Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: dennisw8 op februari 07, 2013, 19:41:30
Beter een klein stadion met volle tribunes, dan groot stadion met lege tribunes.

Inderdaad, 15k is ook veel te groot.

Goudvinger

Citaat van: papier op februari 10, 2013, 13:46:58
Citaat van: dennisw8 op februari 07, 2013, 19:41:30
Beter een klein stadion met volle tribunes, dan groot stadion met lege tribunes.

Inderdaad, 15k is ook veel te groot.

Met het oog op promotie is 15.000 prima. Iedereen heeft in de play-offs tegen Roda JC genoeg mensen zijn die Cambuur in tijden van voorspoed actief steunen. Het zou zonde zijn om te promoveren en slecht 10.000 plaatsen te hebben terwijl er veel meer animo is.

papier

Ik denk dat je wel vooruit moet denken en die extra capaciteit later makkelijk moet kunnen realiseren maar op het begin zal een 10k echt wel genoeg zijn. Tegen Roda kwam er inderdaad een boel volk op de been maar sindsdien is die 10K echt wel genoeg geweest zoals vorig jaar tegen VVV. Ik denk ook niet dat er echt 5000 extra mensen komen wanneer je promoveert maar dat is misschien persoonlijk, op het begin wat extra aanloop met een nieuw stadion en eventuele promotie maar later loopt het denk ik dan weer terug, zie een FC Groningen nu waar ruimte zat is om te slapen.

Andre-Lwd

Ik ben bang dat het helemaal niks gaat worden met dat stadion, nieuwe ijshal is zo goed als rond, dat had Cambuur natuurlijk samen moeten doen met het nieuwe stadion. En ik zie ook niet snel grote winkelnamen in het nieuwe stadion komen.

Destroyer

Dat nieuwe stadion komt er zoiezo. Anders zie ik het somber in. 15 duizend krijg je echt wel vol, je moet alleen vooruit kijken. Neem ADO, dankzij hun nieuwe accommodatie spelen ze onder andere nu stabiel ere divisie voetbal.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

marrumer

Citaat van: Destroyer op februari 10, 2013, 19:31:11
Dat nieuwe stadion komt er zoiezo. Anders zie ik het somber in. 15 duizend krijg je echt wel vol, je moet alleen vooruit kijken. Neem ADO, dankzij hun nieuwe accommodatie spelen ze onder andere nu stabiel ere divisie voetbal.
het kyocera stadion is wel spuuglelijk met grijze stoelen, echt een betonblok lijkt wel iets in het oostblok.

Dokkumer

Daar gaat het, ondanks dat ik het best met je eens ben, nu niet om Marrumer. Ze hebben door dat Oostblokbeton wel een sprong gemaakt op sportief gebied, iets wat in het Zuiderpark nooit mogelijk was geweest.

veroen

Citaat van: Dokkumer op februari 10, 2013, 21:45:38
Daar gaat het, ondanks dat ik het best met je eens ben, nu niet om Marrumer. Ze hebben door dat Oostblokbeton wel een sprong gemaakt op sportief gebied, iets wat in het Zuiderpark nooit mogelijk was geweest.

Dat moet hier ook de gedachte zijn idd!
Je hebt een nieuw stadion nodig om stappen te kunnen maken.
15K is een mooi aantal, dat moet het vliegwiel zijn om door te groeien als club zijnde.
Zoals al vaker gezegd maar wat sommige mensen niet snappen is dat een nieuw stadion versterkend werkt op alle vlakken.

Nieuw stadion - meer mogelijkheden voor sponsors - meer inkomsten uit sponsoring - meer geld voor selectie - betere kwaliteit spelers - beter voetbal en dus meer kans op promotie - bij promotie weer meer interesse sponsors enz enz enz....

Clint

Tribunes nog iets meer richting het veld et voila,  met 15.000 man.

http://www.doncasterrovers.co.uk/

roepieh

Citaat van: Andre-Lwd op februari 10, 2013, 18:28:28
Ik ben bang dat het helemaal niks gaat worden met dat stadion, nieuwe ijshal is zo goed als rond, dat had Cambuur natuurlijk samen moeten doen met het nieuwe stadion. En ik zie ook niet snel grote winkelnamen in het nieuwe stadion komen.

wel als het weidewinkels kunnen/mogen worden...maar onze gemeente lijkt het reguleren te hebben uitgevonden...

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: clint op februari 11, 2013, 14:22:46
Tribunes nog iets meer richting het veld et voila,  met 15.000 man.

http://www.doncasterrovers.co.uk/

Beslist niet verkeerd  _O_
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Sonnema

wanneer beginnen we met bouwen, ziet er goed uit.

piene hassus

Leuk tribuuntsje, de dakken nog even fedder deurtrekke dan sitte de foorste rijen oek droog

brambo3004

Citaat van: Destroyer op februari 11, 2013, 18:31:44
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op februari 11, 2013, 17:41:59
Citaat van: clint op februari 11, 2013, 14:22:46
Tribunes nog iets meer richting het veld et voila,  met 15.000 man.

http://www.doncasterrovers.co.uk/

Beslist niet verkeerd  _O_

Nice  :proost

Een beetje gewoontjes, maar we zijn in Nederland ook niet erg verwend.