Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Tanjajeah

#1665
Ik hoop niet dat Henk dit forum leest, want ik zou me kapot schamen. Al jaren de beste ambassadeur voor onze club, met geweldig voetbal en spelers waar je het van te voren niet had verwacht 2x zeer dominant kampioen worden. Vervolgens een heel goede 1e seizoenshelft in de Eredivisie, daarna helaas ziekte. Dit seizoen weer van start, in een paar heel ongelukkige wedstrijden punten verloren. Geweldige wedstijd tegen PSV, daarna inderdaad 2 slechte wedstrijden. En dan moet hij volgens sommigen al vervangen worden? Dat is dan het krediet dat Henk heeft opgebouwd? Ongelooflijk als je het allemaal zo opnoemt.

Cambuur Groningen

Citaat van: Tanjajeah op oktober 19, 2022, 11:08:16
Ik hoop niet dat Henk dit forum leest, want ik zou me kapot schamen. Al jaren de beste ambassadeur voor onze club, met geweldig voetbal en spelers waar je het van te voren niet had verwacht 2x zeer dominant kampioen worden. Vervolgens een heel goede 1e seizoenshelft in de Eredivisie, daarna helaas ziekte. Dit seizoen weer van start, in een paar heel ongelukkige wedstrijden punten verloren. Geweldige wedstijd tegen PSV, daarna inderdaad 2 slechte wedstrijden. En dan moet hij volgens sommigen al vervangen worden? Dat is dan het krediet dat Henk heeft opgebouwd? Ongelooflijk als je het allemaal zo opnoemt.
Ik probeer me ook maar niets van die opmerkingen aan te trekken. Het is de tijdgeest denk, afgeven op alles en iedereen onder het mom van ?we mogen toch kritisch zijn?.

Bernardo

Citaat van: Tanjajeah op oktober 19, 2022, 11:08:16
Ik hoop niet dat Henk dit forum leest, want ik zou me kapot schamen. Al jaren de beste ambassadeur voor onze club, met geweldig voetbal en spelers waar je het van te voren niet had verwacht 2x zeer dominant kampioen worden. Vervolgens een heel goede 1e seizoenshelft in de Eredivisie, daarna helaas ziekte. Dit seizoen weer van start, in een paar heel ongelukkige wedstrijden punten verloren. Geweldige wedstijd tegen PSV, daarna inderdaad 2 slechte wedstrijden. En dan moet hij volgens sommigen al vervangen worden? Dat is dan het krediet dat Henk heeft opgebouwd? Ongelooflijk als je het allemaal zo opnoemt.

Helemaal mee eens.

Vlampiep

Alle spelers, Ts en Td, hebben hier bij een aantal een krediet van de kamer tot de voordeur.
Het "falen" van bv Jacobs of de spitrsen komt merendeel vanuit het slecht en onnauwkeurig of op juiste moment aanspelen. Dit komt gewoon vanuit het niveau van ( vleugel) spelers waarover de club beschikt die misschien  nu ook wel moeite hebben met de hoogste niveau.
Als ze beter waren speelden ze niet voor onze club voor het salaris wat hier kan worden  geboden.
Henk is een steengoede coach die voor de camera vaak de troetelbeer speelt maar achter de coulissen ook spelers de kop tussen hun oren kan zetten, dit soms met de nodige verbale verwijten.
Echter op het tactischevlak moet hij ondersteund worden zoals in het verleden Sandor dat invulde.


denistel

ontslaan of wat dan ook slaat idd nergens op en Henk zou eigenlijk
voor altijd aan SCC verbonden moeten blijven in welke functie dan
ook maar ik denk dat hij andere keuze,s gaat maken.

maar kritiek mag er toch ook wel zijn op normale manier
Jacobs maar opblijven stellen terwijl ie al een jaar niet laat
zien wat ie wel eerder liet zien.denk dat veel supporters dat
niet begrijpen net dat als Sai zaterdag op de bank zat terwijl
ie gewoon 1 van de beteren was de wedstrijden ervoor,Ik heb
nog niemand gehoord die die keuze wel snapte.
En tuurlijk de ts moet beslissen maar logisch oook dat er kritiek komt
als het dan niet loopt.
Ook zo iets dat Smit eerste 3 wedstrijden als linksbuiten wordt gebruikt en
wat niet zijn positie is en op de positie waar hij hoort niet de kans krijgt
terwijl spits 1 en 2 nog droog staan.

Galdiano

Het is alom bekend dat Henk echt wel tactisch inzicht heeft, maar wel een meesterbrein ala een Van der Heide, Slot, Van der Ree of Hulshof achter zich moet hebben.
Sinds het vertrek van Sandor mis je echt wel iets binnen de TS. Bosschaart en Barto hebben echt wel verstand van voetbal, maar ik betwijfel of ze het inzicht ala Sandor of bovengenoemden hebben.

Henk mag nooit deze club verlaten.  ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Henk is taktisch sterk. Maar natuurlijk maakt hij ook fouten en is hij soms eigenwijs.
Maar het beeld klopt nietbdat hij een sociale trainer is zonder taktisch inzicht. Slot heeft niet voor niks 90% van de spelwijze van Henk gekopi?erd.

PePe

#1672
Cambuur moet in de eredivisie blijven, als Henk zou denken dat hij het niet op de rit kan krijgen, dat wil hij volgens mij wel ruimte maken. Niets is belangrijker dan de club. Je zou in de assistenten ook iets kunnen wijzigen. In het verleden gedaan met Arne en Sipke. Uiteraard moet Henk blijven.

sunderland

Citaat van: PePe op oktober 19, 2022, 21:46:01
Cambuur moet in de eredivisie blijven, als Henk zou denken dat hij het niet op de kan krijgen, dat wil hij volgens mij wel ruimte maken. Niets is belangrijker dan de club. Je zou in de assistenten ook iets kunnen wijzigen. In het verleden gedaan met Arne en Sipke. Uiteraard moet Henk blijven.
waar heb jij het over jonge. Wat heeft dit voor zin.

Stiens

#1674
HENK DE JONG STOPT ALS HOOFDTRAINER VAN SC CAMBUUR

https://cambuur.nl/nieuws/henk-de-jong-stopt-als-hoofdtrainer-van-sc-cambuur/

Gaat nog een zwaar seizoen worden zonder Henk  :zucht

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo


maikcambuur

Nee toch, voor mijn gevoel zat dit er al aan te komen. Ik gun Henk alle gezondheid en rust toe. En ik hoop op zijn tijd dat hij een mooie functie krijgt binnen de club.

Huizen

Ergens zag je dit wel aankomen, toch schrikken  ;(

Sterkte Henk en neem alle tijd van de wereld om terug te keren, in wat voor rol dan ook.

|:)

Cambuur Groningen

Zonde, zonde, maar verstandige keuze denk ik. Hopelik herstelt hij voldoende om in een rol meer in luwte voor Cambuur behouden te blijven