Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kvc sfeerteam

Gestart door Destroyer, september 08, 2015, 23:06:33

Vorige topic - Volgende topic

mescc

Dat ierse doekje ook van de KVC? Zeer netjes gedaan :thumbsup

kvc sfeer




Scc4-ever


Destroyer

 :0= Waar zijn jullie? Had verdomme toch een mooie actie verwacht gisteravond. Waar zijn die mooie vlaggen doeken en rook op de momenten dat je het nodig hebt.  :zucht :zucht :zucht
** Poolwinner 18/19 - 21/22

DayDreamer

Had op zijn minst de gele vlaggetjes alleen op Noord gelaten , rond dat doek, dan lijkt het nog wat.
Als je vlaggetjes door het hele stadion wilt, zorg ervoor dat er dan duizenden zijn.
Dit was echt beschamend.

Casuals-lwd

Wat een standaard doek weer, had veel meer van jullie verwacht. Domme vlaggetjes, waardeloos.

nulachtenvieftig

"sfeeractie"... lachertje  :wall
si vis pacem para bellum

Bill Shankly

Ooh was er een sfeer actie gister?? :wall ;( :_spank

Destroyer

Hel van Leeuwarden? Na DKV uit waar ik me over verbaasde dat er ook niks geregeld was, had ik voor deze wedstrijd 'vuurwerk' (figuurlijk) verwacht.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Nightmarelwd

Wat ik weet is dat er zeker  pyro is aangevraagd, maar afgewezen door de persoon die alles afkeurt.

Het Kvc sfeerteam is een klein aantal supporters die hun best doen om er iets van te maken.
Ik weet hoeveel tijd zij er per week insteken.

Ik zou zeggen neem contact op met het sfeerteam en meld je aan met ideeën of help ze mee uitvoeren.

Afwachten en daarna gaan zeuren is lekker makkelijk.
MI-Sider for Life

Destroyer

Citaat van: Nightmarelwd op november 28, 2015, 16:24:05
Wat ik weet is dat er zeker  pyro is aangevraagd, maar afgewezen door de persoon die alles afkeurt.

Het Kvc sfeerteam is een klein aantal supporters die hun best doen om er iets van te maken.
Ik weet hoeveel tijd zij er per week insteken.

Ik zou zeggen neem contact op met het sfeerteam en meld je aan met ideeën of help ze mee uitvoeren.

Afwachten en daarna gaan zeuren is lekker makkelijk.

Nope die tijd is geweest. Heb vroeger tijd zat er in gestoken en alles goed voor elkaar gehad met een groep enthousiaste mensen. En met respect dit is om je te schamen als je ziet dat er zoveel op het spel staat.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

kvc sfeer

Citaat van: Destroyer op november 28, 2015, 10:18:27
:0= Waar zijn jullie? Had verdomme toch een mooie actie verwacht gisteravond. Waar zijn die mooie vlaggen doeken en rook op de momenten dat je het nodig hebt.  :zucht :zucht :zucht

Wij hebben 8 nov tegen Groningen een groot doek gehad. Denk je dat we 3 weken later dan alweer nieuwe doeken uit de hoed kunnen toveren? Wij zijn met 1 zon groot doek gemiddeld 2 maanden bezig. Ik heb een gezin met 2 kids, werk in 5 ploegendienst en ga ook nog eens naar school. Een ander in onze ploeg werkt gemiddeld 50 tot 60 uur in de week. Elk vrij uurtje wat wij hebben stoppen wij in sfeerakties. Wij zijn alweer bezig met dkv thuis bezig omdat we dan willen knallen en goed voor de dag willen komen. We moeten gewoon keuzes maken ivm te weinig tijd. Als t aan ons lag was t elke thuiswedstrijd een gekkenhuis maar die mensen zijn er simpelweg niet. Men gaat liever t forum op om ons af te branden ipv meehelpen om iets moois te maken.

Als je dingen graag anders ziet moet je gewoon naar ons toekomen en meehelpen want wij kunnen helaas niet toveren.

Harry L.

Citaat van: kvc sfeer op november 28, 2015, 16:58:56
Wij hebben 8 nov tegen Groningen een groot doek gehad. Denk je dat we 3 weken later dan alweer nieuwe doeken uit de hoed kunnen toveren? Wij zijn met 1 zon groot doek gemiddeld 2 maanden bezig. Ik heb een gezin met 2 kids, werk in 5 ploegendienst en ga ook nog eens naar school. Een ander in onze ploeg werkt gemiddeld 50 tot 60 uur in de week. Elk vrij uurtje wat wij hebben stoppen wij in sfeerakties. Wij zijn alweer bezig met dkv thuis bezig omdat we dan willen knallen en goed voor de dag willen komen. We moeten gewoon keuzes maken ivm te weinig tijd. Als t aan ons lag was t elke thuiswedstrijd een gekkenhuis maar die mensen zijn er simpelweg niet. Men gaat liever t forum op om ons af te branden ipv meehelpen om iets moois te maken.

Als je dingen graag anders ziet moet je gewoon naar ons toekomen en meehelpen want wij kunnen helaas niet toveren.

Held :thumbsup