Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

polderrob

Het wordt echt tijd om LC om te bouwen to Heerenveense Courant,. Heb overwogen om een abonnement te nemen, na 28 jaar buiten Leeuwarden te hebben gewoond, maar zie er vanaf. Het is te walgelijk hoe LC zijn oorsprong verloochend en bij voortduring Heerenveen omarmt. BAHBAH BAH!!!

Dokkumer

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 18, 2017, 20:36:57
Te beroerd en te lam om zelf te graven Dokkie  :zucht
Tsjonge jonge jonge :rodekaart
                  :P
Te lam al tien jaar niet meer vriend :proost
Te lui? Nee hoor, dat zijn mijn privileges als administrator. Af en toe eventjes gebruik maken van de macht :D

Dokkumer

Citaat van: polderrob op juli 18, 2017, 20:53:42
Het wordt echt tijd om LC om te bouwen to Heerenveense Courant,. Heb overwogen om een abonnement te nemen, na 28 jaar buiten Leeuwarden te hebben gewoond, maar zie er vanaf. Het is te walgelijk hoe LC zijn oorsprong verloochend en bij voortduring Heerenveen omarmt. BAHBAH BAH!!!
Een conclusie die velen van ons een aantal jaren geleden hebben getrokken. Negatief nieuws met schreeuwende koppen brengen, maar het beste nieuws in jaren stoppen ze nog net niet weg op pagina 11 :zucht

Marc S

De teleurstelling bij dat roddelblad is ze duidelijk te veel geworden.

okkele

kan jij je gaves niet even uitlenen aan onze ts dokkie?
de nieuwe,over het algemeen nutteloze forummers schieten hier de grond uit sneller dan er nieuwe (nutteloze) spelers over het cambuurplein aankomen.

:proost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Mp


Dokkumer

Citaat van: okkele op juli 19, 2017, 14:27:29
kan jij je gaves niet even uitlenen aan onze ts dokkie?
de nieuwe,over het algemeen nutteloze forummers schieten hier de grond uit sneller dan er nieuwe (nutteloze) spelers over het cambuurplein aankomen.

:proost
Dan mut ik even een benzinesponsor hevve. Lege flessen hef ik wel en ouwe lappen oek wel :devil

Jandehulk

Zu... Hef die graftakken krant van een lc oek afmelden!... Stel pisboeren...

Dokkumer

Bist nog in Dokkum aan de arbeid? Magst morgen bij de buurtsupermarkt even kegele met Geeuwarder verkopers :devil

Jandehulk

Citaat van: Dokkumer op juli 19, 2017, 21:08:58
Bist nog in Dokkum aan de arbeid? Magst morgen bij de buurtsupermarkt even kegele met Geeuwarder verkopers :devil
ben nu in kollum aan t werk,maar dokkum is oek nog niet klaar hoor!..Dit mut voor de bouwvak klaar in kollum.. Hef mien opslag in dokkum dus kom nog wel ff buurten seun  |:)

mugel

Citaat van: jimny op juli 18, 2017, 17:22:17
De Jimny is mijn 2e autootje en natuurlijk ben ik content met de beslissing om een nieuw stadion te gaan bouwen waarmee volgens de geleerden Cambuur in de toekomst de 14e club in het betaald voetbal wordt en nu maar hopen dat de overige clubs hun begrotingen niet opkrikken.
Wat ik jammer vindt is dat Ype Smid steeds heeft gezegd dat het de gemeente (ook de mijne) niets gaat kosten, dit zal echt niet zijn laatste leugen zijn.
Dus stelletje kleuters hier kom er maar weer in, ik smul hiervan

Ervan uitgaande dat je ook Cambuursupporter bent, vind ik het leuk als iemand tussen gelijkgezinden een afwijkende mening heeft in een discussie. Met steekhoudende argumenten zou dat een goed gesprek kunnen opleveren. Je auto en gebruikersnaam vind ik daarin niet interessant.
Ik zie hier dat je niet de moeite hebt genomen om je echt te verdiepen in de debatten, beweegredenen en besluitvorming rondom de plannen voor ontwikkelingen in je gemeente en een nieuw te bouwen stadion.
Je spreekt mensen van Cambuur en gemeente aan op verantwoordelijkheden die ze niet hebben, en ook nog op de verkeerde plek. Ook doe je denigrerend over anderen op dit forum, en hun door jou vermeende scholing. Als ik de taalfouten in jouw teksten lees, vraag ik me af welke school jij precies hebt afgemaakt.

Ik kan niet anders dan je nu niet al te serieus te nemen.

Groeten,
een van de leeghoofden...

YellowBlue

Citaat van: mugel op juli 19, 2017, 22:34:51
Ervan uitgaande dat je ook Cambuursupporter bent, vind ik het leuk als iemand tussen gelijkgezinden een afwijkende mening heeft in een discussie. Met steekhoudende argumenten zou dat een goed gesprek kunnen opleveren. Je auto en gebruikersnaam vind ik daarin niet interessant.
Ik zie hier dat je niet de moeite hebt genomen om je echt te verdiepen in de debatten, beweegredenen en besluitvorming rondom de plannen voor ontwikkelingen in je gemeente en een nieuw te bouwen stadion.
Je spreekt mensen van Cambuur en gemeente aan op verantwoordelijkheden die ze niet hebben, en ook nog op de verkeerde plek. Ook doe je denigrerend over anderen op dit forum, en hun door jou vermeende scholing. Als ik de taalfouten in jouw teksten lees, vraag ik me af welke school jij precies hebt afgemaakt.

Ik kan niet anders dan je nu niet al te serieus te nemen.

Groeten,
een van de leeghoofden...

Niets aan toe te voegen

marslwd


Viper

Anders gebruiken we gewoon die irritante FNP'ers als heipalen. ;)

Grijskijkert

Citaat van: Viper op juli 20, 2017, 11:17:50
Anders gebruiken we gewoon die irritante FNP'ers als heipalen. ;)
Moet je niet willen,dan heb je meteen paalrot...
IN HENK WE TRUST!!!