Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Martijn van der Laan

Gestart door Mitar, augustus 17, 2015, 15:07:10

Vorige topic - Volgende topic

Jandehulk

Citaat van: speculeter op maart 17, 2018, 14:54:43
Ja hoor.
Vind vd laan opbouwend beter.
Steenvoorden verdedigend beter.
Die eerste goal was er bij hem niet ingegaan.
MS eens proberen met Schilder vd laan en steenvoorden met zij drieën in centrum?
En beide backs aanvallend en hoog opgesteld?
die eerste goal was een fout van van deelen ..

speculeter

Bedoel te zeggen dat steenvoorden hem met zijn lengte ms wel had weg kunnen koppen

Collingwood

#377
Waarom kun je Steenvoorden en Van der Laan niet beide goed (genoeg) vinden?
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Geniet ook wel van vd laan hoor?

666

Opbouwend gewoon goed, Steenvoorden is daarin een stuk minder. Verdedigend is Steenvoorden misschien wat beter, maar als ik mag kiezen ga ik voor de betere opbouw. Die crossballen van vrijdag, bijna allemaal op de stropdas en dat met die wind.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

ace1974

en weer op de bank ......... :? :? :?

Montana

Citaat van: ace1974 op maart 22, 2018, 15:39:29
en weer op de bank ......... :? :? :?

Onbegrijpelijk... Gelukkig speelt hij volgende week wel weer omdat Steenvoorden dan geschorst is.

Bernardo


ace1974

geen vd laan meer volgend seizoen ..........snik.......

ace1974

Citaat van: Montana op maart 22, 2018, 16:51:00
Onbegrijpelijk... Gelukkig speelt hij volgende week wel weer omdat Steenvoorden dan geschorst is.


klopt ook nog ..... helaas geen contract voor volgend jaar   

Jandehulk

Te debiel voor woorden .....naast schilder de beste verdediger die we hebben.

ace1974

Citaat van: Jandehulk op maart 23, 2018, 22:40:00
Te debiel voor woorden .....naast schilder de beste verdediger die we hebben.


Voor Erik Cummins, Kenny Teijsse, Martijn van der Laan en Furdjel Narsingh komt er wel definitief een einde aan hun Cambuur-hoofdstuk. De aflopende contracten van deze spelers worden niet verlengd.

Tanjajeah

Houtkoop mag blijven, vd Laan moet weg. Ik snap dat niet.

ace1974

zouden de spelers dit al weten ???????

V-man

Van der Laan moet blijven :0=