Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058

Citaat van: denistel op september 09, 2024, 18:46:19
eerst moet iedereen topfit zijn dan kun je bouwen aan een vast team
Hoe kan het dat je nu nog niet fitte spelers hebt?

Bankzitter

Wie zegt dat ze niet fit zijn dan? Op Alhast na dan.

Specuveter

Iedereen is fit
Behalve onze nieuwe vleugelaanvaller Alhaft
Die heeft nog even nodig.

denistel

Citaat van: Specuveter op september 09, 2024, 20:10:37
Iedereen is fit
Behalve onze nieuwe vleugelaanvaller Alhaft
Die heeft nog even nodig.

fit wel 2x 90 min in 4 dagen niet daar moeten ze keuze,s in maken

sunderland

Citaat van: denistel op september 09, 2024, 20:48:10
fit wel 2x 90 min in 4 dagen niet daar moeten ze keuze,s in maken
ze mutte een x ophouden met dat softe gedoe. Deze wedstrijden zo dicht opelkaar waren allang bekend.

wiekie1969

Citaat van: denistel op september 09, 2024, 18:46:19
eerst moet iedereen topfit zijn dan kun je bouwen aan een vast team


Daar is een voorbereiding voor toch.
En die begon op 29 juni.
We binne vrijdag half september. Lachwekkend ist. Die spelers hebben dus geen ene reet voor zichzelf gedaan in hun vakantie. Topsport mentaliteit noemen ze dat. Dat ontbreekt hier al jaren.

Specuveter

Citaat van: wiekie1969 op september 09, 2024, 22:50:11

Daar is een voorbereiding voor toch.
En die begon op 29 juni.
We binne vrijdag half september. Lachwekkend ist. Die spelers hebben dus geen ene reet voor zichzelf gedaan in hun vakantie. Topsport mentaliteit noemen ze dat. Dat ontbreekt hier al jaren.
ah...mister azijn is er ook weer

wiekie1969

Heeft met azijn niks te maken maar met de realiteit.

okkele

"en dat is mijn mening" , hou toch op juh.
als je nou NOG niet begrijpt dat tegenwoordig een kkd-club NIET voorang heeft op nieuwe spelers dan wil je het ook niet horen denk ik.
zoals peter bosz zegt, "sluit de markt 3 weken voor aanvang competitie" !
dat zou zeker voor een ambitieuze club als cambuur een wereld van verschil zijn maar dat is nu niet de situatie.
wij zijn iedere transfer-periode afhankelijk van de keuzes van goede spelers, dat zullen we altijd moeten afwachten.

hou s op de club af te kraken man.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

wiekie1969

#3414
Ik constateer dingen, dat heeft met afkraken niks te maken. Feiten noemen ze dat. Ik heb het over de fitheid vd selectie, jij hebt het over de transferperiode. Zijn 2 totaal verschillende punten. Begrijpend lezen, hest daar wel eens van gehoord???

wiekie1969

Citaat van: okkele op september 10, 2024, 00:01:31

hou s op de club af te kraken man.

Zegt de man die wekelijks Henk de Jong zit af te kraken. Hou toch op juh schijnheilige pietje

EdsjeSCC

Citaat van: wiekie1969 op september 09, 2024, 22:50:11

Daar is een voorbereiding voor toch.
En die begon op 29 juni.
We binne vrijdag half september. Lachwekkend ist. Die spelers hebben dus geen ene reet voor zichzelf gedaan in hun vakantie. Topsport mentaliteit noemen ze dat. Dat ontbreekt hier al jaren.

Als je eens bronnen zou gebruiken dan had je zelf letterlijk kunnen horen "Ze zjjn fit, want hebben voor zichzelf getraind. Maar dat is toch iets anders dan wedstrijdfit".
En dit gebeurt overal op de wereld

oscarsielstra

Citaat van: HanBerger058 op september 10, 2024, 08:02:58
Henk moet ophouden met zijn calimero houding cq. het indekken. Budget plek 4-5, prima selectie, grote achterban en stadion en al een hele lange voorbereiding achter de rug. Hoe groot de heldenstatus ook is; nu maar weer eens even punten pakken en de belofte en kwaliteit inlossen. Meer ambitie en lef tonen en daarmee spelers maar ook supporters weer mee krijgen: we gaan vol voor promotie! Top 5.

Amen, en nu presteren.
Zo niet moet je aan het eind van het jaar gaan evalueren, waar het misgaat.
Dit doen professionele organisaties, om zaken beter te maken.

Bankzitter

Citaat van: EdsjeSCC op september 10, 2024, 07:43:44
Als je eens bronnen zou gebruiken dan had je zelf letterlijk kunnen horen "Ze zjjn fit, want hebben voor zichzelf getraind. Maar dat is toch iets anders dan wedstrijdfit".
En dit gebeurt overal op de wereld

In het geval Alhaft vind ik het al knap dat hij voor zichzelf trainde.
Verder alleen Kieftenbelt die zonder club zat.  Dat zojn toch de enige 2.


Diemers en Casas speelden gewoon bij de oude club. Afolabi trainde gewoon als selectie speler.

okkele

Citaat van: wiekie1969 op september 10, 2024, 06:35:19
Zegt de man die wekelijks Henk de Jong zit af te kraken. Hou toch op juh schijnheilige pietje
Je hebt gelijk.  Als we net als bij ultee kijken naar resultaten en vorm e.d dan levert superhenkie fantastisch werk.
Al jaren.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.