Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: roepieh op april 24, 2013, 20:39:03
300 miljoen nuon geld is vrij gespeeld door de provincie. Ik zou zeggen: graaien maar!

:zweep
Tsja. En dan moeten ze hier bezuinigen op de parkeerplaatsen van nieuwe ijshal.  Triest.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

LwD-West

Dat stadion mag er van mij nu wel komen , de gemeente moet niet zo moeilijk doen ze kunnen juist een hogere omzet krijgen als er samen met de ijshal een nieuwe stadion wordt gemaakt. Ik zeg doen  :scc

Baresi

Kunnen we zuid en oost niet aanpassen aan het hele stadion en wat doen we met de velden van vv leeuwarden?En anders optie 2  a la Hoffenheim wat n stadion aan de rand van de stad maar iets kleiner en goedkoper.Su nog n sponser ut Qatar en  :scc staat op de kaart!!!

SCC-J

Citaat van: Baresi op april 29, 2013, 23:49:45
Kunnen we zuid en oost niet aanpassen aan het hele stadion en wat doen we met de velden van vv leeuwarden?En anders optie 2  a la Hoffenheim wat n stadion aan de rand van de stad maar iets kleiner en goedkoper.Su nog n sponser ut Qatar en  :scc staat op de kaart!!!

Lees effe het topic door! Denk even na!  En ik speel liever nog 50 JL dan dat een stuk kleed met theedoek onze club koopt!

Cambuur Liwwadden

Een promotie zal de concrete plannen voor een volledig nieuw Cambuur stadion dan wel grondige verbouw van het huidige stadion in een stroomversnelling doen belanden.
Hoe kun je hier op een fatsoenlijke manier 1000 ado/utrecht of Feyenoord supp. ontvangen?
In die apekooi is dat uiteraard niet mogelijk.

Oftewel:  :0= promoveren en AKTIE!
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

Yellow Army

De nieuwbouwplannen zijn bekend. Naar verluid zal het er zo uit gaan zien:

Area 58

Ronald


SCCornjum

#172
Hij is goed, laat je morgen horen als Crone het woord wil gaan voeren..
Watching Football Is Not A Crime

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Ik las in LC dat we nu  veldverwarming krijgen, een nieuw digitale scan systeem en de lichten weer worden aangepast. Gek eigenlijk voor die paar jaar dat we er nog zitten...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Yellow Army

Citaat van: Destroyer op mei 05, 2013, 20:29:16
Ik las in LC dat we nu  veldverwarming krijgen, een nieuw digitale scan systeem en de lichten weer worden aangepast. Gek eigenlijk voor die paar jaar dat we er nog zitten...

is verplicht voor de eredivisie
Area 58

SCC-J

Citaat van: Yellow Army op mei 05, 2013, 20:33:01
is verplicht voor de eredivisie

Krijg je toch x aantal jaren de tijd voor.....

Yellow Army

Area 58

michello

Is er een mogelijkheid om de capaciteit van stadion wat te verhogen volgend seizoen?  ( staanplaatsen terug , extra plaatsen gracht Oost of op West?) 

Ben trouwens ook benieuwd wat ze doen met het uitvak. Moet dit niet groter?

SCC-J

Volgens mij waren er vroeger wel regels betreft capaciteit uitvak maar tegenwoordig niet meer...