Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Ik ben geen kenner... Ultee en Henk samen is sowieso geen optie?

Destroyer

Citaat van: Noordcambuur op september 15, 2023, 19:35:12
Henk heeft nog een kontrakt bij Cambuur Leeuwarden en Cambuur is altijd goed voor hem geweest hij moet nog even geduld hebben dan krijgt hij weer een nieuwe kans bij Cambuur?.

Zo denk ik er ook over.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bernardo

Citaat van: CambuurAmersfoort op september 16, 2023, 06:24:24
Wat een reactie. Wij hebben momenteel toch gewoon een trainer. Kunnen we allemaal wat van vinden maar op dit moment is er voor Henk geen plek. Hij heeft aangegeven niet in de weg te willen zitten voor ultee en dat doet ie ook heel netjes niet.
Dan moet de directie dus kiezen en ballen hebben om voor Henk te gaan en als dat niet gebeurt is het toch niet gek dat henk iets anders zoekt.
Enorm klote is het wel. We moeten het nieuwe stadion in met Henk.

:thumbsup

hobbes

Citaat van: michello op september 16, 2023, 08:09:42
Eens, helaas heeft de directie geen ballen.

Dat is onzin natuurlijk, dit is een uitzonderlijke situatie. Je kan ook zeggen Henk heeft bewust zijn contract verlengd toen hij ziek was, dan is de consequentie dat je dit jaar bij Cambuur zit.

Noordcambuur

Citaat van: hobbes op september 16, 2023, 08:43:33
Dat is onzin natuurlijk, dit is een uitzonderlijke situatie. Je kan ook zeggen Henk heeft bewust zijn contract verlengd toen hij ziek was, dan is de consequentie dat je dit jaar bij Cambuur zit.
klopt ook waar Cambuur is altijd goed voor hem geweest ook een aantal jaren geleden hij moet nu fff op de blaren zitten.

Henk moet eerst maar even pas op zijn plaats eerst problemen met zijn vrouw toen met zijn zoon en daarna met hem zelf .

Henk je wordt betaald door Cambuur en nu op houden met zuren?..

Stanley

Citaat van: poelie-lwd op september 16, 2023, 08:04:15
Directie met pek en veren de stad uitjagen als ze Henk laten gaan.
Poelmans, je hebt mij laatst als een demagoog bestempeld. ik denk dat je niet eens weet wat een demagoog is trouwens. Jouw tekst hier is op zijn minst opruiing lijkt mij. Cambuur moet dit bestuur koesteren, voor je het weet hoor je weer bij clubs als bij NAC, ADO enz. Henk lekker laten gaan, goeie ervaring voor hem.

michello

Citaat van: hobbes op september 16, 2023, 08:43:33
Dat is onzin natuurlijk, dit is een uitzonderlijke situatie. Je kan ook zeggen Henk heeft bewust zijn contract verlengd toen hij ziek was, dan is de consequentie dat je dit jaar bij Cambuur zit.

Het is een uitzonderlijke situatie, maar dan kun je als directie er toch alles aan doen om Henk
hier te houden? Wellicht gebeurt dat ook wel, maar er is sowieso ??n zet mogelijk om Henk niet te laten vertrekken. We weten allemaal welke.

poelie-lwd

Citaat van: Stanley op september 16, 2023, 10:22:26
Poelmans, je hebt mij laatst als een demagoog bestempeld. ik denk dat je niet eens weet wat een demagoog is trouwens. Jouw tekst hier is op zijn minst opruiing lijkt mij. Cambuur moet dit bestuur koesteren, voor je het weet hoor je weer bij clubs als bij NAC, ADO enz. Henk lekker laten gaan, goeie ervaring voor hem.

Opruiing zegt ie  :_schater

Als we dit bestuur laten doormodderen spelen we straks in een half afgebouwd en leeg stadion in rechterrijtje KKD.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Bankzitter

#2048
Wat kan de directie doen dan?
Ultee heeft en contract en er is qua prestaties geen aanleiding hem nu te ontslaan. Dan krijgt Ultee zijn volledige salaris.
De Jong staat ook gewoon onder contract en krijgt ook iedere maand een prima salaris. Zeer waarschijnlijk dat hij ook de toezegging heeft dat dat contract verlengt wordt volgend seizoen. De directie kan hem aan zijn contract houden, maar dat wil Henk zelf blijkbaar niet.

Henk kiest er zelf voor om direct 2 dagen nadat hij fit is verklaart met de LC en De Stem een open sollicitatie te doen.
Hij had ook kunnen kiezen om rustig zijn zaakwaarnemer met Cambuur en bijv. N..A.C. kunnen laten praten en kijken wat er mogelijk is bij beide clubs. Pas als daar iets uitkomt  de pers in te lichten over de uitkomst.

