Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Scc01

Citaat van: SCC-J op december 26, 2014, 23:34:54
:zucht laatste 2 wedstrijden autocombi.

Klopt maar de overige wedstrijden over het algemeen niet.

Eewal

Citaat van: Scc01 op december 27, 2014, 10:02:38
Klopt maar de overige wedstrijden over het algemeen niet.
de laatste 2 waren autocombi voor 20 auto's. De overige wedstrijden eredivisie ALLEMAAL verplichte bus.

papier

Citaat van: Treb op december 26, 2014, 18:07:50
Goed onderbouwd. Mijn complimenten.

De eeuwige herhaling van zetten, lees met alle liefde van de wereld de rest van het topic maar door ik heb al genoeg geschreven. Voor wat betreft je post; jij hebt het over begroting. Behalve dat een hoge begroting geen garantie is voor goede prestaties, wat dit seizoen maar weer eens heel erg duidelijk is in de Eredivisie, is "begroting" geen argument om te verhuizen naar een andere locatie. Het belangrijkste om een gezonde begroting te hebben zijn gezond verstand, normaal doen en een rekenmachine. Ik kan erin komen dat men de sponsorinkomsten wil vergroten, daar zijn op de huidige locatie legio mogelijkheden voor.

papier

Citaat van: Dokkumer op december 26, 2014, 19:30:54
Ik heb ook nooit problemen ondervonden, alleen is er altijd een kleine minderheid (van alle supportersgroepen) die niet tegen uitingen van andere clubs kan. Daarvan is een deel wat zich van straffen niks aantrekt.

Is een andere locatie daar dan een "oplossing" voor? In Amsterdam ging het nu niet bepaald van een leien dakje. Als men zich niets aan straffen aantrekt moet je die straffen zo vormgeven dat ze wel worden getroffen. Met de huidige schijnmaatregelen worden alleen normale supporters getroffen, combi's en clubcards zodat wij niet in een thuisvak plaats kunnen nemen of op eigen vervoer kunnen gaan dat is natuurlijk onzin. Week in week uit zitten er weer Feyenoorders in thuisvakken die eerst in de stad van de wedstrijd omatjes helpen oversteken en daarna de riem uit de broek halen om te gaan meppen in het thuisvak van de opponent. Daar zit je dan met je veilige routes, kooien en combi's.

SCC-J

Citaat van: Scc01 op december 27, 2014, 10:02:38
Klopt maar de overige wedstrijden over het algemeen niet.
:zucht dus als we blijven. Blijven we ook te maken hebben met buscombi's voor de gasten. Dat de 2 laatste wedstrijden autocombi zijn doet daar niets aan af. Raar verhaal man.

Dokkumer

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 27, 2014, 01:39:17
Wat een onzin. Flikker op.
Flikker zelf op juh. Weet je wat? Ik zorg er wel voor dat je opflikkert.

Graag een ban voor deze gast hier :devil

Kusje

Dokkumer

Citaat van: Eewal op december 27, 2014, 10:43:35
de laatste 2 waren autocombi voor 20 auto's. De overige wedstrijden eredivisie ALLEMAAL verplichte bus.
Het is een begin, ik ben van mening dat wij niet kunnen verwachten dat iedereen hier zo maar met de auto kan komen. Ik hoop wel dat die semi-auto combi's een positieve evaluatie krijgen zodat er meer clubs (PSV, Vitesse, Heracles, Utrecht, Excelsior en Willem II) hier ook (deels) met de auto kunnen komen.
Bevalt dat goed, dan kun je kijken of er uitbreiding van de parkeermogelijkheden is zodat je complete autocombi's kunt aanbieden.

Eewal

Citaat van: Dokkumer op december 27, 2014, 11:32:13
Het is een begin, ik ben van mening dat wij niet kunnen verwachten dat iedereen hier zo maar met de auto kan komen. Ik hoop wel dat die semi-auto combi's een positieve evaluatie krijgen zodat er meer clubs (PSV, Vitesse, Heracles, Utrecht, Excelsior en Willem II) hier ook (deels) met de auto kunnen komen.
Bevalt dat goed, dan kun je kijken of er uitbreiding van de parkeermogelijkheden is zodat je complete autocombi's kunt aanbieden.
eens!

Utekleitrokken


Eewal

Citaat van: Utekleitrokken op december 27, 2014, 12:38:33
Kun je dat onderbouwen?  :_schater
daarvoor verwijs ik u door naar de wijze woorden van de heer Dokkumer!  :devil

Scc01

#2635
Citaat van: SCC-J op december 27, 2014, 11:28:22
:zucht dus als we blijven. Blijven we ook te maken hebben met buscombi's voor de gasten. Dat de 2 laatste wedstrijden autocombi zijn doet daar niets aan af. Raar verhaal man.

Jonge jonge. Helemaal goed gezegd, als we blijven hebben de bezoekers altijd een buscombi. Dat is toch precies wat ik zeg.... Dat er toevallig twee keer een auto combi deze richting op kwam zegt niets.


SCC-J

Citaat van: Scc01 op december 27, 2014, 15:35:59
Jonge jonge. Helemaal goed gezegd, als we blijven hebben de bezoekers altijd een buscombi. Dat is toch precies wat ik zeg.... Dat er toevallig twee keer een auto combi deze richting op kwam zegt niets.
Sarcasme

Scc01

Ok:) hem niet door. Zal wel door die pleurisgriep komen.....

dizzhead

Citaat van: SCC-J op december 27, 2014, 18:09:44
Sarcasme

We moeten natuurlijk gewoon aan het cambuurplein blijven, maar daar is wel een extra groep waar rekening mee moet worden gehouden mbt het op te leggen vervoer. Namelijk, de omwonenden.

Cor

Ik geloof er helemaal niks van dat we op de huidige locatie blijven. Praatjes voor de bühne, ga er maar vanuit dat het WTC de enige locatie is waar het om gaat. Bron: niet belangrijk maar wel betrouwbaar