Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

marrumer

kunnen we niet iets zoals willem 2 of roda jc krijgen?

Len Cantello

Citaat van: marrumer op februari 23, 2013, 19:35:44
kunnen we niet iets zoals willem 2 of roda jc krijgen?
Een begrotingstekort en een grafsfeer? Nee, dank je.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

MP4L

Citaat van: papier op februari 10, 2013, 13:46:58
Citaat van: dennisw8 op februari 07, 2013, 19:41:30
Beter een klein stadion met volle tribunes, dan groot stadion met lege tribunes.

Inderdaad, 15k is ook veel te groot.

Ik zou een nieuw stadion maken met ruimte voor 12.000 met de optie naar 15.000 ofzo..

MP4L

Cambuur heeft het opgegeven? Ik hoor namelijk niks mer over en nieuw stadion en het moest allemaal maar zo snel mogelijk geburen. Weet iemand hier nog iets nieuws over?

brambo3004

Citaat van: MP4L op februari 25, 2013, 01:29:39
Citaat van: papier op februari 10, 2013, 13:46:58
Citaat van: dennisw8 op februari 07, 2013, 19:41:30
Beter een klein stadion met volle tribunes, dan groot stadion met lege tribunes.

Inderdaad, 15k is ook veel te groot.

Ik zou een nieuw stadion maken met ruimte voor 12.000 met de optie naar 15.000 ofzo..

Ja, iets dergelijks hoor ik wel vaker, maar hoe ziet zo'n optie voor 3000 plaatsen meer, eruit?

dennisw8

Citaat van: MP4L op maart 16, 2013, 09:24:07
Cambuur heeft het opgegeven? Ik hoor namelijk niks mer over en nieuw stadion en het moest allemaal maar zo snel mogelijk geburen. Weet iemand hier nog iets nieuws over?

:clint
Ik denk dat ze wachten tot de zomer. Mocht Cambuur promoveren, zou de capaciteit omhoog kunnen.

Clint

Staat iets over op de KVC-site n.a.v. de forumavond vorige week.

Sonnema

Alles valt en staat met het aanpassen van het bestemmingsplan van de gemeente leeuwarden voor het gebied WTC. Zowel voor de ijshal als het stadion, tot die tijd zal er echter niks veranderen.



Bernardo


Bernardo

 
Voormalig Philips-terrein geschikt voor sport en recreatie

Gepubliceerd op 20 maart 2013,   Categorie: Actueel,   2 reacties

(tekst: college b en w)

Het college heeft besloten de gemeenteraad voor te stellen een nieuw bestemmingsplan voor het gebied Businesspark I – IV en het World Trade Center in Leeuwarden vast te stellen.

Het doel van dit bestemmingsplan is hoofdzakelijk het vastleggen van de bestaande situatie. Er kan sprake zijn van perceelsgebonden wijzigingen ten opzichte van de hiervoor geldende bestemmingsplannen. Dit omdat de bouw- en gebruiksmogelijkheden zijn afgestemd op de huidige regelgeving en de inventarisatie van het huidige gebruik in het plan is verwerkt.

Voor het voormalige Philips terrein aan de Slauerhoffweg is naast de bedrijfsbebouwing ook bebouwing toegestaan ten behoeve van sport en recreatie en mag het terrein worden gebruikt als parkeerterrein

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Berto

Dat is goed nieuws. Nu wachten op de nieuwe Cambuurtempel.

Galdiano

Citaat van: Berto op maart 20, 2013, 21:45:57
Dat is goed nieuws. Nu wachten op de nieuwe Cambuurtempel.

Camminghaburcht ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets