Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

pablo

Het duurde even....maar goed nieuws voor Cambuur!
Gefeliciteerd  :thumbsup

Rood/gele groeten!

denistel

prachtig nieuws dit nou kenne we eindelijk eens door pakken

ik hoop dat er in ieder geval 2 tribunes komen de vernoemd

worden naar Siep Lijzinga en Jan Riedstra,

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: denistel op juli 17, 2017, 22:02:06
prachtig nieuws dit nou kenne we eindelijk eens door pakken

ik hoop dat er in ieder geval 2 tribunes komen de vernoemd

worden naar Siep Lijzinga en Jan Riedstra,

Zou een eer zijn om mijn stoeltje daar te vinden.

Noordcambuur

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 17, 2017, 22:11:06
Zou een eer zijn om mijn stoeltje daar te vinden.
ja klopt wil wel bij mijn vrienden staan

Scc4-ever

T heeft jaren geduurd maar eindelijk is t zover er komt definitief een nieuw stadion. T werd tijd. |:) |:)

okkele

Citaat van: jimny op juli 17, 2017, 16:14:58
Uit je taalgebruik maak ik op dat je vast je school niet hebt afgemaakt
zegt een joch dat zijn eigen naam niet kan spellen.
:_schater
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

heel mooi nieuws.
laten we hopen dat de boel nu niet enorm vertraagd word.
|:)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Bankzitter

De vaart zit er aardig in nu, blijkbaar goed voorberreid. Maar inderdaad, nu vol blijven gaan.

jimny

Citaat van: okkele op juli 18, 2017, 01:04:05
zegt een joch dat zijn eigen naam niet kan spellen.
:_schater

Mijn gebruikersnaam is dus jimny afgeleid van de suzuki, dus jochie niet zomaar wat neerkalken

Galdiano

Citaat van: jimny op juli 18, 2017, 07:25:40
Mijn gebruikersnaam is dus jimny afgeleid van de suzuki, dus jochie niet zomaar wat neerkalken

Je auto voorkeur zegt al genoeg!  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Drumfather SCC

Citaat van: jimny op juli 18, 2017, 07:25:40
Mijn gebruikersnaam is dus jimny afgeleid van de suzuki, dus jochie niet zomaar wat neerkalken
Zoekzuki jij nou ook nog maar even naar je (voetbal)verstand dan
Ketel...

Dokkumer

Goh, laat ik het nu eens met jimny eens zijn. Ik ben namelijk ook van mening dat de gemeente niet zo maar zonder blikken of blozen even 4,5 miljoen gaat overhandigen en "veel plezier ermee". Uiteraard moet dat onder bepaalde voorwaarden gebeuren.

Ik heb verder de besluitvorming moeten missen, dus als er iemand zo vrij is om een korte samenvatting te geven ;)

Cor

Citaat van: jimny op juli 18, 2017, 07:25:40
Mijn gebruikersnaam is dus jimny afgeleid van de suzuki, dus jochie niet zomaar wat neerkalken

Dat is een kleine auto zeg.

Noordcambuur

Citaat van: jimny op juli 18, 2017, 07:25:40
Mijn gebruikersnaam is dus jimny afgeleid van de suzuki, dus jochie niet zomaar wat neerkalken
he Jimni beetje tevreden over gisteravond de uitspraak