Het zoeken van de media is voorbarig en de onrust en speculaties is waren helemaal niet nodig als hij even had gewacht.
Maar daar kan directie verder ook net zo veel aan doen.

Stanley

Citaat van: poelie-lwd op september 16, 2023, 10:54:15
Opruiing zegt ie  :_schater

Als we dit bestuur laten doormodderen spelen we straks in een half afgebouwd en leeg stadion in rechterrijtje KKD.
En jij lost het zo op dus. Heel verstandig, goed over nagedacht. Gelukkig behoor jij niet tot de beleidsbepalers van Cambuur. :proost

Stanley

Citaat van: Bankzitter op september 16, 2023, 10:57:07
Wat kan de directie doen dan?
Ultee heeft en contract en er is qua prestaties geen aanleiding hem nu te ontslaan. Dan krijgt Ultee zijn volledige salaris.
De Jong staat ook gewoon onder contract en krijgt ook iedere maand een prima salaris. Zeer waarschijnlijk dat hij ook de toezegging heeft dat dat contract verlengt wordt volgend seizoen. De directie kan hem aan zijn contract houden, maar dat wil Henk zelf blijkbaar niet.

Henk kiest er zelf voor om direct 2 dagen nadat hij fit is verklaart met de LC en De Stem een open sollicitatie te doen.
Hij had ook kunnen kiezen om rustig zijn zaakwaarnemer met Cambuur en bijv. N..A.C. kunnen laten praten en kijken wat er mogelijk is bij beide clubs. Pas als daar iets uitkomt  de pers in te lichten over de uitkomst.

Het zoeken van de media is voorbarig en de onrust en speculaties is waren helemaal niet nodig als hij even had gewacht.
Maar daar kan directie verder ook net zo veel aan doen.
Prima duidelijk weergegeven!!!!!!

Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op september 16, 2023, 10:57:07
Wat kan de directie doen dan?
Ultee heeft en contract en er is qua prestaties geen aanleiding hem nu te ontslaan. Dan krijgt Ultee zijn volledige salaris.
De Jong staat ook gewoon onder contract en krijgt ook iedere maand een prima salaris. Zeer waarschijnlijk dat hij ook de toezegging heeft dat dat contract verlengt wordt volgend seizoen. De directie kan hem aan zijn contract houden, maar dat wil Henk zelf blijkbaar niet.

Henk kiest er zelf voor om direct 2 dagen nadat hij fit is verklaart met de LC en De Stem een open sollicitatie te doen.
Hij had ook kunnen kiezen om rustig zijn zaakwaarnemer met Cambuur en bijv. N..A.C. kunnen laten praten en kijken wat er mogelijk is bij beide clubs. Pas als daar iets uitkomt  de pers in te lichten over de uitkomst.

Het zoeken van de media is voorbarig en de onrust en speculaties is waren helemaal niet nodig als hij even had gewacht.
Maar daar kan directie verder ook net zo veel aan doen.
Henk kan nog wel eens impulsief handelen  en dat is in deze lijkt mij niet zo verstandig. Hij had inderdaad met de club in overleg misschien kunnen kiezen  voor een tijdelijke functie elders als hoofdtrainer. Alles lijkt er op,dat Henk iets aan het forceren is om elders aan de slag te kunnen gaan.
Het zou erg jammer zijn dat hij op een vervelende manier vertrekt, maar hiervoor heeft hij naar alle waarschijnlijkheid dan ook zelf voor gekozen.
Maar wij weten niet het naadje van de kous en misschien is er wel samen met het bestuur een constructie bedacht waarmee Henk tijdelijk als hoofdtrainer aan de slag kan gaan

sunderland

Hef bestuur doet niks dat zei ik afgelopen seizoen al steeds.  Ze hebben baardmans laten gaan op een kut manier en hebben ultee veel laten kapot maken waardoor we degradeerden.

sunderland

Maar goed, de pro ultee,s zullen wel blij zijn. Nu Henk laten lopen is een ongelofelijke fout maar daar komen we later wel achter. Dan is er helaas niks meer aan te doen

sunderland

Citaat van: Galdiano op september 16, 2023, 07:29:03
Dus dan is het eigenlijk een brevet van onverwogen vanuit de directie.

Er zijn maar twee opties wat mij betreft.
1. Henk voor de groep.
2. Henk uitlenen aan NAC, en contract verlenging voor Henk voor de 1 of 2 jaar erna.

Zo moeilijk is het allemaal niet.
volledig eens!!! Uitstekende oplossing. Aub doe dit.