Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kvc sfeerteam

Gestart door Destroyer, september 08, 2015, 23:06:33

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

Citaat van: kvc sfeer op november 28, 2015, 16:58:56
Wij hebben 8 nov tegen Groningen een groot doek gehad. Denk je dat we 3 weken later dan alweer nieuwe doeken uit de hoed kunnen toveren? Wij zijn met 1 zon groot doek gemiddeld 2 maanden bezig. Ik heb een gezin met 2 kids, werk in 5 ploegendienst en ga ook nog eens naar school. Een ander in onze ploeg werkt gemiddeld 50 tot 60 uur in de week. Elk vrij uurtje wat wij hebben stoppen wij in sfeerakties. Wij zijn alweer bezig met dkv thuis bezig omdat we dan willen knallen en goed voor de dag willen komen. We moeten gewoon keuzes maken ivm te weinig tijd. Als t aan ons lag was t elke thuiswedstrijd een gekkenhuis maar die mensen zijn er simpelweg niet. Men gaat liever t forum op om ons af te branden ipv meehelpen om iets moois te maken.

Als je dingen graag anders ziet moet je gewoon naar ons toekomen en meehelpen want wij kunnen helaas niet toveren.

Duidelijke taal.  |:)  :thumbsup

SCC-J

Citaat van: Destroyer op november 28, 2015, 16:56:01
Nope die tijd is geweest. Heb vroeger tijd zat er in gestoken en alles goed voor elkaar gehad met een groep enthousiaste mensen. En met respect dit is om je te schamen als je ziet dat er zoveel op het spel staat.

Een paar ballonnen en de standaard shooters ja. Heb voor dat CC zich met sfeer ging bemoeien nooit publieksdoeken gezien. Ja de gedrukte doeken. Alles was toen gedrukt en nep.




Nightmarelwd

Citaat van: Destroyer op november 28, 2015, 16:56:01
Nope die tijd is geweest. Heb vroeger tijd zat er in gestoken en alles goed voor elkaar gehad met een groep enthousiaste mensen. En met respect dit is om je te schamen als je ziet dat er zoveel op het spel staat.

Wat versta jij onder vroeger?

Ik sluit mij aan bij SCC-J.
MI-Sider for Life

Utekleitrokken

Citaat van: Destroyer op november 28, 2015, 16:56:01
Nope die tijd is geweest. Heb vroeger tijd zat er in gestoken en alles goed voor elkaar gehad met een groep enthousiaste mensen. En met respect dit is om je te schamen als je ziet dat er zoveel op het spel staat.

"Vroeger", "alles voor elkaar", "enthousiaste mensen".

Gast, als je tegenwoordig niks meer toevoegt aan dat soort dingen moet je gewoon je waffel houden over hetgeen wat er nu gedaan wordt. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst  l8l

Cambuur LWD

Citaat van: Nightmarelwd op november 28, 2015, 16:24:05
Wat ik weet is dat er zeker  pyro is aangevraagd, maar afgewezen door de persoon die alles afkeurt.

:0= Sarah rot op!!!

Destroyer

#65
Citaat van: kvc sfeer op november 28, 2015, 16:58:56
Wij hebben 8 nov tegen Groningen een groot doek gehad. Denk je dat we 3 weken later dan alweer nieuwe doeken uit de hoed kunnen toveren? Wij zijn met 1 zon groot doek gemiddeld 2 maanden bezig. Ik heb een gezin met 2 kids, werk in 5 ploegendienst en ga ook nog eens naar school. Een ander in onze ploeg werkt gemiddeld 50 tot 60 uur in de week. Elk vrij uurtje wat wij hebben stoppen wij in sfeerakties. Wij zijn alweer bezig met dkv thuis bezig omdat we dan willen knallen en goed voor de dag willen komen. We moeten gewoon keuzes maken ivm te weinig tijd. Als t aan ons lag was t elke thuiswedstrijd een gekkenhuis maar die mensen zijn er simpelweg niet. Men gaat liever t forum op om ons af te branden ipv meehelpen om iets moois te maken.

Als je dingen graag anders ziet moet je gewoon naar ons toekomen en meehelpen want wij kunnen helaas niet toveren.

Beste kerel, ik heb respect voor jou en dat heb ik al eens eerder gezegd. Maar waar is je team? Ik snap gewoon niet dat er alleen tegenwoordig aan grote doeken gewerkt wordt. Waarom niet af en toe een sfeeractie met zwaaivlaggen shooters of iets dergelijks?

We hebben vanaf 2003 tot 2009 hard gewerkt UL'03 op te zetten. Toen ik stopte in 2009/10 waren er meer dan 30 vrijwilligers gemiddeld beschikbaar voor acties per wedstrijd! Ja, tuurlijk waren er gedrukte doeken, maar we hebben ook diverse spandoeken zelf gemaakt in de avonduren en weekenden met 5-10 man, soms nachtwerk. Opruimhokken voor doeken gemaakt, we waren met een ploeg soms vaker in het stadion dan thuis. Allles voor de club en supporters...

