Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

We kenne hier ook eens ophouden te janken. Nemen zoals het is en niet te veel verwachten. Dat maakt het al een stuk leuker. Er zijn hier veel( waaronder ikzelf) die zo graag meer willen en meer verwachten. Ik weet nu al dat de maanden november december weer goed zullen worden want dan is ons team ingespeeld..

janou

Citaat van: wiekie1969 op september 10, 2024, 06:05:25
Ik constateer dingen, dat heeft met afkraken niks te maken. Feiten noemen ze dat. Ik heb het over de fitheid vd selectie, jij hebt het over de transferperiode. Zijn 2 totaal verschillende punten. Begrijpend lezen, hest daar wel eens van gehoord???

Jij weet helemaal niet of de spelers niets gedaan hebben in de vakantie. Ik lees nergens een feit in jouw verhaal. Alleen een hoop ongefundeerde meningen op basis van aannamens.

janou

Citaat van: sunderland op september 10, 2024, 11:10:45
We kenne hier ook eens ophouden te janken. Nemen zoals het is en niet te veel verwachten. Dat maakt het al een stuk leuker. Er zijn hier veel( waaronder ikzelf) die zo graag meer willen en meer verwachten. Ik weet nu al dat de maanden november december weer goed zullen worden want dan is ons team ingespeeld..

Precies. Hebben vier wedstrijden gespeeld, zegt nog helemaal niets. Gelukkig blijft de directie ook mooi rustig.

Inferno-058

Citaat van: janou op september 10, 2024, 11:40:31
Precies. Hebben vier wedstrijden gespeeld, zegt nog helemaal niets. Gelukkig blijft de directie ook mooi rustig.
Daarvoor 2 seizoenen drama. Laat de club maar eens het tegendeel bewijzen!

janou

Citaat van: Inferno-058 op september 10, 2024, 12:06:48
Daarvoor 2 seizoenen drama. Laat de club maar eens het tegendeel bewijzen!

Zeker. Maar gelukkig zegt het vorige jaar in principe niets over het nieuwe, helemaal nu niet (volledig nieuwe selectie). Net als dat we het jaar na de beste prestatie ooit in de Eredivisie gewoon weer degradeerden terwijl we dachten dat er goed was ingekocht.


Teun Seun

Als ik het allemaal wat lees hadden we beter niet die topseizoenen kunnen hebben.. Alles wat daarna kwam is alleen maar tegen gevallen terwijl dat wel is waar we het meest hebben gespeeld.. (semi bovenin de KKD)
Die goeie jaren hebben veel te veel onrealistische verwachtingen opgeleverd bij veel mensen. Alsof topspelers ineens naar ons willen.. Koekoek

Gewoon blijven doen en langzaamaan weer richting de top 5, ook al duurt het nog 2 jaar. Met Henk is niet zoveel mis, alleen moet er misschien iemand naast die hem aankan en tactisch iets sterker is. Ik zou ook niet weten wie het anders zou moeten doen/ kunnen.

sunderland

Citaat van: janou op september 10, 2024, 13:01:05
Zeker. Maar gelukkig zegt het vorige jaar in principe niets over het nieuwe, helemaal nu niet (volledig nieuwe selectie). Net als dat we het jaar na de beste prestatie ooit in de Eredivisie gewoon weer degradeerden terwijl we dachten dat er goed was ingekocht.
we?  De directie heeft het toen compleet laten gebeuren met sowieso een verkeerde trainer. Ben er nog zo van overtuigd dat dat met baardmans niet had gebeurd. Oude koeien..

Stanley

#3427
Citaat van: sunderland op september 10, 2024, 15:57:51
we?  De directie heeft het toen compleet laten gebeuren met sowieso een verkeerde trainer. Ben er nog zo van overtuigd dat dat met baardmans niet had gebeurd. Oude koeien..
Dit heet zondebokken cultuur. Altijd schuldigen aan wijzen. Er werd toen geroepen dat we met Henk veel hoger zouden staan. De geschiedenis is heel anders geworden. Die verkeerde trainer staat nu wel 4e met een veel kleine begroting. 2,3 tegen 9 miljoen en laat zijn ploeg leuk voetballen.

Noordcambuur

Citaat van: Stanley op september 10, 2024, 16:14:14
Dit heet zondebokken cultuur. Altijd schuldigen aan wijzen. Er werd toen geroepen dat we met Henk veel hoger zouden staan. De geschiedenis is heel anders geworden. Die verkeerde trainer staat nu wel 4e met een veel kleine begroting. 2,3 tegen 9 miljoen.
in de winterstop maar even verder kijken.

Stanley

Citaat van: Noordcambuur op september 10, 2024, 16:15:15
in de winterstop maar even verder kijken.
Ik denk dat dat ook zo is! Moet ook wel.

Vlampiep

Henk kan nu met deze selectie bouwen aan betere selectie dan de afgelopen 2 jaar. Hopelijk gaan de talenten zich optrekken aan de oudere ervaren spelers, waarmee er steeds meer dominantie in het spel kan komen.
Misschien op termijn een sterke assistent er bij en dan een gooi doen naar het kampioenschap cq promotie.
Al het gezever en terugkijken levert niets op en deze selectie moet in staat zijn ons de komende tijd te vermaken met fris en aantrekkelijk voetbal,

sunderland

Citaat van: Stanley op september 10, 2024, 16:14:14
Dit heet zondebokken cultuur. Altijd schuldigen aan wijzen. Er werd toen geroepen dat we met Henk veel hoger zouden staan. De geschiedenis is heel anders geworden. Die verkeerde trainer staat nu wel 4e met een veel kleine begroting. 2,3 tegen 9 miljoen en laat zijn ploeg leuk voetballen.
Lees even terug hoe ik er toen in begin november over dacht. Zag het overduidelijk aankomen

Specuveter

Citaat van: sunderland op september 10, 2024, 16:51:10
Lees even terug hoe ik er toen in begin november over dacht. Zag het overduidelijk aankomen
wij hebben toch geen begroting van 9 miljoen??

Stanley

Citaat van: Specuveter op september 10, 2024, 18:27:53
wij hebben toch geen begroting van 9 miljoen??
Is niet de spelers begroting.

Bristol City

Citaat van: sunderland op september 10, 2024, 16:51:10
Lees even terug hoe ik er toen in begin november over dacht. Zag het overduidelijk aankomen
Hoe vind ik dat?