Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

RotterdamLeeuwarden

Het Waldstadion van Eintracht Frankfurt, das pas een mooie:



Mischien een beetje te groot voor SC Cambuur maar een kleinere versie kan natuurlijk ook  |:)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

marrumer

inderdaad mooi. hoeveel zitplaatsen zal het nieuwe stadion hebben denken jullie? ik gok het op 15000  :thumbsup

dennisw8

#77
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op februari 05, 2013, 19:45:58
Het Waldstadion van Eintracht Frankfurt, das pas een mooie:



Mischien een beetje te groot voor SC Cambuur maar een kleinere versie kan natuurlijk ook  |:)

Haha, met dat stadion zijn we even groot als Feyenoord.   |:)

marrumer

Citaat van: dennisw8 op februari 05, 2013, 20:30:25
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op februari 05, 2013, 19:45:58
Het Waldstadion van Eintracht Frankfurt, das pas een mooie:



Mischien een beetje te groot voor SC Cambuur maar een kleinere versie kan natuurlijk ook  |:)

Haha, met dat stadion zijn we even groot als Feyenoord.   |:)
en ajax.

Treb

Is zoiets niet wat voor Cambuur?



:O  :O  :O

marrumer

Citaat van: Treb op februari 05, 2013, 22:01:12
Is zoiets niet wat voor Cambuur?



:O  :O  :O
ja, dat kunnen we zeker betalen en er is ook ruimte voor  :_schater

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: marrumer op februari 05, 2013, 22:03:08
Citaat van: Treb op februari 05, 2013, 22:01:12
Is zoiets niet wat voor Cambuur?



:O  :O  :O
ja, dat kunnen we zeker betalen en er is ook ruimte voor  :_schater

Haha, kan het nog groter ???
Hoeveel mensen zitten daar ? 120.000 ?  :y
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

dennisw8

Laten we het dan ook maar afmaken.   ;)


150,000 toeschouwers.

brambo3004

Haha, dr zijn zoveel (mooie/spuuglelijke) stadions in de hele wereld. Ik hoop dat we in ieder geval aan de binnenkant een mooi stadion krijgen, die winkels eromheen zijn een noodzakelijk kwaad. Je kunt het ontwerpen als je wilt. Hoeveel rijen? Hoe steil? Tot aan het veld? Ronde hoeken? ellipsvormig (zoals de Kuip) of kleine ronde hoekjes (zoals het Kasteel en Willem II stadion)? Iedere tribune dezelfde opzet of zit er verschil in (zoals we nu ook hebben)? Hoe komen de ingangen? Een tweede verdieping bij 1 of meer tribunes lijkt te groot gedacht voor Cambuur, maar zo kun je meer ruimte creëeren voor bijv. sponsors. Ik teken zelf ook wel af en toe wat in Google Sketchup, voor de lol.

marrumer

Citaat van: brambo3004 op februari 06, 2013, 17:25:09
Haha, dr zijn zoveel (mooie/spuuglelijke) stadions in de hele wereld. Ik hoop dat we in ieder geval aan de binnenkant een mooi stadion krijgen, die winkels eromheen zijn een noodzakelijk kwaad. Je kunt het ontwerpen als je wilt. Hoeveel rijen? Hoe steil? Tot aan het veld? Ronde hoeken? ellipsvormig (zoals de Kuip) of kleine ronde hoekjes (zoals het Kasteel en Willem II stadion)? Iedere tribune dezelfde opzet of zit er verschil in (zoals we nu ook hebben)? Hoe komen de ingangen? Een tweede verdieping bij 1 of meer tribunes lijkt te groot gedacht voor Cambuur, maar zo kun je meer ruimte creëeren voor bijv. sponsors. Ik teken zelf ook wel af en toe wat in Google Sketchup, voor de lol.
ik vraag me vooral af hoeveel zitplaatsen het nieuwe stadion zal hebben.

Bernardo

Citaat van: marrumer op februari 07, 2013, 17:45:05
Citaat van: brambo3004 op februari 06, 2013, 17:25:09
Haha, dr zijn zoveel (mooie/spuuglelijke) stadions in de hele wereld. Ik hoop dat we in ieder geval aan de binnenkant een mooi stadion krijgen, die winkels eromheen zijn een noodzakelijk kwaad. Je kunt het ontwerpen als je wilt. Hoeveel rijen? Hoe steil? Tot aan het veld? Ronde hoeken? ellipsvormig (zoals de Kuip) of kleine ronde hoekjes (zoals het Kasteel en Willem II stadion)? Iedere tribune dezelfde opzet of zit er verschil in (zoals we nu ook hebben)? Hoe komen de ingangen? Een tweede verdieping bij 1 of meer tribunes lijkt te groot gedacht voor Cambuur, maar zo kun je meer ruimte creëeren voor bijv. sponsors. Ik teken zelf ook wel af en toe wat in Google Sketchup, voor de lol.
ik vraag me vooral af hoeveel zitplaatsen het nieuwe stadion zal hebben.

15.000 ongeveer

Destroyer

Vijftien duizend is ook mooi zat. Genoeg voor onze club, blijft het hopelijk ook gezellig
** Poolwinner 18/19 - 21/22

dennisw8

Beter een klein stadion met volle tribunes, dan groot stadion met lege tribunes.

marrumer


zeewolde

biedt de nieuwe 400 meter ijsbaan  ook meer perspectief voor een nieuw stadion?