Waarom geen combinatie van gedrukte doeken en andere materialen? Omdat een paar man hier schreeuwen 'óldschool' van welke groep dan ook wordt hier als een tam en mak schaap op gereageerd. UL'03 ondertussen opgedoekt na hun 10 jarig bestaan en wat is er over?

De enige reactie die hier wordt geschreven als je commentaar hebt is 'Help dan zelf mee, anders mag je niet oordelen'. Vroeger is vroeger nu is nu, we hebben een hekel aan vlaggetjes, we hebben een hekel aan rook bla bla bla. Wat rest is bijna NIKS!!!

Ik trek mijn bek wel open, ja dan geven jullie maar een onnozele reactie terug. Ik vind het een wanvertoning van onze kant als je met een klein doekje bij zo'n wedstrijd komt aanzetten. Wat DTC liet zien mag dan wel niet in het uitvak, ze begrijpen tenminste wel waar het om gaat.

Ik vind zelfgemaakte acties met eigengemaakte doeken, combinatie met vlaggen en shooters geweldig, bijv: https://www.youtube.com/watch?v=IH0rqTtZ2ig

Hier zal het wel weer omschreven worden als te gemaakt en andere commentaren. Ik weet wel Oldskool is ook niet meer van deze tijd. En dan probeert iemand mij iets over het verleden te vertellen.

Oh ja, omdat iedereen dat zo graag wil horen, omdat ik hier reageer en blijkbaar dan meteen moet helpen:

NEE, ik heb geen tijd meer hiervoor en kan helaas ook niet meer bij elke thuiswedstrijd aanwezig zijn. Als ik het kon had ik het gedaan, vrijwilligerswerk! Ik laat het over aan de nieuwe generatie 20-30 jaar.

Het is alleen jammer, dat je meteen moet helpen als je je bek hier open trekt. Daarom zullen ook weinig mensen hier kritiek uiten in dit topic, wegens ons democratische forum. Fijne avond iedereen en doe met deze kritiek wat je niet laten kan.  :scc
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Utekleitrokken op november 28, 2015, 18:03:58
"Vroeger", "alles voor elkaar", "enthousiaste mensen".

Gast, als je tegenwoordig niks meer toevoegt aan dat soort dingen moet je gewoon je waffel houden over hetgeen wat er nu gedaan wordt. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst  l8l

Dit soort reacties verbloemen veel. Hierdoor verzaken mensen te posten op een forum terwijl deze juist hiervoor gemaakt zijn. Man, denk na voordat je een grote mond geeft. 
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Nightmarelwd op november 28, 2015, 16:24:05
Wat ik weet is dat er zeker  pyro is aangevraagd, maar afgewezen door de persoon die alles afkeurt.

Het Kvc sfeerteam is een klein aantal supporters die hun best doen om er iets van te maken.
Ik weet hoeveel tijd zij er per week insteken.

Ik zou zeggen neem contact op met het sfeerteam en meld je aan met ideeën of help ze mee uitvoeren.

Afwachten en daarna gaan zeuren is lekker makkelijk.

Afgekeurd omdat?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Nightmarelwd

MI-Sider for Life

vialli

Hoe zat het eigenlijk met al dat vuurwerk in het De Graafschapvak mevr. Tromp?

Ronnie tng

Citaat van: Nightmarelwd op november 28, 2015, 19:58:26
Vraag mevrouw Tromp naar de reden.

Ik denk dat Sarah moeilijk officieel toestemming kan geven hiervoor. Wat ze wel kan doen is vuurwerk in een bepaalde mate gedogen. Vuurwerk dat mensen in gevaar brengt of dat op het veld terecht komt bestraffen. Een flits dingetje dat geen gevaar oplevert of schade aanricht bestraffen met een stadion verbod is in mijn ogen gewoon triest en dan voel je het niet goed aan denk ik.


SCCFan

Ik vind de doeken altijd schitterend gemaakt! Ik kan geen vast aantal uren toezeggen ivm opleiding en werk en ben niet de meest creatieveling maar wil zo nu en dan graag een avond/dagje helpen als jullie dit kunnen gebruiken. Kan ik me ergens aanmelden hiervoor?

kvc sfeer

Super dat je ons wil helpen! Als je ff een maitje stuurt naar kvcsfeerteam@gmail.com en je naam, leeftijd en welke tribune je zit daar ff in zet dan nemen we zsm contact met je op  |:)

SCCFan

Citaat van: kvc sfeer op december 22, 2015, 13:36:53
Super dat je ons wil helpen! Als je ff een maitje stuurt naar kvcsfeerteam@gmail.com en je naam, leeftijd en welke tribune je zit daar ff in zet dan nemen we zsm contact met je op  |:)

You've got mail ?

fred

Nóg duidelijkere taal van Destroyer  _O_