Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Cor

Citaat van: Dokkumer op september 16, 2023, 15:42:07
En ik ben klaar met het afzeiken van mensen met een andere mening.
Toedels!!

:koffie

wiekie1969

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 16, 2023, 15:41:27
Goed dat jij het allemaal weet. Niks anders telt alleen jou mening.
Ik vind het prima hoor, maar ik vind ook dat onze Henk dit niet erg netjes speelt. Ik laat het er verder bij.
Ga morgen lekker naar hopenlijk weer een leuke voetbalwedstrijd en zie wel hoe het afloopt.

Vertel..  wat speelt hij niet netjes dan. De man doet niks verkeerd.

wiekie1969

Citaat van: poelie-lwd op september 16, 2023, 08:04:15
Directie met pek en veren de stad uitjagen als ze Henk laten gaan.

_O_ _O_ _O_ _O_ oprotte met dat Zwolse visieloze kliekje

Cor

Citaat van: wiekie1969 op september 16, 2023, 15:46:15
Vertel..  wat speelt hij niet netjes dan. De man doet niks verkeerd.

Had jij het nou net over wegkijken?

wiekie1969

De man is weer helemaal fit en wil op het veld staan. Dat zegt hij. Meer niet.

sunderland

Citaat van: Cor op september 16, 2023, 15:32:50
En aan lui die iedereen die hun zienswijze niet delen meteen als niet wakker benoemen heb ik ook een schijthekel
ach wat ie wil zeggen; het kan toch niet waar zijn dat je niet ziet dat er geen verschil is. Ik vind het ook ongelofelijk dat je dat niet ziet. Dan denk ik, kijk je wel voetbal.

Cor

Citaat van: wiekie1969 op september 16, 2023, 15:50:08
De man is weer helemaal fit en wil op het veld staan. Dat zegt hij. Meer niet.

Dat is lekker makkelijk, hij zegt dat in een redelijk toxisch klimaat waar mensen zoals jij er schande van spreken mocht de directie hem laten vertrekken. En Henk is niet gekke Henkie, hij weet donders goed dat een interview als in het LC een hoop onrust geeft. Als hij echt een clubman is, dan is hij content met de rol die hij dit seizoen heeft, laat hij een beetje goede wil zien richting Cambuur en praat hij niet over Stillem II of KNAC, maar neemt hij een duidelijk standpunt in richting de verslaggever.

Cor

Citaat van: sunderland op september 16, 2023, 15:52:53
ach wat ie wil zeggen; het kan toch niet waar zijn dat je niet ziet dat er geen verschil is. Ik vind het ook ongelofelijk dat je dat niet ziet. Dan denk ik, kijk je wel voetbal.

Dat zegt hij niet, dat is hoe jij het uitlegt.

okkele

Citaat van: sunderland op september 16, 2023, 15:07:58
geen verschil ; alleen die woorden al. Maar even goede vrienden hoor.
geen verschil in de uitkomst, met de jong worden we ook geen kampioen hoor met deze selectie.
dat.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: wiekie1969 op september 16, 2023, 15:31:22
Geen verschil.....wut wakker vent en ga terug dien grot in.....
ga t balkon weer op juh met dien lauwe pit biertje
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Stanley

Citaat van: wiekie1969 op september 16, 2023, 15:50:08
De man is weer helemaal fit en wil op het veld staan. Dat zegt hij. Meer niet.
Moet hij lekker naar NAC gaan, binnen een jaar ligt hij er weer uit.
Interessant dat Wiekie bij de bestuurder aan tafel zit. Weet precies wat daar allemaal
besproken wordt. Fijn om te weten.

Bankzitter

Citaat van: wiekie1969 op september 16, 2023, 15:36:05
Onvoorstelbaar die kritiek op Henk. Hij is weer fit en staat te popelen om weer op het veld te mogen staan. Waarom moet die man zich daarover stil houden. De directie mut hierover een duidelijk statement maken. Of Henk behouden, of bij een andere club aan de slag. Ook nu zie je weer het gebrek aan visie. De club mag de handen stijf dichtknijpen met Henk. Een boegbeeld voor de club.  Laat dat dan ook merken als directie zijnde. Maar niemand trekt de bek weer open.

Hij mag toch ook blijven? Sterker nog, hij heeft zelf verlengt dus directie kan hem aan dat contract houden.

wiekie1969


sunderland

Citaat van: okkele op september 16, 2023, 15:59:32
geen verschil in de uitkomst, met de jong worden we ook geen kampioen hoor met deze selectie.
dat.
het is een hele matige competitie en met Henk kun je 2 e worden en dus promoveren. Met ultee op zeker niet.

wiekie1969

Citaat van: sunderland op september 16, 2023, 15:52:53
ach wat ie wil zeggen; het kan toch niet waar zijn dat je niet ziet dat er geen verschil is. Ik vind het ook ongelofelijk dat je dat niet ziet. Dan denk ik, kijk je wel voetbal.

Hij kijkt wel voetbal, maar heeft er geen verstand van.