Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Agy

#6510
Citaat van: Noordcambuur op juli 18, 2017, 13:19:19
he Jimni beetje tevreden over gisteravond de uitspraak

Gezien hij noch voor- noch tegenstander is....
Gezien (de strekking van zijn berichten) hij uit een andere (belasting heffende) gemeente komt...

Dik tevreden lijkt mij..  :devil :proost

Noordcambuur

Citaat van: Agy op juli 18, 2017, 13:25:49
Gezien hij noch voor- noch tegenstander is....
Gezien (de strekking van zijn berichten) hij uit een andere (belasting heffende) gemeente komt...

Dik tevreden lijkt mij..  :devil :proost
ik hoop het zo van Jimni anders heeft hij een kut leven. :y


jimny

De Jimny is mijn 2e autootje en natuurlijk ben ik content met de beslissing om een nieuw stadion te gaan bouwen waarmee volgens de geleerden Cambuur in de toekomst de 14e club in het betaald voetbal wordt en nu maar hopen dat de overige clubs hun begrotingen niet opkrikken.
Wat ik jammer vindt is dat Ype Smid steeds heeft gezegd dat het de gemeente (ook de mijne) niets gaat kosten, dit zal echt niet zijn laatste leugen zijn.
Dus stelletje kleuters hier kom er maar weer in, ik smul hiervan

Cor

Citaat van: jimny op juli 18, 2017, 17:22:17
De Jimny is mijn 2e autootje en natuurlijk ben ik content met de beslissing om een nieuw stadion te gaan bouwen waarmee volgens de geleerden Cambuur in de toekomst de 14e club in het betaald voetbal wordt en nu maar hopen dat de overige clubs hun begrotingen niet opkrikken.
Wat ik jammer vindt is dat Ype Smid steeds heeft gezegd dat het de gemeente (ook de mijne) niets gaat kosten, dit zal echt niet zijn laatste leugen zijn.
Dus stelletje kleuters hier kom er maar weer in, ik smul hiervan

Ik denk dat daar de aap uit de mouw komt. Ik meende al eerder dat het je meer om Ype Smid te doen is dan om het stadion. Stiekem hoopte je dat het stadion het niet ging redden zodat je hem kon afbranden. Wat heeft die man jou aangedaan dat je dat zelfs in een beslissing over het stadion terug laat komen?

Ik kan me niet voorstellen dat je echt smult van de reacties op de posts van jou. Je zet jezelf aardig te kakken.

Geelblauwstiens

Zou het wel z'n tweede autootjes zijn?
Man wat een afgunst.

Treb

Citaat van: Montana op juli 18, 2017, 15:24:14
http://kernvancambuur.nl/nieuws/2017/07/592792-ingezonden-hoe-is-het-mogelijk

Ongelofelijk inderdaad. Ze hebben de afgelopen weken er alles aan geprobeerd om stemming te maken. Het is ze niet gelukt en daar zullen ze goed ziek van zijn.


Vlampiep

Citaat van: jimny op juli 18, 2017, 17:22:17
De Jimny is mijn 2e autootje en natuurlijk ben ik content met de beslissing om een nieuw stadion te gaan bouwen waarmee volgens de geleerden Cambuur in de toekomst de 14e club in het betaald voetbal wordt en nu maar hopen dat de overige clubs hun begrotingen niet opkrikken.
Wat ik jammer vindt is dat Ype Smid steeds heeft gezegd dat het de gemeente (ook de mijne) niets gaat kosten, dit zal echt niet zijn laatste leugen zijn.
Dus stelletje kleuters hier kom er maar weer in, ik smul hiervan
Normaal gesproken reageer ik niet op onzinnige Posts, maar dit wekt toch wel erg op mijn lachspieren.
Lekker weer terug naar je eigen forum en als je het niet meer aan kan, kun je altijd nog van de Oldehove springen.

vialli

Citaat van: jimny op juli 18, 2017, 17:22:17
De Jimny is mijn 2e autootje en natuurlijk ben ik content met de beslissing om een nieuw stadion te gaan bouwen waarmee volgens de geleerden Cambuur in de toekomst de 14e club in het betaald voetbal wordt en nu maar hopen dat de overige clubs hun begrotingen niet opkrikken.
Wat ik jammer vindt is dat Ype Smid steeds heeft gezegd dat het de gemeente (ook de mijne) niets gaat kosten, dit zal echt niet zijn laatste leugen zijn.
Dus stelletje kleuters hier kom er maar weer in, ik smul hiervan

Er zijn in deze gemeente ook een heleboel dingen waar ik NIET aan wil meebetalen
en die bakken vol geld kosten.

Noordcambuur


Cambuur Groningen

Citaat van: jimny op juli 18, 2017, 17:22:17
De Jimny is mijn 2e autootje en natuurlijk ben ik content met de beslissing om een nieuw stadion te gaan bouwen waarmee volgens de geleerden Cambuur in de toekomst de 14e club in het betaald voetbal wordt en nu maar hopen dat de overige clubs hun begrotingen niet opkrikken.
Wat ik jammer vindt is dat Ype Smid steeds heeft gezegd dat het de gemeente (ook de mijne) niets gaat kosten, dit zal echt niet zijn laatste leugen zijn.
Dus stelletje kleuters hier kom er maar weer in, ik smul hiervan
ach joh, meebetalen voor iets wat je niet ziet zitten.... pffff.... ik betaal al jarenlang mee aan dat lelijke stadion hier in Groningen, dat is pas vervelend. Get a life zou ik zeggen

Dokkumer

Citaat van: Cor op juli 18, 2017, 17:39:46
Ik denk dat daar de aap uit de mouw komt. Ik meende al eerder dat het je meer om Ype Smid te doen is dan om het stadion. Stiekem hoopte je dat het stadion het niet ging redden zodat je hem kon afbranden. Wat heeft die man jou aangedaan dat je dat zelfs in een beslissing over het stadion terug laat komen?

Ik kan me niet voorstellen dat je echt smult van de reacties op de posts van jou. Je zet jezelf aardig te kakken.

Volgens mij was dat een privilege wat alleen voor mij was! Met de nadruk op wás, want ik heb inmiddels de strijdbijl laten begraven.

jimny


Cor

Citaat van: Dokkumer op juli 18, 2017, 19:36:02
Volgens mij was dat een privilege wat alleen voor mij was! Met de nadruk op wás, want ik heb inmiddels de strijdbijl laten begraven.

Alles wordt anders  :zweep

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Dokkumer op juli 18, 2017, 19:36:02
Volgens mij was dat een privilege wat alleen voor mij was! Met de nadruk op wás, want ik heb inmiddels de strijdbijl laten begraven.

Te beroerd en te lam om zelf te graven Dokkie  :zucht
Tsjonge jonge jonge :rodekaart
                  :P