Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Hirsch

#8956
Weer een mijlpaaltje gepaseerd  |:)

Weet hier ook iemand waarom er zovele paden/trappen tussen de vakken in het nieuwe stadion komen? Bijvoorbeeld op oost. Zijn er wel heel veel zo, met maar kleine vakjes er tussen.

CambuurAmersfoort

Weet iemand eigenlijk of er in deze tekeningen nog rekening is gehouden met een uitbreiding in de toekomst. Er werd ooit gesproken over de mogelijkheid om te vergroten naar 18-20.000?

Ben wel benieuwd of die optie er nog is of dat dat alleen zou kunnen door de hoeken alsnog dicht te maken wat ik doodzonde zou vinden.

Yellow Army

Citaat van: CambuurAmersfoort op oktober 23, 2021, 16:03:41
Weet iemand eigenlijk of er in deze tekeningen nog rekening is gehouden met een uitbreiding in de toekomst. Er werd ooit gesproken over de mogelijkheid om te vergroten naar 18-20.000?

Ben wel benieuwd of die optie er nog is of dat dat alleen zou kunnen door de hoeken alsnog dicht te maken wat ik doodzonde zou vinden.

Dat laatste
Area 58

Hirsch

Eerst de 15.000 maar eens vol krijgen. Destijds is besproken dat tribunes ook kunnen worden omgeturnd tot staantribune, levert ook weer extra capaciteit op, maar zal alleen om noord gaan neem ik aan.

Viper

Ik geloof dat supporters niet graag in de hoeken van het stadion zitten. Dan liever een hogere tribune ;)

Noordcambuur

En ik hoop dat het een grotere hertsje komt (suppertershome).
Fanshop is ook heel belangrijk.

YellowBlue

Citaat van: Noordcambuur op oktober 24, 2021, 11:10:45
En ik hoop dat het een grotere hertsje komt (suppertershome).
Fanshop is ook heel belangrijk.
komen 2 supportershomes

Bob Paisley


Yellow Army

Citaat van: Viper op oktober 24, 2021, 11:01:29
Ik geloof dat supporters niet graag in de hoeken van het stadion zitten. Dan liever een hogere tribune ;)

Dat is niet zo simpel denk ik als het uberhaupt al mogelijk is
Area 58

Treb

Laten we er eerst maar eens voor zorgen dat we er de komende twee jaar in blijven   :wall

Zie je het al voor je?

Openingswedstrijd tegen Dordrecht ofzo.  :_schater

Vlampiep

#8966
Volgens mij heb ik bijna alleen een mooie en rete spannende wedstrijd gezien.
Sambissa deed het beter op de vleugel dan zijn voorgangers en speelde met 120% inzet ook verdedigend was hij aanwezig.
Dat de TS Boere pas in de 2e helft wisselt is een terecht verwijt. Ook Mac kan het niet meer belopen  en ook die had gewisseld kunnen worden, maar als je op dat moment geen betere hebt, moet je hem laten staan.
Maulun had wat mij betreft ook wel eerder vervangen kunnen worden idem Jacobs. Dit wordt een puzzel voor de komende wedstrijden waarin nu punten gepakt moeten worden. Als de TS nu geen maatregelen neemt mbt tot de positie van de spits en verdediging , ga ik mij zorgen maken.

Stiens

Citaat van: Vlampiep op oktober 25, 2021, 09:22:30
Volgens mij heb ik bijna alleen een mooie en rete spannende wedstrijd gezien.
Sambissa deed het beter op de vleugel dan zijn voorgangers en speelde met 120% inzet ook verdedigend was hij aanwezig.
Dat de TS Boere pas in de 2e helft wisselt is een terecht verwijt. Ook Mac kan het niet meer belopen  en ook die had gewisseld kunnen worden, maar als je op dat moment geen betere hebt, moet je hem laten staan.
Maulun had wat mij betreft ook wel eerder vervangen kunnen worden idem Jacobs. Dit wordt een puzzel voor de komende wedstrijden waarin nu punten gepakt moeten worden. Als de TS nu geen maatregelen neemt mbt tot de positie van de spits en verdediging , ga ik mij zorgen maken.

Verkeerde topic?  8P


Lore

Citaat van: Bob Paisley op oktober 24, 2021, 23:29:19
Waarom 2 ??

Misschien omdat sommige mensen van andere tribunes in de rust ook binnen een biertje willen kunnen drinken?