Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: AL op juni 21, 2024, 10:13:27
Absolute helden!!
Prachtige kerels ook!!

Verdienen een standbeeld nu al  :scc
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Stiens


Bankzitter

Deze 2 investeerders komen omdat ze vertrouwen in Art en Gerald hebben. En als zij dat hebben dan moeten wij dat ook hebben ondanks 2 slechte seizoenen.

Delfzijl/Cambuur

Wat een prachtige foto Stiens ...hoe groot heb je die , is ie geschikt voor mn pc als achtergrond?

Leovardia

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juni 22, 2024, 22:53:08
Wat een prachtige foto Stiens ...hoe groot heb je die , is ie geschikt voor mn pc als achtergrond?

Nee, wel as een tatoeage  8)
Kent skele juh.

Westerpark

Citaat van: papier op juni 20, 2024, 19:04:53
Nog steeds geen fatsoenlijke verklaring voor die lege rijen op oost...
Srry moest citeren hebben, ging fout..... Delfzijl/Cambuur.
Nee...baal ik ook van :(

Was hier volgens mij al geplaatst. Komt ledboarding

Westerpark

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 20, 2024, 21:24:45
zijn die bovenste rijen op zuid echt voor de invaliden? Ik heb juist de achterste rij gekozen omdat ik altijd sta

Niet de bovenste rijen maar het platform bij de tribuneopgangen in het midden van de tribune is voor mindervaliden.

papier

Citaat van: Westerpark op juni 23, 2024, 13:46:05
Was hier volgens mij al geplaatst. Komt ledboarding

Vreselijk.

Leovardia

Citaat van: Westerpark op juni 23, 2024, 13:46:05
Was hier volgens mij al geplaatst. Komt ledboarding

Is dat een scorebord of reclame?
Kent skele juh.

Zuid1991

Bericht over dat Cambuur op velden Friesland zou gaan trainen is nergens meer te bekennen op de socials?
Bij grasveld Chamminghal, bij Leovardia, zijn ze druk bezug met leidingen onder grasveld?

Gaat Cambuur hier dan trainen?

Bernardo

Citaat van: Westerpark op juni 23, 2024, 13:46:05
Was hier volgens mij al geplaatst. Komt ledboarding

Wat lelijk.

fred

Citaat van: Bernardo op juni 23, 2024, 15:35:17
Wat lelijk.

Echt Engels. Dat dan wel weer  :_schater

Je zult er maar vlak voor of boven zitten ...

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Westerpark op juni 23, 2024, 13:48:10
Niet de bovenste rijen maar het platform bij de tribuneopgangen in het midden van de tribune is voor mindervaliden.

Mooi ga ik gewoon voor de ledborden staan
Henk, held, bedankt

michello

#11383
Als je je Kooi zo hoort( En Ard trouwens ook)dan zou het mij niet verbazen dat hij ooit (misschien zelfs wel heel snel) voorzitter van ons gaat worden.


fred

Citaat van: michello op juni 23, 2024, 19:36:44
Als je je Kooi zo hoort( En Ard trouwens ook)dan zou het mij niet verbazen dat hij ooit (misschien zelfs wel heel snel) voorzitter van ons gaat worden.



Mag hij eerst wel stoppen dkv te sponsoren