Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kvc sfeerteam

Gestart door Destroyer, september 08, 2015, 23:06:33

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Hoe lijkt het mensen kunnen we zaterdag weer eens wat verwachten? of worden er alleen onnozele berichten op Facebook gepost...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cambuur LWD

Die berichten komen idd wat kinderlijk over allemaal  :)

Nightmarelwd

Wat wil je dat zij gaan doen dan?

De vlag tegen Feyenoord vond ik top.

Ik weet dat men stinkend hun best doen om dingen te bedenken.

MI-Sider for Life

Leeuwardeng

Citaat van: Destroyer op september 08, 2015, 23:06:33
of worden er alleen onnozele berichten op Facebook gepost...

Er is ook altijd wat te zeiken. Vorige keer een handgemaakt top doek geleverd. Gaan we nu zitten zeuren over berichtjes op Facebook  :? Wat is het de volgende keer? Punten en komma gebruik?  l0l

scc-aaron

Citaat van: Leeuwardeng op september 12, 2015, 11:12:34
Er is ook altijd wat te zeiken. Vorige keer een handgemaakt top doek geleverd. Gaan we nu zitten zeuren over berichtjes op Facebook  :? Wat is het de volgende keer? Punten en komma gebruik?  l0l
Het houdt ze hopelijk scherp, de hele tijd zeggen dat ze geweldig bezig zijn heb je natuurlijk ook niks aan. Wees blij met kritiek.

Dokkumer

Citaat van: scc-aaron op september 12, 2015, 12:27:41
Het houdt ze hopelijk scherp, de hele tijd zeggen dat ze geweldig bezig zijn heb je natuurlijk ook niks aan. Wees blij met kritiek.
Alleen maar kritiek is ook niet goed, dan verbleekt het goede wat men doet ook snel.
Ja de toon van de berichten is niet altijd even "professioneel", maar het werk wat tot nu toe geleverd is (Leeuwarden publieksdoek) zag er wel weer prima uit.

Dat men niet teveel loslaat is ook een goede zaak, loslippigheid heeft al meerdere sfeeracties verziekt.

Destroyer

Citaat van: Leeuwardeng op september 12, 2015, 11:12:34
Er is ook altijd wat te zeiken. Vorige keer een handgemaakt top doek geleverd. Gaan we nu zitten zeuren over berichtjes op Facebook  :? Wat is het de volgende keer? Punten en komma gebruik?  l0l

Dat doek was leuk, maar als je serieus wilt worden genomen kwak dan geen belachelijke posts op internet met paatjes wat niks met je organisatie te maken heeft. Hou het bij je ding. Waarom gisteren niet wat vlaggen oid? Zijn die allemaal weg of is er geen 'team' meer ...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

kvc sfeer

Maak je nou serieus een topic aan om te zeuren over wat voor berichten ik post? Sorry hoor maar dat is echt grappig. Bovendien zeg ik ook nergens dat wij 'geweldig' bezig zijn. Ik promoot gewoon mn werk wat ik maak, waar ik 3 dagen in de week mee bezig ben naast mn fulltime baan en mn gezin. Ik mag dus niks over mn gemaakte doeken zeggen en/of een mening hebben? Hahaha. Ik vind t best dat je je mening geeft en waardeer kritiek maar dit soort onzin kan ik helemaal niks mee.

Wees btw gewoon s een vent en kom naar me toe op een wedstrijddag als t je allemaal zo hoog zit want dit is niet de eerste keer. Daar bereik je veel meer mee want dit soort onzin ga ik normaal gesproken nooit op in. Ik hoop je vandaag of morgen eens te ontmoeten.

Destroyer

Ik zeur niet maar geef een mening. Ik waardeer de inzet van mensen in de acties en het doek was leuk afgelopen week. Alleen onnozele posts op facebook die over andere dingen gaan dan waar je voor staat en doet waardeer ik niet. Dus de pagina er afgemieterd. Alleen waar zijn alle mooie vlaggen en doeken gebleven? Weg gegooid? En ps. een praatje kan altijd  ;)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

siepelsjeu

"In de twaalfde minuut wil men dan - als zogenoemde twaalfde man - de trainer toezingen."

Weer lekker geforceerd bezig boys klasse ga zo door!

Waarom niet gewoon een spontane actie?

SCC-J

Dat geregisseerde sfeer hoeft van mij ook niet zo. Wordt het allemaal zo theatraal van!

Zuid1991

Theatraal? Slaat nergens op! Gewoon doen!
Of wil je het dan in de 13-de minuut doen?
Geintje, dit wordt een geweldig statement richting Henk en onze prachtige club!!!!!

kvc sfeer

Ik had ook niet verwacht dat de leeuwarder courant aan de haal ging met een discussie op onze facebooksite. Anders was t ook niet verder dan onze site gekomen maar opzich vind ik t wel een mooi statement. Als t aan mij ligt word Henk 90 min toegezongen want die man is een held!

John Hiatt

Het gaat zaterdag toch gewoon om de 3 punten? Dat moet voorop staan.

R-member

KVC heeft weer niets geleerd van de fouten uit het verleden.
1. De sfeeractie die uitlekte voor dkv thuis "future doek"
2. Uitleggen hoe de sfeeractie gedaan moest worden tijdens dkv uit "papier in lucht"
3. Nu weer oproepen om Henk te steunen in 12de minuut.

Snap het nu een keer dat sfeer niet geregiseerd moet worden bij ons.
Sfeer onstaat vanzelf! Komende wedstrijd schreeuwt iedereen toch wel Henk zijn naam!

Top die zelfgemaakte doeken! Maar pleur ze gewoon op de tribune en de sfeer ontstaat vanzelf.  ;)
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!