Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

jimny

#6540
Citaat van: mugel op juli 19, 2017, 22:34:51
Ervan uitgaande dat je ook Cambuursupporter bent, vind ik het leuk als iemand tussen gelijkgezinden een afwijkende mening heeft in een discussie. Met steekhoudende argumenten zou dat een goed gesprek kunnen opleveren. Je auto en gebruikersnaam vind ik daarin niet interessant.
Ik zie hier dat je niet de moeite hebt genomen om je echt te verdiepen in de debatten, beweegredenen en besluitvorming rondom de plannen voor ontwikkelingen in je gemeente en een nieuw te bouwen stadion.
Je spreekt mensen van Cambuur en gemeente aan op verantwoordelijkheden die ze niet hebben, en ook nog op de verkeerde plek. Ook doe je denigrerend over anderen op dit forum, en hun door jou vermeende scholing. Als ik de taalfouten in jouw teksten lees, vraag ik me af welke school jij precies hebt afgemaakt.

Ik kan niet anders dan je nu niet al te serieus te nemen.




Groeten,
een van de leeghoofden...

_O_ Supporter op en top en heb in het verleden heel veel tijd in mijn clubje gestoken maar de meesten hier raaskallen maar wat.
En of je mij nu wel of niet serieus neemt zal mij een zorg zijn

Geelblauwstiens

Citaat van: jimny op juli 20, 2017, 17:58:40
_O_ Supporter op en top en heb in het verleden heel veel tijd in mijn clubje gestoken maar de meesten hier raaskallen maar wat.
En of je mij nu wel of niet serieus neemt zal mij een zorg zijn

De vraag is dan wel; waarom schrijf je hier dan eigenlijk op het forum?

Dokkumer

Citaat van: Geelblauwstiens op juli 20, 2017, 19:55:29
De vraag is dan wel; waarom schrijf je hier dan eigenlijk op het forum?
Dat is voor velen eigenlijk de vraag. Die horen zich graag raaskallen maar ontlopen elke vorm van discussie...

SCCdrachten

Citaat van: jimny op juli 18, 2017, 17:22:17
De Jimny is mijn 2e autootje en natuurlijk ben ik content met de beslissing om een nieuw stadion te gaan bouwen waarmee volgens de geleerden Cambuur in de toekomst de 14e club in het betaald voetbal wordt en nu maar hopen dat de overige clubs hun begrotingen niet opkrikken.
Wat ik jammer vindt is dat Ype Smid steeds heeft gezegd dat het de gemeente (ook de mijne) niets gaat kosten, dit zal echt niet zijn laatste leugen zijn.
Dus stelletje kleuters hier kom er maar weer in, ik smul hiervan

Dit kost de gemeente ook helemaal niks man ! verdiep je er eens in ! de 4.5 miljoen waar jij het over hebt is voor de gemeente een kleine investering. Het komt straks met bakken terug. grond ouwe stadion,parkeerplaatsen,werk gelegenheid en alle mensen die straks van buiten de stad er op af komen ....

Bankzitter

En het alternatief als de gemeente het geblokkeerd had? Geen WTC meer, geen BVO ect ect. .

DK

Citaat van: SCCdrachten op juli 21, 2017, 08:53:35
Dit kost de gemeente ook helemaal niks man ! verdiep je er eens in ! de 4.5 miljoen waar jij het over hebt is voor de gemeente een kleine investering. Het komt straks met bakken terug. grond ouwe stadion,parkeerplaatsen,werk gelegenheid en alle mensen die straks van buiten de stad er op af komen ....

amen!  _O_ |:)

Agy

#6546
Citaat van: SCCdrachten op juli 21, 2017, 08:53:35
Dit kost de gemeente ook helemaal niks man ! verdiep je er eens in ! de 4.5 miljoen waar jij het over hebt is voor de gemeente een kleine investering. Het komt straks met bakken terug. grond ouwe stadion,parkeerplaatsen,werk gelegenheid en alle mensen die straks van buiten de stad er op af komen ....

En dat niet alleen.. de herinrichting van dat gebied moet zo ie zo gebeuren en zonder de bebouwing van het stadion is dat vooral infrastructuur waarbij de uiteindelijke kosten voor de gemeente veel hoger uit gaan vallen dan met stadion.

Agy

#6547
Citaat van: jimny op juli 20, 2017, 17:58:40
_O_ Supporter op en top en heb in het verleden heel veel tijd in mijn clubje gestoken maar de meesten hier raaskallen maar wat.

Net als jij want op elke inhoudelijke reactie reageer jij toch niet. Je weet precies op wie je wel / niet en vooral hoe te reageren om even lekker te stoken. Je bent gewoon niet serieus te nemen.


Vlampiep

Citaat van: Agy op juli 21, 2017, 14:29:25
Net als jij want op elke inhoudelijke reactie reageer jij toch niet. Je weet precies op wie je wel / niet en vooral hoe te reageren om even lekker te stoken. Je bent gewoon niet serieus te nemen.
Agy, die Jimmie is niet meer dan een leleke eend met vier lekke banden.

Dokkumer

Citaat van: Agy op juli 21, 2017, 14:29:25
Net als jij want op elke inhoudelijke reactie reageer jij toch niet. Je weet precies op wie je wel / niet en vooral hoe te reageren om even lekker te stoken. Je bent gewoon niet serieus te nemen.
Is dat niet de basis van het forum anno nu? Een groot deel roept maar wat en reageert niet op inhoudelijke discussies. En ja, ik ben er zelf ook niet vies van.

Agy

Citaat van: Dokkumer op juli 21, 2017, 20:14:44
Is dat niet de basis van het forum anno nu? Een groot deel roept maar wat en reageert niet op inhoudelijke discussies. En ja, ik ben er zelf ook niet vies van.

Dat weet ik wel, voor mij ooit reden om dit forum de rug toe te keren. Bij terugkeer heb ik me voorgenomen mij daar minder aan te ergeren. Maar er zit nogal wat verschil tussen iets roepen of iets roepen om een reactie uit te lokken.

Dokkumer

Citaat van: Agy op juli 21, 2017, 21:42:59
Dat weet ik wel, voor mij ooit reden om dit forum de rug toe te keren. Bij terugkeer heb ik me voorgenomen mij daar minder aan te ergeren. Maar er zit nogal wat verschil tussen iets roepen of iets roepen om een reactie uit te lokken.
Ben ik zeker met je eens..


Bernardo

Hopelijk maken ze nu wel een goede keuze voor wat betreft de technisch manager.

Grijskijkert

Citaat van: Bernardo op augustus 23, 2017, 09:13:22
Hopelijk maken ze nu wel een goede keuze voor wat betreft de technisch manager.
Marco Boogers?
IN HENK WE TRUST!!!