Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

roepieh

Citaat van: Len Cantello op januari 04, 2014, 12:05:37
Op zich een prima idee.

waar en wanneer gaan we ons inschrijven len? gezellig zal dat worden!  :_schater

Len Cantello

Citaat van: roepieh op januari 07, 2014, 22:20:11
waar en wanneer gaan we ons inschrijven len? gezellig zal dat worden!  :_schater
Voor ons wel. Voor college B/W en overige raadsleden iets minder.
:0= LWD! HET IS TIJD VOOR EEN SCCAMBUUR DICTATUUR!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

666

 
Citaat van: Len Cantello op januari 08, 2014, 06:34:44
Voor ons wel. Voor college B/W en overige raadsleden iets minder.
:0= LWD! HET IS TIJD VOOR EEN SCCAMBUUR DICTATUUR!

_O_ _O_ _O_
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

John Hiatt

Het nieuwe collegeprogramma voor Leeuwarden is bekend. Waar ik al bang voor was, wordt bewaarheid. Cambuur komt er zeer bekaaid af. Misschien een haalbaarheidsonderzoek, maar nieuw stadion mag commercieel gezien de binnenstad niet voor de voeten lopen. Kortom, als Cambuur zelf niet met plannen komt, wordt het niks. Van dit college is niks te verwachten. Wat een gemiste kans! Had de ambitie uitgesproken dat er in deze periode een nieuw stadion zal komen! Weer in de praatjes van de PvdA getrapt dus!

moodygrunn

Citaat van: John Hiatt op januari 22, 2014, 21:42:51
Het nieuwe collegeprogramma voor Leeuwarden is bekend. Waar ik al bang voor was, wordt bewaarheid. Cambuur komt er zeer bekaaid af. Misschien een haalbaarheidsonderzoek, maar nieuw stadion mag commercieel gezien de binnenstad niet voor de voeten lopen. Kortom, als Cambuur zelf niet met plannen komt, wordt het niks. Van dit college is niks te verwachten. Wat een gemiste kans! Had de ambitie uitgesproken dat er in deze periode een nieuw stadion zal komen! Weer in de praatjes van de PvdA getrapt dus!

http://www.leeuwarden.nl/sites/leeuwarden.nl/files/files/documenten/lee0305_collegeprogramma_rapport_lr.pdf

"SC Cambuur
Voetbalclub SC Cambuur hoort bij de identiteit van Leeuwarden. Het college heeft de bestuurlijke wil  m de club te faciliteren bij de realisatie van een modern stadion. Daarbij past bijvoorbeeld een  haalbaarheidsonderzoek in 2014 naar een nieuw stadion. In overeenstemming met Europese  regelgeving, financiert de gemeente stadion noch grond. Planologisch denkt de gemeente mee. Er is
ruimte voor commerciƫle activiteiten, mits er geen concurrentie is met voorzieningen in de binnenstad."
In Henk en Sandor we trust

Cambuur058

heb persoonlijk een uitbreiding en verbouwing van het stadion dat we nu hebben, maarja dat is waarschijnlijk onrealistisch en onmogelijk ;(

moodygrunn

Citaat van: Cambuur058 op januari 22, 2014, 21:53:52
heb persoonlijk een uitbreiding en verbouwing van het stadion dat we nu hebben, maarja dat is waarschijnlijk onrealistisch en onmogelijk ;(

Volgens mij huren wij nog steeds het stadion van Leyten; je gaat toch ook niet van je 2-onder-1-kap huurhuis een vrijstaande woning maken?
In Henk en Sandor we trust

Cambuur058

Citaat van: moodygrunn op januari 22, 2014, 22:18:51
Volgens mij huren wij nog steeds het stadion van Leyten; je gaat toch ook niet van je 2-onder-1-kap huurhuis een vrijstaande woning maken?
ja maar ben bang dat de sfeer verdwijnt in een betonbak

brambo3004

Citaat van: moodygrunn op januari 22, 2014, 22:18:51
Volgens mij huren wij nog steeds het stadion van Leyten; je gaat toch ook niet van je 2-onder-1-kap huurhuis een vrijstaande woning maken?

Niet zonder toestemming van de buren nee! :devil

Don

Vanavond ging het bij abe tv ook nog even over het stadion, maar ook een stukje geschiedenis over de club en de band die er is met de cammingha's. Inclusief een interviewtje met Jappie in de Cambuurbar.

http://www.omropfryslan.nl/utstjoering/bynt-fan-22-jannewaris-2014-1830 (Begint minuut 5:44)

Volgens mij stond het nog nergens op het forum.
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

Treb

Hadden mensen dan echt de hoop gevestigd op de Leeuwarder politiek? Iedere verkiezing zijn er mooie praatjes, zowel lokaal als op landelijk niveau. Als het puntje bij paaltje komt dan wordt er altijd weer ingedimt. Dat is politiek mensen.

SCC-J

Citaat van: Treb op januari 22, 2014, 23:57:06
Hadden mensen dan echt de hoop gevestigd op de Leeuwarder politiek? Iedere verkiezing zijn er mooie praatjes, zowel lokaal als op landelijk niveau. Als het puntje bij paaltje komt dan wordt er altijd weer ingedimt. Dat is politiek mensen.
dit hoor ik zo veel mensen. Zeggen. Prima  . Doe er dan wat aan en verenigd u. Ipv alleen te zeiken en toekijken

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

kickandrush

Citaat van: SCC-J op januari 23, 2014, 00:43:20
dit hoor ik zo veel mensen. Zeggen. Prima  . Doe er dan wat aan en verenigd u. Ipv alleen te zeiken en toekijken

Oldehoofsterkerkhof bezetten? Dagelijkse corteo?

Clint

Citaat van: Don op januari 22, 2014, 23:50:48
Vanavond ging het bij abe tv ook nog even over het stadion, maar ook een stukje geschiedenis over de club en de band die er is met de cammingha's. Inclusief een interviewtje met Jappie in de Cambuurbar.

http://www.omropfryslan.nl/utstjoering/bynt-fan-22-jannewaris-2014-1830 (Begint minuut 5:44)

Fantastisch mooi item.