Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

volgens mij kan de uitspelende partij 5% van de stadioncapaciteit opeisen. Bij Cambuur dus zo'n 500.
Area 58

Clint

Een stukje van Oost er dus bij doen. Klaar.

veroen

Ben bang dat het uitvak terug gaat naar Noord, Oost is niet veilig en op je brief voor verlengen SK kan je ook geen vak 14 of 15 aangeven.....

nieuwe stadion MOET ER KOMEN!!!

papier

Citaat van: michello op mei 05, 2013, 23:56:00
Is er een mogelijkheid om de capaciteit van stadion wat te verhogen volgend seizoen?  ( staanplaatsen terug , extra plaatsen gracht Oost of op West?) 

Ben trouwens ook benieuwd wat ze doen met het uitvak. Moet dit niet groter?

Misschien een noodtribune zoals bij Zwolle/play offs 2009 voor West?

Destroyer

Zuid weer staantribune  _O_
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: veroen op mei 06, 2013, 10:34:44
Ben bang dat het uitvak terug gaat naar Noord, Oost is niet veilig en op je brief voor verlengen SK kan je ook geen vak 14 of 15 aangeven.....

nieuwe stadion MOET ER KOMEN!!!

Had begrepen dat vd Belt aangaf met Oost verder te gaan. Of het vak groter wordt weet ik niet.
Uiteraard moet men ook bezig met betere voorzieningen als een kiosk en toiletten. Zoals het nu gaat is het een grote schande!

Eewal

Ik hoop echt dat de gehele noord tribune voor Cambuur supporters zal blijven, dat kan volgend jaar punten opleveren! Oost is toch wel een beetje uit te breiden? Ik hoop dat de voorzieningen daar wat verbeterd worden. Super dat er volgend jaar weer meer uitsupporters langskomen, sfeerverhogend! Ik verheug me er nu al op.

Wordt zaterdagavond de nieuwe speelavond?

Dokkumer

Citaat van: Eewal op mei 06, 2013, 11:30:41
Wordt zaterdagavond de nieuwe speelavond?

Was dat maar waar, dat bepaalt Eredivisie Live :R
Dus thuiswedstijden op
vrijdag 20:00
zaterdag 18:45/19:45/20:45
zondag 12:30/14:30/16:30

1 schrale troost, geen maandagavond meer.

John Hiatt

Provincie heeft in 2002 €19 miljoen gestoken in sportstad dkv. Nu is het tijd dat provincie wat voor Leeuwarden doet. Er is geld, 1 miljard euri! Er zijn plannen! Nu nog een beetje lef en durf! Misschien mooi spandoekje vanavond voor de provincie?

papier

Citaat van: Dokkumer op mei 06, 2013, 11:22:18
Had begrepen dat vd Belt aangaf met Oost verder te gaan. Of het vak groter wordt weet ik niet.
Uiteraard moet men ook bezig met betere voorzieningen als een kiosk en toiletten. Zoals het nu gaat is het een grote schande!

Slechtste uitvak van Nederland, dat was geloof ik de eerste prijs dit seizoen

Eewal

Citaat van: Dokkumer op mei 06, 2013, 11:33:20
Was dat maar waar, dat bepaalt Eredivisie Live :R
Dus thuiswedstijden op
vrijdag 20:00
zaterdag 18:45/19:45/20:45
zondag 12:30/14:30/16:30

1 schrale troost, geen maandagavond meer.

Feyenoord speelt vooral op zondagmiddag, dus ik neem aan dat de clubs wel een voorkeur mogen doorgeven?

Dokkumer

Een voorkeur mag, alleen bepaalt EDL mee wanneer je welke wedstrijd op welke dag moet spelen. We zullen alle momenten wel een keer aan bod komen.
Wat mij betreft zaterdag 19:30 en zondag 14:30, dat vind ik de mooiste voetbaltijdstippen.

Eewal


TM

Wedstrijden tegen dkv zullen wel zondagmiddag half 1 plaats vinden...

Len Cantello

Citaat van: Yellow Army op mei 06, 2013, 00:55:17
volgens mij kan de uitspelende partij 5% van de stadioncapaciteit opeisen. Bij Cambuur dus zo'n 500.
Dat is een richtlijn. En daar moet je als SC Cambuur poep aan hebben. Voor die 4 a 5 potjes dat je meer dan een paar honderd uitsupporters kan verwachten, ga je toch zeker je stadion niet verbouwen?
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli