Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

denistel

henk gaat uit van een spel wat hij graag speelt en wat in de
goeie jaren ook prima werkte omdat je er de goeie spelers
voor had.vorig seizoen en dit seizoen werkt het met deze
spelers niet misschien kunnen de nieuwelingen er iets aan
toevoegen maar het wordt lastig denk ik en dan zul je wat
anders moeten bedenken.

types als schouten vd laan leeuwin hoedemakers muhren
el makrini en zelfs mac intosh zie ik nu nog niet maar we
gaan het mee maken die komende maanden.

Danny058

Ben benieuwd hoeveel krediet Henk nog heeft. Heeft zelf aangegeven niet op te stappen dus zou eventueel vanuit de club moeten komen, maar wees maar eens de man die Henk ontslaat. Moet echt wat veranderen want zie nu al bijna een jaar totaal geen idee achter het spel.

Tweede helft leek vandaag nog wel wat maar is puur vanuit opportunisme, dan cre?er je vanzelf wel kansen, maar vanuit ons normale spel helemaal niks.

Destroyer

Citaat van: Stanley op september 10, 2024, 16:14:14
Dit heet zondebokken cultuur. Altijd schuldigen aan wijzen. Er werd toen geroepen dat we met Henk veel hoger zouden staan. De geschiedenis is heel anders geworden. Die verkeerde trainer staat nu wel 4e met een veel kleine begroting. 2,3 tegen 9 miljoen en laat zijn ploeg leuk voetballen.


Ondertussen alweer verloren kansloos en dertiende. Maandag maar even afwachten. Dan gebeurt het!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

De Gast

Henk heeft wmb oneindig krediet. Maar dit is natuurlijk slopend voor hem. Je kunt aardig voetballen, een overwicht hebben, maar als je alleen maar jongens hebt die heel weinig cre?ren en heel veel mogelijkheden nodig hebben dan ga je het niet opredden. Ik heb medelijden met de beste man.

D.H.Skolten

Net de reactie van Henk gezien na de wedstrijd. Hij was positief en zei dat hij zijn jongens niets kwalijk kon nemen en dat het straks allemaal wel omdraait bla bla bla. Ik begin me nu echt aan hem te ergeren.

Poetser

Citaat van: D.H.Skolten op september 14, 2024, 11:23:55
Net de reactie van Henk gezien na de wedstrijd. Hij was positief en zei dat hij zijn jongens niets kwalijk kon nemen en dat het straks allemaal wel omdraait bla bla bla. Ik begin me nu echt aan hem te ergeren.

Aan wie of wat erger jij je niet in het leven.

anderszchristian

Citaat van: D.H.Skolten op september 14, 2024, 11:23:55
Net de reactie van Henk gezien na de wedstrijd. Hij was positief en zei dat hij zijn jongens niets kwalijk kon nemen en dat het straks allemaal wel omdraait bla bla bla. Ik begin me nu echt aan hem te ergeren.
Je frustratie is te begrijpen, maar op basis van de wedstrijd van gisteren een hele logische reactie van Henk. Het kwartje gaat onze kant nog wel opvallen en dan kan het er na een paar wedstrijden plotseling allemaal heel anders uit zien.

Vlampiep

Citaat van: anderszchristian op september 14, 2024, 11:30:19
Je frustratie is te begrijpen, maar op basis van de wedstrijd van gisteren een hele logische reactie van Henk. Het kwartje gaat onze kant nog wel opvallen en dan kan het er na een paar wedstrijden plotseling allemaal heel anders uit zien.
Ik houd mij het voorbeeld van Grunnen maar voor ogen wqnt deze selectie verkeert in de zelfde omstandigheden.

Lore

Citaat van: D.H.Skolten op september 14, 2024, 11:23:55
Net de reactie van Henk gezien na de wedstrijd. Hij was positief en zei dat hij zijn jongens niets kwalijk kon nemen en dat het straks allemaal wel omdraait bla bla bla. Ik begin me nu echt aan hem te ergeren.

Ach, misschien ergert Henk zich ook wel wat aan jou..,,  :proost

Maar ik ben wel benieuwd wat je alternatief is, en waarom jij denkt dat deze selectie beter gaat presteren onder dat nieuwe alternatief.


