Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

LWD vak 7


sunderland

Citaat van: J.v.G. op oktober 20, 2022, 14:14:18
Wat ontzettend kut dit, onvoorstelbaar KUT..
hier sluit ik mij bij aan..

sunderland

Heel veel sterkte Henk.

Noordcambuur

Dit zag je wel aankomen maar mooi kut.
Maar Cambuur Leeuwarden moet nu ook verder en kijken wie Henk gaat opvolgen.
Henk veel sterkte toegewenst en denk om jezelf.
Ik hoop dat ik je weer snel kan spreken.

denistel

HENK HELD BOEGBEELD VAN DE CLUB IK HOOP DAT JE HELEMAAL GEZOND GAAT WORDEN
EN IN EEN ANDERE FUNCTIE TERU MAG KEREN.IN HET NIEUWE STADION HOOR JE ZO WIE
ZO EEN EIGEN TRIBUNE TE KRIJGEN ALS EERBETOON AAN JE GELEVERDE PRESTATIES VOOR
ONZE CLUB.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Wat een enorm drama, zo erg voor onze grootste held

Hij was ook al tijden niet zichzelf had ik het idee
Henk, held, bedankt

Destroyer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 20, 2022, 14:44:22
Wat een enorm drama, zo erg voor onze grootste held

Hij was ook al tijden niet zichzelf had ik het idee

Denk ik ook Kuz
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Trainert!

Wat een naar bericht voor Henk en de club.
Gezondheid staat altijd op nummer 1. Veel beterschap en bedankt voor vele mooie jaren

PePe

Citaat van: sunderland op oktober 19, 2022, 21:56:28
waar heb jij het over jonge. Wat heeft dit voor zin.

Je ziet nu waar ik het over had.

DeBruyne

Wat een naar bericht. Hopelijk is dit de juiste keuze voor hem en wordt hij snel weer de oude.

Hopelijk kan hij in een andere functie voor Cambuur behouden worden. Technisch Directeur oid..

Vlampiep

Iedere trainer is vervangbaar  maar Henk als mens en coach is wat mij betreft onvervangbaar.
Hopelijk kan hij op termijn binnen de club een functie krijgen welke aansluit bij zijn competenties en gezondheid.
Nu heel veel sterkte toegewenst en het ga je goed HELD.

Lowieke

Ik heb de tranen in de ogen. Wat vreselijk sneu. Zowel voor Henk als voor Cambuur. Hoop dat beide er goed uitkomen.

AL

Gvd wat een kut bericht.
Henk sterkte en gezondheid gaat voorop.

Mike SCC

Pff dat is schrikken. Verstandige en moedige beslissing. Het ga je goed Henk, veel sterkte gewenst!  |:)

De Gast

Henkie bedankt voor alles  |:)