Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op september 16, 2023, 16:26:20
Hij kijkt wel voetbal, maar heeft er geen verstand van.
ok?. Dat wist ik al :devil

Raaf

Het gaat er nu om wat wil je als club. Henk voor de groep en gelijk een positieve vibe door de hele club. Of doormodderen met deze padvinder. En de afkoopsom is niet zo hoog als het kost dat ie blijft. Hij maakt nl. geen enkele speler beter. En als mensen het sneu vinden, denk dan maar even aan zijn eigen gedrag na de degradatie. Het lag aan iedereen behalve aan hemzelf. Plus nog de denigrerende teksten over de gemiddelde cambuursupporter

wiekie1969


Cor

Citaat van: wiekie1969 op september 16, 2023, 16:26:20
Hij kijkt wel voetbal, maar heeft er geen verstand van.

Sprak de zelf benoemde voetbal professor  :thumbsup

hobbes

Citaat van: Raaf op september 16, 2023, 16:40:14
Het gaat er nu om wat wil je als club. Henk voor de groep en gelijk een positieve vibe door de hele club. Of doormodderen met deze padvinder. En de afkoopsom is niet zo hoog als het kost dat ie blijft. Hij maakt nl. geen enkele speler beter. En als mensen het sneu vinden, denk dan maar even aan zijn eigen gedrag na de degradatie. Het lag aan iedereen behalve aan hemzelf. Plus nog de denigrerende teksten over de gemiddelde cambuursupporter

Met het risico dat Henk een terugval krijgt, dan sta je er lekker op.

poelie-lwd

Citaat van: Stanley op september 16, 2023, 11:20:44
En jij lost het zo op dus. Heel verstandig, goed over nagedacht. Gelukkig behoor jij niet tot de beleidsbepalers van Cambuur. :proost

Heb je nog iets inhoudelijks te melden of wat?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: Raaf op september 16, 2023, 16:40:14
Het gaat er nu om wat wil je als club. Henk voor de groep en gelijk een positieve vibe door de hele club. Of doormodderen met deze padvinder. En de afkoopsom is niet zo hoog als het kost dat ie blijft. Hij maakt nl. geen enkele speler beter. En als mensen het sneu vinden, denk dan maar even aan zijn eigen gedrag na de degradatie. Het lag aan iedereen behalve aan hemzelf. Plus nog de denigrerende teksten over de gemiddelde cambuursupporter

_O_ _O_
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

Citaat van: Raaf op september 16, 2023, 16:40:14
Het gaat er nu om wat wil je als club. Henk voor de groep en gelijk een positieve vibe door de hele club. Of doormodderen met deze padvinder. En de afkoopsom is niet zo hoog als het kost dat ie blijft. Hij maakt nl. geen enkele speler beter. En als mensen het sneu vinden, denk dan maar even aan zijn eigen gedrag na de degradatie. Het lag aan iedereen behalve aan hemzelf. Plus nog de denigrerende teksten over de gemiddelde cambuursupporter
goede bijdrage Raaf.  _O_

Vlampiep

Citaat van: wiekie1969 op september 16, 2023, 15:46:15
Vertel..  wat speelt hij niet netjes dan. De man doet niks verkeerd.
Iets willen of kunnen begrijpen vraagt iets van je hersenen, en tsja .............................. :proost

Jaikev

Ultee is gekomen omdat Henk ziek was, Henk is weer beter. Dan lijkt mij de keuze makkelijk.

Bankzitter

Dus beide hebben een contract. In een hok gaan zitten met Reijnen en goede afspraken maken over de rolverdeling.

Ik heb Reijnen nooit  horen zeggen dat Henk niets bij het eerste mag doen.

Beul B

Henk gesignaleerd bij van der Valk in Breda. _O_

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Beul B op september 16, 2023, 17:43:11
Henk gesignaleerd bij van der Valk in Breda. _O_
Tiramisu?
Henk, held, bedankt

Mike SCC

Kan het me niet voorstellen dat Henk halverwege zijn contractjaar hier vertrekt om het seizoen uit te zingen bij een NAC of Willem II waar het allebei chaos is en de druk erg hoog is, terwijl hij hier een absolute held is en weet dat ie volgend seizoen gewoon voor de groep staat in het nieuwe stadion. Zou me erg tegenvallen in elk geval.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Mike SCC op september 16, 2023, 18:10:48
Kan het me niet voorstellen dat Henk halverwege zijn contractjaar hier vertrekt om het seizoen uit te zingen bij een NAC of Willem II waar het allebei chaos is en de druk erg hoog is, terwijl hij hier een absolute held is en weet dat ie volgend seizoen gewoon voor de groep staat in het nieuwe stadion. Zou me erg tegenvallen in elk geval.
mij ook.