Lore

Citaat van: anderszchristian op september 14, 2024, 11:30:19
Je frustratie is te begrijpen, maar op basis van de wedstrijd van gisteren een hele logische reactie van Henk. Het kwartje gaat onze kant nog wel opvallen en dan kan het er na een paar wedstrijden plotseling allemaal heel anders uit zien.

?Het kwartje de andere kant uitvallen ? suggereert dat het een kwestie van geluk en pech is. Ik heb Cambuur nu 4x zien verliezen, waarbij ik drie keer het gevoel had dat wij echt hadden moeten winnen. Is het geluk of pech? Of is er iets waar toch invloed op uitgeoefend kan worden?

fred

Je kunt nog 100 kwartjes of dubbeltjes gooien, 99 keer valt hij de verkeerde kant op.
Het heeft niets met pech of geluk te maken.

Puur een gebrek aan kwaliteit!

Lore

Citaat van: HanBerger058 op september 14, 2024, 14:50:03

Geen geluk of pech .. vooral een gebrek aan kwaliteit. Vooral scorend vermogen.

Citaat van: fred op september 14, 2024, 13:20:36
Je kunt nog 100 kwartjes of dubbeltjes gooien, 99 keer valt hij de verkeerde kant op.
Het heeft niets met pech of geluk te maken.

Puur een gebrek aan kwaliteit!

Zou kunnen, maar kan ook met vertrouwen te maken hebben. De leeuw heeft toch wel bewezen dat hij een goede spits is, maar miste gisteren voor open goal en Smit miste nooit een penalty en nu twee achter elkaar.

Overal ben ik het wel met Henk eens dat wij best goed spelen. Denk niet dat wij echt bang hoeven te zijn voor welke ploeg dan ook, maar het voelt of er nog net iets mist.

Vlampiep

Citaat van: Lore op september 14, 2024, 17:31:29
Zou kunnen, maar kan ook met vertrouwen te maken hebben. De leeuw heeft toch wel bewezen dat hij een goede spits is, maar miste gisteren voor open goal en Smit miste nooit een penalty en nu twee achter elkaar.
Overal ben ik het wel met Henk eens dat wij best goed spelen. Denk niet dat wij echt bang hoeven te zijn voor welke ploeg dan ook, maar het voelt of er nog net iets mist.
Je omschrijft het exact wat er gisteravond gebeurde.
Cambuur maakte het  gisteravond best wel met aantrekkelijk voetbal Ajax moeilijk en hadden met wat geluk ook winnend van het veld kunnen, zo niet, moeten stappen.
Ik heb er alle vertrouwen in dat het netje van de tegenstanders straks vaak genoeg bol komt te staan met zingen van ut woanskip, maar het vraagt nog enig geduld.

denistel

Citaat van: Vlampiep op september 14, 2024, 18:44:39
Je omschrijft het exact wat er gisteravond gebeurde.
Cambuur maakte het  gisteravond best wel met aantrekkelijk voetbal Ajax moeilijk en hadden met wat geluk ook winnend van het veld kunnen, zo niet, moeten stappen.
Ik heb er alle vertrouwen in dat het netje van de tegenstanders straks vaak genoeg bol komt te staan met zingen van ut woanskip, maar het vraagt nog enig geduld.

tegen goal was wel weer slecht verdedigd steeds maar achter uit lopen ipv die gasten
aan te pakken dat ie van richting wordt veranderd was pech maar wat ik zeg gewoon
uit stappen dan kon die gast niks

Vlampiep

Citaat van: denistel op september 14, 2024, 19:21:33
tegen goal was wel weer slecht verdedigd steeds maar achter uit lopen ipv die gasten
aan te pakken dat ie van richting wordt veranderd was pech maar wat ik zeg gewoon
uit stappen dan kon die gast niks
Hest wel geliek hoor, su binne achterin niet altied even slim in hun wieze van fededigen. Mar as su dur ??ntsje meer in stoppen dan de teugenstander
hewwe daar un oplossing in fonnen.
Ik blief dur wel in geloven dat ut goead komt.