Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Als je weer eenmaal in de KKD zit kom er dan maar weer eens uit.

cambuurmania

Citaat van: PePe op oktober 16, 2022, 10:28:03
Het staat allemaal gelukkig nog dicht bij elkaar. Maar het moet beter, wil je niet in de problemen komen.

Volgens mij hangen we onderin,en zitten we al in de problemen.


Destroyer

Citaat van: PePe op oktober 16, 2022, 10:28:03
Het staat allemaal gelukkig nog dicht bij elkaar. Maar het moet beter, wil je niet in de problemen komen.

Bullshit! Je had nu al drie tot zes punten meer kunnen hebben. We komen hier niet snel meer weg.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

michello

Ondergrens. Allemaal. Er zullen harde woorden moeten worden gesproken komende week. Desnoods maar een extra assistent erbij als de huidige staf dat niet in zich heeft.
Heb het al eens vaker gezegd. De staf is te licht in de breedte.

Lore

Citaat van: cambuurmania op oktober 16, 2022, 11:13:47
Volgens mij hangen we onderin,en zitten we al in de problemen.

Ik vind dit niet in de problemen, maar conform verwachting. Wij hebben gewoon een van de laatste begrotingen en als wij niet degraderen dan zou dat een hele goede prestatie zijn.

Bankzitter

Als je ons programma vooraf zag, zou je zeggen:
Excelsior 3
Utrecht 0
Fortuna 1
AZ 0
Ajax 0
Groningen 1
RKC 1
PSV 0
GAE 1
Vitesse 0

Dat zijn 7  punten. Dus ik vind het niet onverwacht dat we onderin hangen.
De enige zorg is dat er te vaak een off day is, het moet stabieler. Maar het aantal punten is normaal met dit programma.

De Gast

Toch heb je het idee dat met een paar kleine aanpassingen er veel meer uit te halen is. Bepaalde jongens leveren niet, stop daar dan gewoon eens mee.

veteraan

Citaat van: De Gast op oktober 16, 2022, 13:57:38
Toch heb je het idee dat met een paar kleine aanpassingen er veel meer uit te halen is. Bepaalde jongens leveren niet, stop daar dan gewoon eens mee.

Heel simpel, cre?er per wedstrijd 3 tot 6 kansen en benut daarvan de helft !

Bernardo

Het niet scoren begint wel echt zorgelijk te worden, maar in 3 wedstrijden van de 10 gescoord.

En wat nog zorgelijker is dat we gisteren geen kans hebben gecre?erd.

Noordcambuur

Henk niet de knuffelbeer uit hangen maar aanpakken die spelers.

Inferno-058

Citaat van: Noordcambuur op oktober 16, 2022, 15:38:52
Henk niet de knuffelbeer uit hangen maar aanpakken die spelers.
Dat is Henk z'n zwakte, aanpakken.

PePe

Henk moet nu minder leuke beslissingen maken, die eigenlijk niemand wil maken.

YellowBlue

TS heeft vooral een slechte beurt gemaakt. Laat spelers gewoon op de posities spelen waar ze het beste in zijn.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Inferno-058 op oktober 16, 2022, 16:24:11
Dat is Henk z'n zwakte, aanpakken.
Weet ik niet
2013 1ste wedstrijd nienhuis er in voor telgenkamp
Aanvoerder rose gewisseld

Later in de rust nienhuis er uit

Hij heeft wel de neiging om spelers veel vertrouwen te geven maar grijpt ook altijd in ook toen  bij jacobs
Henk, held, bedankt

Naastismis

Spelers vlak voor rust wisselen, bij Balk al 2 keer. Daar worden ze ook niet gemotiveerd van. Gewoon slechte keuzes steeds. Laat Henk TD worden na dit seizoen en ga op zoek naar een andere trainer