Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kvc sfeerteam

Gestart door Destroyer, september 08, 2015, 23:06:33

Vorige topic - Volgende topic

R-member

#30
 
Citaat van: dizzhead op september 17, 2015, 09:11:18
2 jaar geleden op de parkeerplaats bij het FEC. Jongens spraken mensen aan en deelden fluitjes en Nederlandse vlaggen uit met de instructie om te fluiten en de vlaggen omhoog te houden tijdens het 'lied'. Inderdaad, dat ge-regisseer....  :zucht


iets met 2 maten meten.

Zoiets wordt net van te voren geregeld (het zal toch uitgedeeld moeten worden) En de rest zien ze wel.
Dit is niet klakkeloos op internet gezet zoals de kvc doet.
Het feit van de geel blauwe papieren was dat alles klip en klaar op internet stond.
Leg die papieren op de stoel en klaar. Iedere supporter weet wat hij er mee moet doen.
Omhoog houden en daarna over plexiglas flikkeren of naar die smerige mascotte op het veld!
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

R-member

#31
KVC @ facebook:

Citeer
Matchday! Vandaag met z'n allen in de 12e minuut voor Henk gaan staan en hem toezingen! (Liever 90 min). Wij houden niet zo van geregisseerde sfeer maar Henk moet voelen dat we als 1 man achter hem staan!

Vandaag geplaatst en toch weer een oproep online! Als we nou in minuut 10 of 80 Henk zijn naam gaan schreeuwen het stadion doet toch wel mee! Hiervoor hoef je geen oproep te plaatsen.

31 oktober maar even een lijst met nummers plaatsen in welke minuut we welk liedje gaan zingen in het uitvak van dkv!  :zweep
Graag met songtekst erbij, want het zal je maar gebeuren als de ene "Jelle olé" zingt, de andere "Relluh olé" en de laatste "Yellow army"
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

Destroyer

Mooi spandoekje  :thumbsup Weet niet wie het gemaakt heeft, maar  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Moira

Citaat van: Destroyer op september 19, 2015, 18:17:47
Mooi spandoekje  :thumbsup Weet niet wie het gemaakt heeft, maar  |:)

Mooi gedaan |:)

kvc sfeer

Citaat van: Destroyer op september 19, 2015, 18:17:47
Mooi spandoekje  :thumbsup Weet niet wie het gemaakt heeft, maar  |:)

Die kwam van ons. Bedankt ???

Dokkumer

Complimenten voor het fraaie doek. Henk kon het geloof ik ook wel waarderen |:)

Zuid1991

Echt complimenten voor de doeken de laatste wedstrijden!
De doeken gaven precies aan hoe we denken, en dat is juist goed!
Ga zo door! :scc

Geelblauwstiens

Citaat van: kvc sfeer op september 19, 2015, 22:47:37
Die kwam van ons. Bedankt ???

Respect voor de producers en organisatie

J.Abma

Ik kijk al jaren vanaf West met trots naar alle prachtige spandoeken en sfeeracties die voorbij komen op de tribunes, prachtig werk en het maakt mij trots als supporter! Mijn favoriete doek door de jaren heen op 1: zwart doek met doodskop SCC LWD, intimiderend doekje  :thumbsup

Ga zo door met het bijdragen aan de unieke sfeer in het Cambuurstadion!

Dokkumer

Citaat van: J.Abma op september 20, 2015, 01:03:13
Ik kijk al jaren vanaf West met trots naar alle prachtige spandoeken en sfeeracties die voorbij komen op de tribunes, prachtig werk en het maakt mij trots als supporter! Mijn favoriete doek door de jaren heen op 1: zwart doek met doodskop SCC LWD, intimiderend doekje  :thumbsup

Ga zo door met het bijdragen aan de unieke sfeer in het Cambuurstadion!
Laat dat doekje nu net géén KvC doekje zijn.. Die zijn in het algemeen (niet verkeerd bedoeld ofzo) wat braver ;)

kvc sfeer

Klopt ja. Doeken die voor vak 14 hangen zijn van de MI Side. De rest is van ons.

mescc

Wat stond er gister op dat grote doek? Spandoekje voor Byrne is trouwens ook echt top!  :thumbsup

jeff


mescc

Ja die ja! stond er precies onder.. :proost

poelie-lwd

Erg origineel om mijn handtekening te jatten   l0l

Complimenten boys, ga zo door!!  :thumbsup

Iedereen heeft recht op mijn mening.