Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kvc sfeerteam

Gestart door Destroyer, september 08, 2015, 23:06:33

Vorige topic - Volgende topic

R-member

Citaat van: Destroyer op september 08, 2015, 23:06:33
Hoe lijkt het mensen kunnen we zaterdag weer eens wat verwachten? of worden er alleen onnozele berichten op Facebook gepost...

Laat ze ze ons gewoon verassen!
Niks geen georganiseer.

Enige wat ik graag zou zien is dat ze overleggen met Cambuur Culture met wie wat doet.
En hou mijn hart vast voor DKV uit en thuis, ik hoop dat Cambuur Culture hier de sfeeracties gaat ontwikkelen.
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

kvc sfeer

Bij deze nog maar een keer want je snapt het blijkbaar niet: de LC heeft een artikel gemaakt van een discussie op onze fbpagina. Wij hebben geen oproep gedaan of wat dan ook.

kvc sfeer

Citaat van: R-member op september 17, 2015, 08:37:22
Laat ze ze ons gewoon verassen!
Niks geen georganiseer.

Enige wat ik graag zou zien is dat ze overleggen met Cambuur Culture met wie wat doet.
En hou mijn hart vast voor DKV uit en thuis, ik hoop dat Cambuur Culture hier de sfeeracties gaat ontwikkelen.

Dan heb ik wederom nieuws voor je: wij voeren sinds dit seizoen al overleg met CC en Mi Side. Je roept dus wederom maar wat zonder kennis van zaken.

dizzhead

Citaat van: R-member op september 17, 2015, 08:37:22
Laat ze ze ons gewoon verassen!
Niks geen georganiseer.

Enige wat ik graag zou zien is dat ze overleggen met Cambuur Culture met wie wat doet.
En hou mijn hart vast voor DKV uit en thuis, ik hoop dat Cambuur Culture hier de sfeeracties gaat ontwikkelen.

2 jaar geleden op de parkeerplaats bij het FEC. Jongens spraken mensen aan en deelden fluitjes en Nederlandse vlaggen uit met de instructie om te fluiten en de vlaggen omhoog te houden tijdens het 'lied'. Inderdaad, dat ge-regisseer....  :zucht


iets met 2 maten meten.

SCC-J

Verschil is dat de hele media, selectie & ts. En zelfs de meeste supporters voor de wedstrijd niet wisten dat deze actie werd gedaan.

sccambuurlwdd

Allereerst: een dikke pluim voor wie al het werk verzet bij de KvC. Het doek van afgelopen zaterdag zag er goed uit en verwoordde de mening van alles supporters. Maar ik kan begrijpen dat er wat kritiek is op wat er op de Facebook-pagina komt te staan. Enig professionalisme (dus niet posts over het falen van Blind :?, of steeds in discussie gaan) is op zijn plaats.

dizzhead

Citaat van: SCC-J op september 17, 2015, 09:54:49
Verschil is dat de hele media, selectie & ts. En zelfs de meeste supporters voor de wedstrijd niet wisten dat deze actie werd gedaan.

Tuurlijk, dat snap ik ook wel. Maar regisseren is regisseren... Als er een papier op je stoel ligt met instructies loopt ook iedereen hier te roepen dat dat niet hoort - dat bedoel ik met 2 maten meten. Je krijg instructies, hoe dan ook. Dus het gaat niet zozeer om het regisseren op zichzelf, maar meer om de kanalen die voor het regisseren worden gebruikt. Althans dat begrijp ik uit deze reactie. Geef dan aan dat georganiseerde sfeer onder de radar moet worden gehouden. Op deze manier vind ik de kritiek weinig opbouwend en worden er argumenten bijgehaald waarbij de pot de ketel verwijt dat die zwart ziet.

pvanbuijtene

spontaner is natrlk mooier.. noord in 12de minuut luid zingen en hele stadion doet mee..

kvc sfeer

Citaat van: sccambuurlwdd op september 17, 2015, 10:24:39
Allereerst: een dikke pluim voor wie al het werk verzet bij de KvC. Het doek van afgelopen zaterdag zag er goed uit en verwoordde de mening van alles supporters. Maar ik kan begrijpen dat er wat kritiek is op wat er op de Facebook-pagina komt te staan. Enig professionalisme (dus niet posts over het falen van Blind :?, of steeds in discussie gaan) is op zijn plaats.

