Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

mario

Citaat van: sunderland op maart 23, 2013, 09:39:34
Zeer binnenkort  bekendmaking wb nieuwstadion

Was benieuwd.... wanneer was zeer binnenkort  :insane.

gobo

(tekst: ingezonden LOC)

Ondernemersbijeenkomst 15 april

De Leeuwarder Ondernemers Club organiseert in samenwerking met SC Cambuur een forumdiscussie met als onderwerp:

Een nieuw stadion voor SC Cambuur- een kans of bedreiging voor het ondernemersklimaat in Leeuwarden?

- Waarom vindt Cambuur een nieuw stadion noodzakelijk?

- Hoe denken ondernemers over de bouw van een nieuw stadion in de buurt van de binnenstad?

- En welke kansen en bedreigingen biedt dit voor ondernemend Leeuwarden?

Aanleiding van de bijeenkomst
Cambuur wil vanaf het eerste moment inzicht krijgen in de wensen , behoeften van de ondernemers als het gaat om de bouw van een nieuw stadion. Daarnaast inventariseert de voetbalclub tijdens deze avond de kanttekeningen.

Deze avond biedt een mooie gelegenheid om nog voor dat de plannen geschreven worden mee te denken met de ontwikkeling van Cambuur als voetbalclub. De forumdiscussie, waarbij diverse stakeholders aan tafel schuiven zal worden geleid door Geert van Tuinen, journalist bij Omrop Fryslân. Na afloop van de discussie is er natuurlijk gelegenheid voor vragen uit het publiek.

Forumdiscussie Cambuur
Datum: maandag 15 april as.
Tijdstip: 20.30 uur- 21.30 uur
Inloop: vanaf 20.15 uur
Locatie: Businessclub Cambuur
Toegang: gratis en voor ondernemers

Opmerkingen: Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar voor deze avond.

Aansluitend vindt er een borrel plaats en een mogelijkheid tot netwerken.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

sunderland

Citaat van: mario op april 03, 2013, 14:03:39
Citaat van: sunderland op maart 23, 2013, 09:39:34
Zeer binnenkort  bekendmaking wb nieuwstadion

Was benieuwd.... wanneer was zeer binnenkort  :insane.
wist dat er wat zou gebeuren .Maar toch weer niet dus .Gemeente .......

mario

Citaat van: sunderland op april 08, 2013, 17:31:13
Citaat van: mario op april 03, 2013, 14:03:39
Citaat van: sunderland op maart 23, 2013, 09:39:34
Zeer binnenkort  bekendmaking wb nieuwstadion

Was benieuwd.... wanneer was zeer binnenkort  :insane.
wist dat er wat zou gebeuren .Maar toch weer niet dus .Gemeente .......
Uitstel of afstel?

Westerpark

Alleen ondernemers welkom dus?

Dokkumer

Citaat van: Westerpark op april 08, 2013, 22:46:32
Alleen ondernemers welkom dus?

Jup, vermoedelijk ook om te zien wat er aan commerciële ontwikkeling in en om een nieuw stadion mogelijk is. Op zich niet raar gedacht.

Goudvinger

Iemand een idee waarom de stadionlampen aan staan? Of neemt de zon mij nu in de maling?  :?

PePe

Er is momenteel een provinciale discussie: Welk project kan worden uitgevoerd, met het NUON geld?
Daar hoef je niet eens over te gaan discussiëren toch? EEN NIEUW CAMBUURSTADION

reisbureau

Citaat van: Goudvinger op april 15, 2013, 10:25:51
Iemand een idee waarom de stadionlampen aan staan? Of neemt de zon mij nu in de maling?  :?

Er zijn evenementen bureaus aan het meten of er voldoende lichtsterkte is voor een groot feest of dat er lampen bijgeplaatst moeten worden  8P

PePe

Citaat van: reisbureau op april 15, 2013, 18:54:24
Er zijn evenementen bureaus aan het meten of er voldoende lichtsterkte is voor een groot feest of dat er lampen bijgeplaatst moeten worden  8P
Maar dat grote feest is toch bij de Oldehove?

Destroyer

Citaat van: PePe op april 15, 2013, 21:07:52
Maar dat grote feest is toch bij de Oldehove?
After party  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

John Hiatt

De provincie heeft €300 miljoen beschikbaar voor projecten. Ideeën kunnen ingediend worden bij de provincie!

reisbureau

Citaat van: John Hiatt op april 17, 2013, 20:16:15
De provincie heeft €300 miljoen beschikbaar voor projecten. Ideeën kunnen ingediend worden bij de provincie!

Ze hebben toch nog maar € 270 miljoen ter beschikking. Van die eerste € 30 miljoen bouwen we in Leeuwarden al een Evenementen Dome in kader van Culturele Hoofdstad 2018. O ja daar kun je toevallig ook in voetballen (maar dat is maar een bijkomstigheid).

Treb

Citaat van: John Hiatt op april 17, 2013, 20:16:15
De provincie heeft €300 miljoen beschikbaar voor projecten. Ideeën kunnen ingediend worden bij de provincie!

De Pro-hivveense provincie zit echt niet te wachten op een nieuw Cambuur stadion. Die gooien nog liever 100 miljoen de Waddenzee in dan dat ze dat reserveren voor een nieuw stadion waarmee de kans bestaat dat op den duur Cambuur groter kan worden dan dat dorpje.

Nee, dan liever 200 miljoen ofzo voor een totaal nutteloos nieuw ijsstadion.  :|