Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Op dit moment, een jaar voor het nieuwe stadion, Henk laten gaan naar een concurrent is een drame (en wellicht schande). Zeker wanneer de zittenblijver nog zo weinig heeft laten zien als Ultee.

Ik heb overigens heel erg twijfel of Henk nu al als hoofdtrainer moet beginnen. Zijn manier van werken vergt een 100 % 'vorm en scherpte'. Ik vraag me af of hij dat al heeft. Wanneer hij op dit moment niet kan brengen wat hij in het verleden kon, kan het ook wel eens een definitief einde zijn. En dat is wat anders dan een bedrijfsarts die zegt dat je weer werken kunt... Ik zou voorzichtigheid adviseren ondanks dat hij overtuigd is dat ie 100% terug is.
Henk, held, bedankt

Vlampiep

#2056
Citaat van: sunderland op september 16, 2023, 11:47:52
Maar goed, de pro ultee,s zullen wel blij zijn. Nu Henk laten lopen is een ongelofelijke fout maar daar komen we later wel achter. Dan is er helaas niks meer aan te doen
Zoals je kunt weten ben ik nooit een fervent aanhanger van Ultee geweest, maar is wel onze trainer, die hier de wind niet mee heeft gehad en waarschijnlijk ook niet een toptrainer is en zal worden.
Maar als het blijkt dat Henk ten koste van alles hier iets aan het forceren is, terwijl de club er alles doet en heeft gedaan om hem te kunnen behouden en jij pretendeerd Ultee  te ontslaan om Henk terwille te zijn ben ben jij nog veel erger en hypocrieter dan wat jij Ultee verwijt.


okkele

Citaat van: sunderland op september 16, 2023, 11:47:52
Maar goed, de pro ultee,s zullen wel blij zijn. Nu Henk laten lopen is een ongelofelijke fout maar daar komen we later wel achter. Dan is er helaas niks meer aan te doen
waarom nou jonguh.
de uitdrukking"pro ultee`s" drukt supporters ook weer in een hoekje.
de jong heeft zelf al aangegeven dat hij weer wil doen wat hij mooi vind en als dat niet hier is dan is dat zo.
hij wil ook niet mensen met een baan uit die baan drukken, dan kom je bij een andere club uit want wij zijn voorzien.
zoals het nu gaat(werk van reijnen!) spelen we mee voor de prijzen, zo zou het ook gaan met henk de jong, geen verschil.

de onrust(alleen op deze site) is onnodig.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Eewal

Citaat van: Vlampiep op september 16, 2023, 12:46:26
Zoals je kunt weten ben ik nooit een fervent aanhanger van Ultee geweest, maar is wel onze trainer, die hier de wind niet mee heeft gehad en waarschijnlijk ook niet een toptrainer is en zal worden.
Maar als het blijkt dat Henk ten koste van alles hier iets aan het forceren is, terwijl de club er alles doet en heeft gedaan om hem te kunnen behouden en jij pretendeerd Ultee  te ontslaan om Henk terwille te zijn ben ben jij nog veel erger en hypocrieter dan wat jij Ultee verwijt.
exact. Henk speelt mooie spelletjes.

sunderland

Citaat van: okkele op september 16, 2023, 12:47:02
waarom nou jonguh.
de uitdrukking"pro ultee`s" drukt supporters ook weer in een hoekje.
de jong heeft zelf al aangegeven dat hij weer wil doen wat hij mooi vind en als dat niet hier is dan is dat zo.
hij wil ook niet mensen met een baan uit die baan drukken, dan kom je bij een andere club uit want wij zijn voorzien.
zoals het nu gaat(werk van reijnen!) spelen we mee voor de prijzen, zo zou het ook gaan met henk de jong, geen verschil.

de onrust(alleen op deze site) is onnodig.
geen verschil ; alleen die woorden al. Maar even goede vrienden hoor.

wiekie1969

Citaat van: okkele op september 16, 2023, 12:47:02
waarom nou jonguh.
de uitdrukking"pro ultee`s" drukt supporters ook weer in een hoekje.
de jong heeft zelf al aangegeven dat hij weer wil doen wat hij mooi vind en als dat niet hier is dan is dat zo.
hij wil ook niet mensen met een baan uit die baan drukken, dan kom je bij een andere club uit want wij zijn voorzien.
zoals het nu gaat(werk van reijnen!) spelen we mee voor de prijzen, zo zou het ook gaan met henk de jong, geen verschil.

de onrust(alleen op deze site) is onnodig.

