Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Sakas

#11340
Waar ik nu wel benieuwd naar ben is, wanneer mogen wij als supporters komen kijken, wordt dat de open dag of de 1e wedstrijd?
Of komt er toch nog een kijkdag?

Iemand op de hoogte?
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Grijskijkert

Citaat van: Sakas op juni 20, 2024, 10:21:39
Waar ik nu wel benieuwd naar ben is, wanneer mogen wij als supporters komen kijken, wordt dat de open dag of de 1e wedstrijd?
Of komt er toch nog een kijkdag?

Iemand op de hoogte?
Zolang Van Wijnen er aan het werk is dan is het een bouwplaats en zijn zij de baas en willen daar niemand hebben die er niet werkt..
IN HENK WE TRUST!!!

KernvanCambuur

Klopt. Van Wijnen is hier erg terughoudend in. Het stadion is nog niet opgeleverd en in feite gewoon een bouwplaat wat het gewoon lastig maakt.

Bens

Weten jullie hoeveel seizoenkaarten er nu zijn verkocht?

Noordcambuur

Citaat van: Beul B op juni 20, 2024, 09:40:20
Zo lelijk zijn die letters ook weer niet. Per letter levert het mooi wat geld op en daar mogen we wel heel erg blij mee zijn. in de volksmond noemen we het "het Cambuur Stadion".

respect voor wat Kooi doet voor onze club.
zo is het en het geld hebben we nodig eenmaal.

Destroyer

Citaat van: Beul B op juni 20, 2024, 09:40:20
Zo lelijk zijn die letters ook weer niet. Per letter levert het mooi wat geld op en daar mogen we wel heel erg blij mee zijn. in de volksmond noemen we het "het Cambuur Stadion".

respect voor wat Kooi doet voor onze club.

Zo is het   :scc
** Poolwinner 18/19 - 21/22

PePe

Citaat van: KernvanCambuur op juni 20, 2024, 10:50:59
Klopt. Van Wijnen is hier erg terughoudend in. Het stadion is nog niet opgeleverd en in feite gewoon een bouwplaat wat het gewoon lastig maakt.

Als je nieuwbouw koopt, mag je de keuken na oplevering pas plaatsen.
Het zal hier niet anders zijn.

Sakas

Ik heb van betrouwbare bron gehoord dat Van Wijnen nog wel verder moest (nog niet opgeleverd) maar dat Cambuur wel met de afbouw mocht beginnen.
Anders zouden de stoeltjes er nu ook nog niet inzitten en mochten ze met de overige ruimtes nu ook nog niet aan de slag.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

weestwel

Citaat van: Sakas op juni 20, 2024, 10:21:39
Waar ik nu wel benieuwd naar ben is, wanneer mogen wij als supporters komen kijken, wordt dat de open dag of de 1e wedstrijd?
Of komt er toch nog een kijkdag?

Iemand op de hoogte?
In verband met de verhuizing naar het nieuwe stadion wordt er dit jaar geen Open Dag georganiseerd. Wel komt er in september een gelegenheid waarbij iedereen nog ??n keer in het stadion kan kijken en zijn/haar stoeltje mee naar huis kan nemen.24 mei 2024

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

papier

#11350
Nog steeds geen fatsoenlijke verklaring voor die lege rijen op oost...
Srry moest citeren hebben, ging fout..... Delfzijl/Cambuur.
Nee...baal ik ook van :(

Naastismis

Citaat van: Bens op juni 20, 2024, 10:55:54
Weten jullie hoeveel seizoenkaarten er nu zijn verkocht?
tussen de 6000 en 6700

Kuzmanovic-Apeldoorn

zijn die bovenste rijen op zuid echt voor de invaliden? Ik heb juist de achterste rij gekozen omdat ik altijd sta
Henk, held, bedankt

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 20, 2024, 21:24:45
zijn die bovenste rijen op zuid echt voor de invaliden? Ik heb juist de achterste rij gekozen omdat ik altijd sta
lijkt er wel op Kuz als ik zo de plattegrond van het Kooi stadion bekijk. Kom maar gauw bij mij in het vak op de achterste rij...Gezellie!

Stiens

Het wapen is ook geplaatst op ons nieuwe stadion.