Heb je opzich wel gelijk in maar discussies ga ik aan omdat ik graag de meningen van anderen hoor en hun wil begrijpen. Ik vertegenwoordig supporters min of meer dus dan is discussiëren alleen maar goed toch?

Dokkumer

Citaat van: kvc sfeer op september 17, 2015, 14:29:29
Heb je opzich wel gelijk in maar discussies ga ik aan omdat ik graag de meningen van anderen hoor en hun wil begrijpen. Ik vertegenwoordig supporters min of meer dus dan is discussiëren alleen maar goed toch?
Een discussie aangaan vind ik prima, maar laat het dan wel specifiek gerelateerd aan de sfeer(acties) van jullie. Arbitrale flaters tijdens de wedstrijd hebben we andere kanalen voor ;)

sccambuurlwdd

Citaat van: kvc sfeer op september 17, 2015, 14:29:29
Heb je opzich wel gelijk in maar discussies ga ik aan omdat ik graag de meningen van anderen hoor en hun wil begrijpen. Ik vertegenwoordig supporters min of meer dus dan is discussiëren alleen maar goed toch?

Snap je gedachtegang, maar ik sluit me voor de rest aan bij de woorden van Dokkumer. Hoe dan ook: keep up the good work.

kvc sfeer

Citaat van: Dokkumer op september 17, 2015, 14:41:08
Een discussie aangaan vind ik prima, maar laat het dan wel specifiek gerelateerd aan de sfeer(acties) van jullie. Arbitrale flaters tijdens de wedstrijd hebben we andere kanalen voor ;)


Eensch ?

SCC-J

Citaat van: dizzhead op september 17, 2015, 13:51:52
Tuurlijk, dat snap ik ook wel. Maar regisseren is regisseren... Als er een papier op je stoel ligt met instructies loopt ook iedereen hier te roepen dat dat niet hoort - dat bedoel ik met 2 maten meten. Je krijg instructies, hoe dan ook. Dus het gaat niet zozeer om het regisseren op zichzelf, maar meer om de kanalen die voor het regisseren worden gebruikt. Althans dat begrijp ik uit deze reactie. Geef dan aan dat georganiseerde sfeer onder de radar moet worden gehouden. Op deze manier vind ik de kritiek weinig opbouwend en worden er argumenten bijgehaald waarbij de pot de ketel verwijt dat die zwart ziet.

"Als er een papier op je stoel ligt met instructies loopt ook iedereen hier te roepen dat dat niet hoort" is dat zo? Volgens mij kwam er gezeur omdat men de sfeeractie werd aangekondigd nog voor de wedstrijddag en iedereen het al wist. Jij valt over het woord geregisseerd terwijl je weet wat er bedoeld wordt. Gefeliciteerd!

dizzhead

Citaat van: SCC-J op september 17, 2015, 15:13:43
"Als er een papier op je stoel ligt met instructies loopt ook iedereen hier te roepen dat dat niet hoort" is dat zo? Volgens mij kwam er gezeur omdat men de sfeeractie werd aangekondigd nog voor de wedstrijddag en iedereen het al wist. Jij valt over het woord geregisseerd terwijl je weet wat er bedoeld wordt. Gefeliciteerd!

Sorry man. Ik wist niet dat ik weer op je piemeltje ging staan.

Dokkumer

Sorry dat er voor jou niets anders bestaat dan zwart en wit. Ik zal je shockeren door te zeggen dat er nog HEEL VEEL GRIJS is ;)