Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Martijn van der Laan

Gestart door Mitar, augustus 17, 2015, 15:07:10

Vorige topic - Volgende topic

Baresi

Van der Laan samen met Smeets op middenveld, probleem opgelost  :scc.
Boerlage nog maar ff de bank

Vlampiep

Citaat van: Baresi op november 04, 2017, 13:05:35
Van der Laan samen met Smeets op middenveld, probleem opgelost  :scc.
Boerlage nog maar ff de bank
Prima optie om een sterk middenveld te krijgen.

Noordcambuur

Citaat van: Baresi op november 04, 2017, 13:05:35
Van der Laan samen met Smeets op middenveld, probleem opgelost  :scc.
Boerlage nog maar ff de bank
ik denk dat onze trainer het anders ziet anders had hij het al gedaan.

papier

Citaat van: Vlampiep op november 04, 2017, 13:07:47
Prima optie om een sterk middenveld te krijgen.

Ik heb Smeets zonder bal gisteren achter iemand aan zien lopen met een ander shirt met bal en de afstand werd groter en groter. Hij en Vd Laan missen het loopvermogen denk ik. Mogen van mij wel beide spelen maar er mist een speler die voor de balans kan zorgen op het middenveld.

piene hassus

Smeets het nog 4 man achter um staan die kenne toch overnimme!

sunderland

Citaat van: papier op november 04, 2017, 13:47:57
Ik heb Smeets zonder bal gisteren achter iemand aan zien lopen met een ander shirt met bal en de afstand werd groter en groter. Hij en Vd Laan missen het loopvermogen denk ik. Mogen van mij wel beide spelen maar er mist een speler die voor de balans kan zorgen op het middenveld.
nou denk maar helemaal niks zolang ze geen kans krijgen. Iedere houten Klaas zou in 12 weds meer laten zien dan Peersman. Gister ook weer bij die eerste goal poten weer half skeef

papier

Citaat van: piene hassus op november 04, 2017, 15:38:40
Smeets het nog 4 man achter um staan die kenne toch overnimme!

In theorie wel, in de praktijk zie je dat dat niet werkt.

Yellow Army

Citaat van: piene hassus op november 04, 2017, 15:38:40
Smeets het nog 4 man achter um staan die kenne toch overnimme!

Dan kom je dus 1 op 1 te staan, lijkt me niet verstandig
Area 58

piene hassus

Mij wel dan hewwe je nog wat an Smeets

ace1974

gaat zijn eerste minuten maken hoop ik  :scc :scc :scc

Bernardo


Yellow Army

Area 58

Geelblauwstiens

Man wat hebben we je gemist! Welcome back kerel!!

carlo de leeuw

onopvallend, wat ook logisch is zonder wedstrijdritme.

ChantiSCC

Solide wedstrijd! Beetje wedstrijdritme en het is weer een topper voor ons!