Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Als we al blij moeten zijn dat deze stap na ruim 5 jaar is gezet vrees ik met grote vreze dat onze achterkleinkinderen en clint de opening van het nieuwe stadion pas mee gaan maken. :P

Voor altijd cambuur


Destroyer

Citaat van: Dokkumer op maart 21, 2013, 15:55:36
Als we al blij moeten zijn dat deze stap na ruim 5 jaar is gezet vrees ik met grote vreze dat onze achterkleinkinderen en clint de opening van het nieuwe stadion pas mee gaan maken. :P

Hallo, het blijft wel Cambuur, al het goede komt vanzelf  |:) in 2028 is dat stadion er echt wel hoor  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Oh mooi, dan kan ik bijna op mijn 68+ pas met korting naar Cambuur  8P

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op maart 21, 2013, 19:59:15
Oh mooi, dan kan ik bijna op mijn 68+ pas met korting naar Cambuur  8P

Zie je nou wel, elk nadeel het zijn voordeel!  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22


sunderland

Zeer binnenkort  bekendmaking wb nieuwstadion

Len Cantello

Citaat van: sunderland op maart 23, 2013, 09:39:34
Zeer binnenkort  bekendmaking wb nieuwstadion
Bekendmaking dat er het voor eind van dit jaar, of volgend jaar, of het jaar daarna, meer nieuws is?
:O :O :O
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Goudvinger

Citaat van: Len Cantello op maart 23, 2013, 11:26:28
Citaat van: sunderland op maart 23, 2013, 09:39:34
Zeer binnenkort  bekendmaking wb nieuwstadion
Bekendmaking dat er het voor eind van dit jaar, of volgend jaar, of het jaar daarna, meer nieuws is?
:O :O :O

Je weet nu zo langzamerhand dat besluitvorming niet in een week tot stand komt?

Dokkumer

Och 5 jaar wachten op het bericht dat het bestemmingsplan gewijzigd kan worden is ook volstrekt normaal. Als het goed is liggen er plannen klaar en als het niet goed is mag men zich kapotschamen. Dan staat het stadion er in 2045 nog niet.

Len Cantello

Citaat van: Goudvinger op maart 23, 2013, 11:46:08
Je weet nu zo langzamerhand dat besluitvorming niet in een week tot stand komt?
Je weet nu zo langzamerhand dat je besluitvorming niet jarenlang hoeft aan te kondigen? En vervolgens de supporters weer met een lulverhaal af te schepen?

Schijtziek wordt ik er van. Er is nieuws. Of er is geen nieuws.

Verder wacht ik het volgende sprookje wel weer af.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Destroyer

Er is nieuws dat er nieuws is over het nieuwe Cambuur stadion, dat er druk achter de schermen wordt gewerkt aan een plan, waarbij latere informatie volgt. Verdere ontwikkelingen volgen...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

sunderland

Citaat van: Destroyer op maart 25, 2013, 21:23:40
Er is nieuws dat er nieuws is over het nieuwe Cambuur stadion, dat er druk achter de schermen wordt gewerkt aan een plan, waarbij latere informatie volgt. Verdere ontwikkelingen volgen...
dat bedoel ik .....

Len Cantello

Dus..... Weer geen nieuws....  :X
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

De geduldige: Ja, maar Keulen en Aken zijn ook niet in 1 dag gebouwd...
Dokkie seit: Als dit stadsbestuur daar had gezeten hadden die steden nu nog uit armzalige plaggenhutten bestaan :devil