Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Ik hoop dat we eind deze week op 7000 staan + sponsors en zakenclub leden 2000.
En nog mensen op de wachtlijst 1500 + nog mensen die altijd op het laatste moment nog een seizoenskaart komen 500.
Ik denk 11000 vaste plaatsen losse verkoop 2000 = 13000 |:)

Lore

Citaat van: Noordcambuur op juni 17, 2024, 14:15:58
Ik hoop dat we eind deze week op 7000 staan + sponsors en zakenclub leden 2000.
En nog mensen op de wachtlijst 1500 + nog mensen die altijd op het laatste moment nog een seizoenskaart komen 500.
Ik denk 11000 vaste plaatsen losse verkoop 2000 = 13000 |:)

Ik ben niet helemaal op de hoogte, maar de verkoop was toch:

1. Seizoenkaarthouders
2. Clubcardhouders
3. Wachtlijst

En klopt het dat de clubcardhouders nog niet zijn begonnen? Dan zouden er toch ook nog een boel bijkomen van de CC-houders? Ziet er in ieder geval wel prima uit.

michello

Clubcardhouders kunnen vanaf volgende week aanschaffen inderdaad. Geen idee hoeveel we aan clubcardhouders hebben maar vermoedelijk ook wel 1500-2000.

Lore

Citaat van: Noordcambuur op juni 17, 2024, 14:15:58
Ik hoop dat we eind deze week op 7000 staan + sponsors en zakenclub leden 2000.
En nog mensen op de wachtlijst 1500 + nog mensen die altijd op het laatste moment nog een seizoenskaart komen 500.
Ik denk 11000 vaste plaatsen losse verkoop 2000 = 13000 |:)

Dit zou trouwens wel echt heel welkom nieuws zijn. Cambuur heeft aangegeven te begroten op de bezettingsgraad van 65% in het nieuwe stadion. Dat is dus 9.750. Hieruit is dus de begroting (en het spelersbudget) opgesteld. Maar in jouw berekening ga je al uit van 3.250 extra bezetting. Even een aanname dat die gemiddeld 20 euro per kaartje kosten, dan is dit een extra jaarlijkse omzet van 1,2 miljoen. Niet alles zal naar het spelersbudget gaan, maar toch wel een flink deel. Dat is echt super goed nieuws!

Bankzitter

De eerste paar thuiswedstrijden zullen best uitverkopen... mensen zijn toch nieuwsgierig.
Daarna zal het afhankelijk zijn van prestaties en tegenstanders. Verwacht wel (veel) meer dan begroot.

papier

Het is toch de bedoeling dat men met extra inkomsten extra gaat aflossen? Lijkt me ook wel zo netjes richting de gemeente/de inwoners van de gemeente.

Bankzitter

Met hoge inflatie is later aflossen voordeliger, dan daalt de schuld relatief gezien.
Het kan natuurlijk zijn dat met de gemeente andere afspraken gemaakt zijn omdat het inderdaad wel gemeenschapsgeld is.

papier

Citaat van: Bankzitter op juni 17, 2024, 19:15:27
Met hoge inflatie is later aflossen voordeliger, dan daalt de schuld relatief gezien.
Het kan natuurlijk zijn dat met de gemeente andere afspraken gemaakt zijn omdat het inderdaad wel gemeenschapsgeld is.

Heb het niet scherp hoor, klonk meer als een gentlemans agreement. Maar gezien het feit dat het gemeenschapsgeld vind ik dat zeker wel netjes. En daarnaast ben ik sowieso pro aflossen zodat we tzt van niets en niemand afhankelijk zijn.

Naastismis

Vorig seizoen niet eens alle seizoenkaarten verkocht, hoe kan er dan een wachtlijst zijn?

gobo

Citaat van: Naastismis op juni 17, 2024, 22:07:51
Vorig seizoen niet eens alle seizoenkaarten verkocht, hoe kan er dan een wachtlijst zijn?
Omdat er een wachtlijst is voor met name Noord. Niet alle tribunes geldt dit boor
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Viper

Wilde de club niet bewust plaatsen voor de vrije verkoop beschikbaar houden? Losse kaarten leveren wellicht meer op.

Stiens

Je bent als club volgens mij zelfs verplicht om losse verkoop aan te bieden (met eventueel ClubCard verplichting).

Cambuur zal dus nooit alle 15.000 plekken aan Seizoenkaarthouders kunnen verkopen. Bij Feyenoord bijvoorbeeld is de max. volgens mij 33.000 seizoenkaarten bij totaal 47.500 zitplaatsen.

Hirsch

Citaat van: Stiens op juni 17, 2024, 23:08:10
Je bent als club volgens mij zelfs verplicht om losse verkoop aan te bieden (met eventueel ClubCard verplichting).

Cambuur zal dus nooit alle 15.000 plekken aan Seizoenkaarthouders kunnen verkopen. Bij Feyenoord bijvoorbeeld is de max. volgens mij 33.000 seizoenkaarten bij totaal 47.500 zitplaatsen.

Zwolle heeft ongeveer dezelfde capaciteit. Daar is het met 9200 ?uitverkocht?.

Zuid1991

Cambuur zal gaan trainen op het complex van Lvv Friesland.

Grijskijkert

#11324
Citaat van: Zuid1991 op juni 18, 2024, 10:57:26
Cambuur zal gaan trainen op het complex van Lvv Friesland.
Mooi dichtbij het stadion... Kunnen ze de auto bij het stadion parkeren en op het fietsje naar de training :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!