Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Montana op februari 05, 2014, 14:03:31
Die primaire reacties ook altijd

Valt mij ook wat tegen, normaal zijn wij altijd erg genuanceerd met zijn allen!  :devil

666

Citaat van: 666 op februari 05, 2014, 12:57:13
Ze zijn gek....
Welke idioot verzint dit
Een dikke  :rodekaart

Ik trek de  :rodekaart weer in,
in het vervolg doe ik eerst even  :X
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

CambuurAmersfoort

Misschien moeten de mensen die tegen dkv zo als een complete debiel liepen te duwen zich dit eens aantrekken. ongeduldig zootje dat liep te beuken terwijl er kinderen in de rij tegen ee hekken werden gedrukt en op de grond vielen. lekker feestje voor zulke kinderen die gezellig meegaan naar cambuur.

zolang er zulke figuren zijn die zo idioot doen zijn zulke maatregelen blijkbaar nodig

Galdiano

Citaat van: Montana op februari 05, 2014, 14:03:31
Die primaire reacties ook altijd

Op de foto is duidelijk te zien dat ze met cement bezig zijn. Voorkomen is beter dan genezen vandaar de vraag!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

losang09

Wat betreft ontwerp van huidige stadion.  Ikzelf hou van open hoeken zoals we hebben met wat bomen in de hoeken , prachtig. Dat letterlijk ademt . kOMT SFEER TEN GOEDE IS MIJN MENING   |:)

Heb je nog een gevoel dat het een buitensport is ook.  v
Veel moderne stadions zijn zo dichtgebouwd ,  dus...

Hoop dat IN geval van nieuw cambuur- stadion... dat..  Droom droom  ...    ;)

siepelsjeu

Als die niet bouwt word op de velden van vv leeuwarden dan hoeft het van mij niet, een stadion op een industrie terein hoort gewoon niet

Galdiano

Citaat van: siepelsjeu op februari 08, 2014, 23:41:08
Als die niet bouwt word op de velden van vv leeuwarden dan hoeft het van mij niet, een stadion op een industrie terein hoort gewoon niet

Wtc is prima toch. Makkelijk bereikbaar. Vanuit het centrum prima te lopen!
Werpsterhoek nee!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

DK

WTC is inderdaad prima!!  overigens blijft het maar weer erg stil rond de ontwikkelingen van het nieuwe stadion...  :zucht

poelie-lwd

Ik ben voor de Werpsterhoek!  l0l
Iedereen heeft recht op mijn mening.

drg

Achter het WTC is prima, naast een volksbuurt, kan ik ook lekker lopend naar het stadion ;)

DayDreamer

Citaat van: drg op februari 10, 2014, 15:53:13
Achter het WTC is prima, naast een volksbuurt, kan ik ook lekker lopend naar het stadion ;)

Ik ook  :proost

stefan15


brambo3004

Verhuizen naar het WTC-terrein, het dichtmaken van de hoeken (ten behoeve van "commerciƫle ruimtes") en het verkopen van de stadionnaam zal ongetwijfeld voor wat meer centen zorgen. Maar het liefst zie ik een nieuwe tempel verrijzen op de huidige plaats, met open hoeken en zoveel mogelijk staanplaatsen. Intimiderend, sfeervol, dichtbij het veld. Oude pisbakken en een rij mensen voor de kiosk horen erbij. En laat het Fox-cameramannetje maar op het dak staan in de sneeuw en regen. Er is al veel te veel verloren gegaan aan de commercie.

John Hiatt

Citaat van: brambo3004 op februari 12, 2014, 00:18:08
Verhuizen naar het WTC-terrein, het dichtmaken van de hoeken (ten behoeve van "commerciƫle ruimtes") en het verkopen van de stadionnaam zal ongetwijfeld voor wat meer centen zorgen. Maar het liefst zie ik een nieuwe tempel verrijzen op de huidige plaats, met open hoeken en zoveel mogelijk staanplaatsen. Intimiderend, sfeervol, dichtbij het veld. Oude pisbakken en een rij mensen voor de kiosk horen erbij. En laat het Fox-cameramannetje maar op het dak staan in de sneeuw en regen. Er is al veel te veel verloren gegaan aan de commercie.

En dan lekker voetballen tegen Oss en Telstar....

losang09

En tegen Sparta en Willem II!