Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Clint

Citaat van: John Hiatt op april 17, 2013, 20:16:15
De provincie heeft €300 miljoen beschikbaar voor projecten. Ideeën kunnen ingediend worden bij de provincie!

'Dat bakje mut d'r af'!!

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Mp

Citaat van: John Hiatt op april 17, 2013, 20:16:15
De provincie heeft €300 miljoen beschikbaar voor projecten. Ideeën kunnen ingediend worden bij de provincie!

En je wil niet weten aan wat voor doeloze projecten dit geld wordt besteed bij de gemeenten waar ik kom ;(

Destroyer

10% vind ik wel genoeg hoor voor het nieuwe stadion. Zie je nou wel, we vragen niet zoveel...


Maar serieus,  als ik lees dat ze van dat geld de thialf weer een dubbele baan willen geven, vind ik dat de politiek alhier meteen moet opstaan. Voor een nieuw stadion zou het een zeer goede opsteker zijn!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Clint


John Hiatt

Citaat van: Destroyer op april 19, 2013, 07:13:13
10% vind ik wel genoeg hoor voor het nieuwe stadion. Zie je nou wel, we vragen niet zoveel...


Maar serieus,  als ik lees dat ze van dat geld de thialf weer een dubbele baan willen geven, vind ik dat de politiek alhier meteen moet opstaan. Voor een nieuw stadion zou het een zeer goede opsteker zijn!

Ik hoop dat de BVO een plan indient bij de provincie. Dan wordt eindelijk eens zichtbaar hoe de verhoudingen zijn.

papagaaiensoep

en ik blief erbij dat een combi van een nieuw onderkommen voor Aris prachtig su weze

Destroyer

Ik neem aan dat dit toch zeker bespreekbaar is.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Westerpark

Vandaag voorpagina LC een stuk over alternatief versoberde en dus goedkopere nieuwbouwplan Thialf. Van 106 miljoen naar 81 miljoen, mede gefinancierd uit Rijskgelden.
Afblazen die handel, laat Almere/Zoetermeer maar mooi de 'schaatstempel' bouwen en maak als Provincie zijnde eens geld vrij voor ons stadion.

albert54

Wat ik voorspelde gebeurt ook al. Twee ijsbanen daar.

John Hiatt

Citaat van: albert54 op april 22, 2013, 18:30:15
Wat ik voorspelde gebeurt ook al. Twee ijsbanen daar.

Geloof er niks van. Denk dat Thialf de slag verliest. Zoetermeer heeft de beste papieren.

666

LEEUWARDEN - Leeuwarden trekt €10 miljoen uit voor de bouw van de nieuwe ijshal, op het terrein van het voormalige Philips-complex.

Samen met de provinciale steun is er nu in totaal €20 miljoen beschikbaar. Hiervan kan de hal worden gebouwd en de naaste omgeving (parkeerterreinen) beperkt worden opgeknapt.

Geld voor de beoogde royalere verbetering, die nog eens €5 miljoen vergt, is er voorlopig niet.

De bezoekers van de nieuwe hal - baanlengte 400 meter - zullen het moeten doen met de parkeerruimte, die er al is voor de huidige ijshal. Deze hal moet in 2015 sluiten.


Waarom geen combi met een nieuw stadion,,,, kan er ook wat meer provinciale steun in gaan zitten en wat extra sponsoren zodat het parkeren ook gelijk aangepakt kan worden.

Dat Thialf is op zijn retour, zet hier maar een mooie schaats en voetbaltempel neer voor de mensen in de regio.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Treb

Citaat van: 666 op april 24, 2013, 09:47:12
Waarom geen combi met een nieuw stadion,,,, kan er ook wat meer provinciale steun in gaan zitten en wat extra sponsoren zodat het parkeren ook gelijk aangepakt kan worden.


Omdat de provincie als de dood is dat Cambuur op den duur hveen zal voorbij streven met een nieuw stadion.

roepieh

300 miljoen nuon geld is vrij gespeeld door de provincie. Ik zou zeggen: graaien maar!

:zweep

MP4L

met 300 miljoen ken je heel leuk stadionetje maken :P