Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: sunderland op november 06, 2021, 15:18:05
nee dus. Zij hebben toen met tadic een weg ingezet om spelers te halen en ze meer te laten verdienen en dat heeft enorm veel geld op gebracht. Je moet ook durven en es een gok nemen in het voetbal dat bedoel ik

Denk dat ze wel wat op de bank hadden hoor, even de transferinkomsten van Ajax de 5 seizoenen ervoor. Durven en gokken prima, maar wel met geld wat je wel hebt. Zoals Ajax het netjes heeft gedaan.
17-18 / +56 miljoen
16-17 / +35 miljoen
15-16 / -5 miljoen
14-15 / +17 miljoen
13-14 /  + 17 miljoen

sunderland

Zo hebben wij ook ons budget om wat te doen dus.. op een heel ander nivo

Yellow Army

Citaat van: sunderland op november 06, 2021, 15:18:05
nee dus. Zij hebben toen met tadic een weg ingezet om spelers te halen en ze meer te laten verdienen en dat heeft enorm veel geld op gebracht. Je moet ook durven en es een gok nemen in het voetbal dat bedoel ik

En ik bedoel dat je het geld wel moet hebben om een gok te kunnen nemen. Ajax heeft er eindelijk voor gekozen om het kapitaal op het veld te hebben ipv op de bankrekening. Slechte vergelijking dus.
Area 58

Lore

Citaat van: sunderland op november 06, 2021, 10:55:19
ik niet. Kest altijd wel naar centjes zien maar soms brengt juist wat extra uitgeven geld op. Zie Ajax

Misschien heb je een punt, maar er moet een ander geluid te horen zijn in de rvc.

Mp

Citaat van: sunderland op november 06, 2021, 16:37:51
Zo hebben wij ook ons budget om wat te doen dus.. op een heel ander nivo

Dat wordt ook echt wel gedaan, op ons niveau

rvw

Weet ook iemand hoelang het nog gaat duren met de ingeleverde vergunning.?

herr kunkel

3 december  = sluiting van de bestuursrechtelijke termijn!

Lore

Citaat van: herr kunkel op november 23, 2021, 16:24:40
3 december  = sluiting van de bestuursrechtelijke termijn!

Wat betekent dit precies? Kan 4 december dan officieel de schop in de grond?

Cor

Dan zullen er wel geen bezwaren meer kunnen worden ingediend.

sunderland

Krije wij ook een miljoen subsidie van de staat

Lore

Citaat van: Cor op december 02, 2021, 16:28:26
Dan zullen er wel geen bezwaren meer kunnen worden ingediend.

Dat denk ik ook. Maar betekent dat dan ook dat de beslissing onherroepelijk is en dat dan eindelijk de palen de grond in kunnen?

Treb

Citaat van: Lore op december 03, 2021, 13:11:37
Dat denk ik ook. Maar betekent dat dan ook dat de beslissing onherroepelijk is en dat dan eindelijk de palen de grond in kunnen?

Morgen de eerste paar in de grond!

Ook al is het symbolisch  8)

Lore

Citaat van: Treb op december 03, 2021, 13:27:12
Morgen de eerste paar in de grond!

Ook al is het symbolisch  8)

11u afspreken. Slaan wij wel even de eerste palen erin  :koffie