Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Wat prachtig elke foto?s kan ik van genieten.

papier

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juni 20, 2024, 21:37:15
lijkt er wel op Kuz als ik zo de plattegrond van het Kooi stadion bekijk. Kom maar gauw bij mij in het vak op de achterste rij...Gezellie!

Op het oog lijkt het me meer dat je dan in het midden zit? Anders hadden ze daar de rijen met stoelen door kunnen trekken? Lijkt me ook praktischer... minder kosten voor een (hogere) lift bijvoorbeeld.

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!


Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!



rudie

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 20, 2024, 21:24:45
zijn die bovenste rijen op zuid echt voor de invaliden? Ik heb juist de achterste rij gekozen omdat ik altijd sta
Zelfde hier. Ik heb/ had de hoop dat de invalidenrijen op een soort verhoging zijn waardoor we alsnog kunnen staan, maar kan dat niet goed gewaar worden op de foto's


Galdiano

Citaat van: rudie op juni 21, 2024, 10:56:51
Zelfde hier. Ik heb/ had de hoop dat de invalidenrijen op een soort verhoging zijn waardoor we alsnog kunnen staan, maar kan dat niet goed gewaar worden op de foto's

Gewoon verplaatsen naar Noord...  :proost
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Galdiano op juni 21, 2024, 11:43:29
Gewoon verplaatsen naar Noord...  :proost
veel te duur voor ons sloebers  :proost
Henk, held, bedankt

Zuid1991

6281 verhuuzers.
Gaat de goede kant op.
Benieuwd hoe lang de rij is op ut Cambuurplein na de verlengperiode woensdag. |:)

rudie


moodygrunn

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 21, 2024, 12:28:31
Die Kooi praat als een directeur van Cambuur :_schater :_schater

Nou, als Ard en Gerald er een keer mee ophouden, lijken me dit in ieder geval mensen met hart voor de zaak en verstand van de zaak.
In Henk en Sandor we trust