Geen verschil.....wut wakker vent en ga terug dien grot in.....

Cor

Wat ik in het hele verhaal niet snap, en wat me erg tegenvalt bij Henk. Hij heeft, toen hij nog niet wist dat het mogelijk was om geholpen te worden aan de cyste zijn optie gelicht. Daar had hij alle recht toe, maar niemand wist welke kant het op zou gaan. Cambuur heeft hem in alles geholpen en tijd gegeven. En Cambuur, ja, dat is zijn club.

Voor het begin van dit seizoen is hij, met hulp van Omrop Abe en de LC, zijn lobby gestart om terug te keren als hoofdtrainer bij Cambuur. Voorlopig gaat het best goed met de club, we spelen leuk voetbal en ja we krijgen veel doelpunten tegen. Onder Henk werd er dan gezegd dat dit bij onze manier van spelen hoort, onder Ultee is het falen van de trainer.

Als Henk een beetje fatsoen in zijn donder heeft dan zit hij deze rit tot volgend seizoen gewoon bij de club uit en kan hij, wanneer het contract van Ultee is afgelopen weer instappen. Als hij dat fatsoen niet heeft dan is hij weinig meer clubman dan bijvoorbeeld een Diemers.

En nee, ik verdedig Ultee niet, maar ben het 100% oneens met de gehanteerde werkwijze van Henk, zonder meteen in de pro Ultee hoek gedrukt te willen worden. Ik ken mensen hier op het forum die Foeke het licht nooit meer in de ogen hebben gegund toen hij aan de poten van Henk aan het zagen was.

Cor

Citaat van: wiekie1969 op september 16, 2023, 15:31:22
Geen verschil.....wut wakker vent en ga terug dien grot in.....

En aan lui die iedereen die hun zienswijze niet delen meteen als niet wakker benoemen heb ik ook een schijthekel

wiekie1969

#2063
Onvoorstelbaar die kritiek op Henk. Hij is weer fit en staat te popelen om weer op het veld te mogen staan. Waarom moet die man zich daarover stil houden. De directie mut hierover een duidelijk statement maken. Of Henk behouden, of bij een andere club aan de slag. Ook nu zie je weer het gebrek aan visie. De club mag de handen stijf dichtknijpen met Henk. Een boegbeeld voor de club.  Laat dat dan ook merken als directie zijnde. Maar niemand trekt de bek weer open.

Delfzijl/Cambuur


Cor


wiekie1969

Citaat van: Cor op september 16, 2023, 15:32:50
En aan lui die iedereen die hun zienswijze niet delen meteen als niet wakker benoemen heb ik ook een schijthekel


Must die niet zo aanstellen. Wegkieke is nog veul erger

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: wiekie1969 op september 16, 2023, 15:36:05
Onvoorstelbaar die kritiek op Henk. Hij is weer fit en staat te popelen om weer op het veld te mogen staan. Waarom moet die man zich daarover stil houden. De directie mut hierover een duidelijk statement maken. Of Henk behouden, of bij een andere club aan de slag. Ook y zie je weer het gebrek aan visie. De club mag de handen stijf dichtknijpen met Henk. Een boegbeeld voor de club.  Laat dat dan ook merken als directie zijnde. Maar niemand trekt de bek weer open.
Goed dat jij het allemaal weet. Niks anders telt alleen jou mening.
Ik vind het prima hoor, maar ik vind ook dat onze Henk dit niet erg netjes speelt. Ik laat het er verder bij.
Ga morgen lekker naar hopenlijk weer een leuke voetbalwedstrijd en zie wel hoe het afloopt.

Cor

Citaat van: wiekie1969 op september 16, 2023, 15:39:38

Must die niet zo aanstellen. Wegkieke is nog veul erger

Volgens mij wordt er niet weggekeken maar deelt niet iedereen jou mening. Als je dat niet snapt dan is een gesprek met jou snel klaar.

Dokkumer

En ik ben klaar met het afzeiken van mensen met een andere mening.
Toedels!!
De echte, dat lees je :devil