Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

DayDreamer


jimny

Citaat van: Noordcambuur op juli 17, 2017, 13:29:53
je kunt beter een leeghoofd zijn dan een kerel met zijn volste verstand zo domme dingen op het forum zet.....ga bij dkv op forum 8P

Uit je taalgebruik maak ik op dat je vast je school niet hebt afgemaakt

Viper

Citaat van: jimny op juli 17, 2017, 16:14:58
Uit je taalgebruik maak ik op dat je vast je school niet hebt afgemaakt

We zijn ook heel benieuwd hoe ver jij het geschopt hebt. De verlaging naar deze discussie stemt mij hoopvol. :_schater

Agy

Citaat van: jimny op juli 17, 2017, 16:14:58
Uit je taalgebruik maak ik op dat je vast je school niet hebt afgemaakt

Nee jou inhoudelijk onderbouwde oproep aan de gemeente om Cambuur geen cadeautje te geven getuigd daar wel van....  :_schater :_schater :_schater :_schater

vialli

Citaat van: jimny op juli 17, 2017, 10:49:31
Beste gemeenteraad
Gebruik jullie volle verstand om wel of niet in te stemmen voor een nieuw te bouwen stadion en a.u.b. geen cadeautjes aan Cambuur te geven, tenslotte hebben we het over gemeensschapsgeld en niet over een broodje hamburger.
Dit goedbedoelde advies krijgt U gratis van geen tegen- of voorstander van een nieuw te bouwen stadion en in november wordt U erop afgerekend door de kiezers van Uw gemeente

Vuilnisman kan deze zak ook mee  :R :R :R

Agy

Citaat van: jimny op juli 17, 2017, 10:49:31
Beste gemeenteraad
Gebruik jullie volle verstand om wel of niet in te stemmen voor een nieuw te bouwen stadion en a.u.b. geen cadeautjes aan Cambuur te geven, tenslotte hebben we het over gemeensschapsgeld en niet over een broodje hamburger.
Dit goedbedoelde advies krijgt U gratis van geen tegen- of voorstander van een nieuw te bouwen stadion en in november wordt U erop afgerekend door de kiezers van Uw gemeente


Noordcambuur

Citaat van: jimny op juli 17, 2017, 16:14:58
Uit je taalgebruik maak ik op dat je vast je school niet hebt afgemaakt
heb ik ook niet Gymnasium kon ik net niet doen :y

Marc S


Yellow Army

Vergadering is overigens live te zien op Leo...
Area 58

Marc S


justremco

Citaat van: Yellow Army op juli 17, 2017, 18:54:19
Vergadering is overigens live te zien op Leo...

Hier alleen zwart beeld

Bernardo

@RaadLeeuwarden: Er zijn technische problemen met de stream van de raadsvergadering. Wel geluid, (nog) geen beeld. Excuses voor het ongemak.

Marc S

Cambuur stadion is nu aan de beurt

Huzumer

Livestream te benaderen via website gemeente(raad) werkt prima.

Marc S

#6464
Ik vraag me af welke belangen gemeentebelangen nu dienen  :_schater

EDIT: Ze pakken nu wel lekker FNP aan