Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Scc01

Lore

Citaat van: Scc01 op november 26, 2013, 11:23:54
Even een aanvulling te vinden op deze site:
http://www.tussendelinies.nl/nederlandse-stadionbezetting-europese-top
Toch 21ste plaats, zegt misschien niet heel veel, maar toch leuk om te zien.

Het zegt mij niet zo heel erg veel, want het ligt voor een groot deel aan je definitie van bezettingspercentage

John Hiatt

Vanmiddag bij geruchte vernomen dat Cambuur niet voorkomt in het nieuwe collegeprogramma van de gemeente. Bron is doorgaans zeer goed geïnformeerd. Als dit zo is dan heeft de PvdA wederom een kunstje geflikt en zijn we er toch weer ingetuind.

Harry L.

Citaat van: John Hiatt op januari 04, 2014, 00:38:40
Vanmiddag bij geruchte vernomen dat Cambuur niet voorkomt in het nieuwe collegeprogramma van de gemeente. Bron is doorgaans zeer goed geïnformeerd. Als dit zo is dan heeft de PvdA wederom een kunstje geflikt en zijn we er toch weer ingetuind.

Dit verbaasd me weer helemaal niets, kansloze rukkers zijn het.

Leovardia

De politiek is per definitie onbetrouwbaar. De waan van de dag regeert. Volstrekt niet serieus te nemen.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

zeewolde

Gerucht wordt hier geplaatst door iemand die constant commentaar heeft op pseudo-journalisten, maar nu zelf de pseudo-politicus wil uithangen, bovendien actief in andere politieke partij 8)

John Hiatt

Citaat van: zeewolde op januari 04, 2014, 10:20:04
Gerucht wordt hier geplaatst door iemand die constant commentaar heeft op pseudo-journalisten, maar nu zelf de pseudo-politicus wil uithangen, bovendien actief in andere politieke partij 8)

:proost

poelie-lwd

Een hele dikke vette TOUCHE!!  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Len Cantello

De politiek laat ziich de wet voorschrijven door een stel kruideniers uit de binnenstad en wat supermarktbaasjes uit de het westen van de stad. En zal daarom niet snel bestemmingsplannen willen aanpassen welke nodig zijn om detailhandel, etc, in/rondom het nieuwe stadion mogelijk te maken.... Het is de kleinburgerlijkheid ten top. Visielozepluchebeffers met een dorpsmentaliteit maken de dienst uit in LWD.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

SCC-J

We weten het allemaal beter... waarom gaan we dan zelf niet in de raad zitten?

Len Cantello

Citaat van: SCC-J op januari 04, 2014, 11:57:51
We weten het allemaal beter... waarom gaan we dan zelf niet in de raad zitten?
Op zich een prima idee.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

poelie-lwd

Citaat van: Len Cantello op januari 04, 2014, 11:48:05
De politiek laat ziich de wet voorschrijven door een stel kruideniers uit de binnenstad en wat supermarktbaasjes uit de het westen van de stad. En zal daarom niet snel bestemmingsplannen willen aanpassen welke nodig zijn om detailhandel, etc, in/rondom het nieuwe stadion mogelijk te maken.... Het is de kleinburgerlijkheid ten top. Visielozepluchebeffers met een dorpsmentaliteit maken de dienst uit in LWD.

:0= VARKENS!!!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

NicoJanHoogma1960

Citaat van: poelie-lwd op januari 04, 2014, 12:58:58
:0= VARKENS!!!

Volgens mij zitten ze op maandagavond met een Hoerenveen sjaaltsje om.
Cambuur zit in je bloed

FrancoLWD