Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

okkele

mooi kut dit.

dat gezegd hebbende , gezondheid is veruit het belangrijkst !
hopelijk word het zo snel mogelijk weer goed in huize de jong.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Stiens

Wat een drama, in de allereerste plaats voor Henk zelf. Na alles wat hij met Cambuur heeft bereikt verdiend deze man zo langzamerhand een standbeeld (bij het nieuwe stadion?) of een tribune vernoemd naar z'n naam :D

Wat Henk met Cambuur op sportief vlak heeft gepresteerd is ongekend maar ook voor het imago van de complete club is Henk altijd een topambassadeur geweest. Ik denk dat heel voetballend Nederland wel een beetje van onze no-nonsens Henk houdt. Een flinke aderlating voor Cambuur dat hij noodgedwongen moet stoppen. Ik wens hem alle sterkte toe met het verdere herstel en zoals Henk zelf zegt "Uiteindelijk is gezondheid het allerbelangrijkste" |:)
Het zou mooi zijn als hij in een andere rol behouden blijft voor Cambuur!

Ik hoop dat het de club lukt om een geschikte opvolger te vinden. Dat zal nog een hele uitdaging worden voor Booy en co.

Shar

Wat vind ik dit sneu, heel veel sterkte toegewenst   ;( ;(

J.v.G.

Wat ontzettend kut dit, onvoorstelbaar KUT..

Bens

Dit is erg sneu, maar begrijpelijk je gezondheid gaat voor alles. Sterkte met het herstel. Hopend dat er een passende functie wordt gevonden binnen Cambuur.

mario

Een verrassing kun je het wellicht niet noemen maar toch schrik ik hiervan. Wat een persoonijk drama is dit voor Henk. Ik hoop dat hij na verloop van tijd zo goed mogelijk kan herstellen en zie hem graag in een andere functie terug komen. Noem je Henk dan noem je Cambuur.
Wat Cambuur zelf betreft ben ik heel benieuwd hoe men dit grote verlies op gaat lossen.
Ik wacht het met spanning af.

hobbes

Sneu voor Henk maar het is wel duidelijk dat hij echt niet kan blijven trainen. Het enige voordeel wat er is is dat er straks een winterstop van 6 weken is die je even de tijd geeft om een nieuwe trainer te zoeken.

CambuurAmersfoort

Het gezicht van onze club van de laatste 10 jaar. Jezus wat een klap dat hij er nu mee stopt. En ook nog op een moment dat de club het moeilijk jeetje. Ik had hem zo gegund om in het nieuwe stadion nog een jaar trainer te zijn...

Dat wordt zondag 90 minuten lang maar 1 naam scanderen. De naam van een echt icoon en cambuur held!

Lore

Citaat van: hobbes op oktober 20, 2022, 14:22:37
Sneu voor Henk maar het is wel duidelijk dat hij echt niet kan blijven trainen. Het enige voordeel wat er is is dat er straks een winterstop van 6 weken is die je even de tijd geeft om een nieuwe trainer te zoeken.

Ergens hoop ik dat wij de voorbereiding op de tweede helft volledig met de nieuwe trainer kunnen doen

J.v.G.

Citaat van: Stiens op oktober 20, 2022, 14:13:12
Wat een drama, in de allereerste plaats voor Henk zelf. Na alles wat hij met Cambuur heeft bereikt verdiend deze man zo langzamerhand een standbeeld (bij het nieuwe stadion?) of een tribune vernoemd naar z'n naam :D

Wat Henk met Cambuur op sportief vlak heeft gepresteerd is ongekend maar ook voor het imago van de complete club is Henk altijd een topambassadeur geweest. Ik denk dat heel voetballend Nederland wel een beetje van onze no-nonsens Henk houdt. Een flinke aderlating voor Cambuur dat hij noodgedwongen moet stoppen. Ik wens hem alle sterkte toe met het verdere herstel en zoals Henk zelf zegt "Uiteindelijk is gezondheid het allerbelangrijkste" |:)
Het zou mooi zijn als hij in een andere rol behouden blijft voor Cambuur!

Ik hoop dat het de club lukt om een geschikte opvolger te vinden. Dat zal nog een hele uitdaging worden voor Booy en co.
Zal gekozen worden voor een ervaren trainer of een jonge innovatieve trainer? Dat laatste lijkt mij een goede keuze..

veteraan

Ja dit is dramatisch ! voor Henk zelf in de eerste plaats ook een zeer verstrekkend besluit

Maar even afwachten op verdere berichten en nog niet teveel op reageren

Neem aan dat de club met een verklaring komt

Destroyer

Citaat van: Bussum op oktober 20, 2022, 14:07:41
Ergens zag je dit wel aankomen, toch schrikken  ;(

Sterkte Henk en neem alle tijd van de wereld om terug te keren, in wat voor rol dan ook.

|:)

Ja inderdaad. Alsof je het gevoel had. Echt vreselijk! Henk neem je rust en herstel en kom in het nieuwe stadion fris en gezond weer terug in een mooie commerci?le functie. Sterkte.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

piene hassus


J.v.G.

Citaat van: veteraan op oktober 20, 2022, 14:30:10
Ja dit is dramatisch ! voor Henk zelf in de eerste plaats ook een zeer verstrekkend besluit

Maar even afwachten op verdere berichten en nog niet teveel op reageren

Neem aan dat de club met een verklaring komt
Staat op de clubsite.