Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Treb op oktober 25, 2021, 08:25:33
Laten we er eerst maar eens voor zorgen dat we er de komende twee jaar in blijven   :wall

Zie je het al voor je?

Openingswedstrijd tegen Dordrecht ofzo.  :_schater

Ja, ik hoop echt dat er wat sponsoren opstaan die geld schuiven om de komende periode te kunnen overleven.

Noordcambuur

Thialf komt 20 miljoen tekort net in het nieuws ben ik heel benieuwd wat ze hier nu aan gaan doen.

Treb

Citaat van: Noordcambuur op oktober 26, 2021, 18:37:25
Thialf komt 20 miljoen tekort net in het nieuws ben ik heel benieuwd wat ze hier nu aan gaan doen.

Dat is ook een bodemloze put. Net als dat andere gedrocht in dat dorpje.

Viper

Veel, denk ik. Er is onlangs een rapport verschenen van de Noordelijke Rekenkamer over Thialf. Daarin staat o.a.

Volgens diverse ge?nterviewden, waaronder oud-Statenleden, vinden Provinciale Staten het lastig om kritisch naar zichzelf en naar het eigen handelen te kijken, zeker als het gaat om onderwerpen die gerelateerd zijn aan de Friese trots en identiteit (zoals Thialf).

OF wijdde er een artikel aan. Ik citeer:

In het rapport staat dat de provinciale beleidsmakers zich bij de besluitvorming rond Thialf steevast lieten leiden door de redenering dat het schaatsen goed is voor het imago van Frysl?n, waardoor de vraag of de investeringen rendabel zouden zijn nauwelijks aan de orde kwam.

Dit zijn dus de mensen die het beleid in onze provincie maken.

Noordcambuur

Citaat van: Treb op oktober 26, 2021, 18:54:58
Dat is ook een bodemloze put. Net als dat andere gedrocht in dat dorpje.
ik vraag elke keer weer af hoe krijgen ze het elke keer weer voor elkaar om een bedrag van 20 miljoen tekort te komen.
Verdomme ze zijn net klaar en nu al een tekort. :(
Ze zeggen niet dat het in Leeuwarden ook een mooie ijshal staat en die doet het wel heel goed.

zeewolde

Citaat van: Noordcambuur op oktober 26, 2021, 20:40:48
ik vraag elke keer weer af hoe krijgen ze het elke keer weer voor elkaar om een bedrag van 20 miljoen tekort te komen.
Verdomme ze zijn net klaar en nu al een tekort. :(
Ze zeggen niet dat het in Leeuwarden ook een mooie ijshal staat en die doet het wel heel goed.
Het schijnt dat Thialf als topsporthal wordt gezien en maar weinig tijd over is voor toeristisch schaatsen.

De elfstedenhal is juist vooral voor toeristisch schaatsen.

Laat ze lekker (provincie en gemeente DKV ) geld pompen in Thialf. Blijft er minder over om sportdorp te sponsoren.

Noordcambuur

Citaat van: zeewolde op oktober 27, 2021, 08:54:01
Het schijnt dat Thialf als topsporthal wordt gezien en maar weinig tijd over is voor toeristisch schaatsen.

De elfstedenhal is juist vooral voor toeristisch schaatsen.

Laat ze lekker (provincie en gemeente DKV ) geld pompen in Thialf. Blijft er minder over om sportdorp te sponsoren.
ze vragen het rijk al om geld ik denk zelf dat de gemeente niet bij springt die hebben niks.
Dus de provincie en het rijk die gaan hun helpen.

YellowBlue

Citaat van: Lore op oktober 25, 2021, 15:51:26
Misschien omdat sommige mensen van andere tribunes in de rust ook binnen een biertje willen kunnen drinken?

Nee, 2 op Noord  :D

Hertje 2.0 en eentje voor/door de jonge gasten van Cambuur Culture.
Maar ik mag aannemen dat er op elke tribune een voorziening komt om overdekt te eten en te drinken.

Lore

Citaat van: YellowBlue op oktober 27, 2021, 12:10:39
Nee, 2 op Noord  :D

Hertje 2.0 en eentje voor/door de jonge gasten van Cambuur Culture.
Maar ik mag aannemen dat er op elke tribune een voorziening komt om overdekt te eten en te drinken.

Hmmmm, dan moeten ze het doorstromen naar Noord vanaf de andere tribunes wel goed regelen!

Yellow Army

Citaat van: YellowBlue op oktober 27, 2021, 12:10:39
Nee, 2 op Noord  :D

Hertje 2.0 en eentje voor/door de jonge gasten van Cambuur Culture.
Maar ik mag aannemen dat er op elke tribune een voorziening komt om overdekt te eten en te drinken.

Dat zou in de hoeken komen wat nu niet meer overdekt is
Area 58

Yellow Army

Citaat van: Noordcambuur op oktober 26, 2021, 20:40:48
ik vraag elke keer weer af hoe krijgen ze het elke keer weer voor elkaar om een bedrag van 20 miljoen tekort te komen.
Verdomme ze zijn net klaar en nu al een tekort. :(
Ze zeggen niet dat het in Leeuwarden ook een mooie ijshal staat en die doet het wel heel goed.

Topsport vs breedtesport
Area 58

Lore

Citaat van: Yellow Army op oktober 28, 2021, 00:05:23
Dat zou in de hoeken komen wat nu niet meer overdekt is

Er zou toch nog naar de oplossing hiervoor worden gekeken?

Yellow Army

Citaat van: Lore op oktober 28, 2021, 20:58:07
Er zou toch nog naar de oplossing hiervoor worden gekeken?

Ja, iets met tentdoeken oid
Area 58

Grijskijkert

Citaat van: Yellow Army op oktober 28, 2021, 23:27:50
Ja, iets met tentdoeken oid
All weather zeilen gaan het worden heb ik begrepen..
IN HENK WE TRUST!!!

YellowBlue

Citaat van: Grijskijkert op oktober 29, 2021, 09:28:34
All weather zeilen gaan het worden heb ik begrepen..

ja voor 'het supportersplein' ja. Maar er zouden ook 2 binnenruimtes (supportershomes) komen