Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Martijn van der Laan

Gestart door Mitar, augustus 17, 2015, 15:07:10

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Blijkbaar weer wedstrijdfit. Ik zou dan serieus gaan overwegen om Schilder door te schuiven naar 6 en Van der Laan achterin te zetten.
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Citaat van: Collingwood op oktober 05, 2017, 13:06:09
Blijkbaar weer wedstrijdfit. Ik zou dan serieus gaan overwegen om Schilder door te schuiven naar 6 en Van der Laan achterin te zetten.

Maar dat wil Schilder niet, dus dat is geen optie volgens Dijkhuizen

Collingwood

Citaat van: justremco op oktober 07, 2017, 08:51:21
Maar dat wil Schilder niet, dus dat is geen optie volgens Dijkhuizen

Dan kun je dus nooit met Van der Laan en Schilder spelen, behalve in 5-3-2 (twee linksbenige centrale verdedigers van rond de 1,75 in 4-3-3 is niet echt ideaal)... 

Dijkhuizen moet hem proberen te overtuigen om het in ieder geval een keer te proberen, dan zou je op het middenveld mogelijk meteen een groot probleem oplossen.
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo

Alsof een speler bepaald waar hij speelt. Als Dijkhuizen zegt je begint op het middenveld dan doet hij dat maar. En anders gaat hij ook maar weg in de winterstop. Teamspelers hebben we nodig, en het beste voor het team is Schilder op 6.

Collingwood

Citaat van: Bernardo op oktober 07, 2017, 10:48:38
Alsof een speler bepaald waar hij speelt. Als Dijkhuizen zegt je begint op het middenveld dan doet hij dat maar. En anders gaat hij ook maar weg in de winterstop. Teamspelers hebben we nodig, en het beste voor het team is Schilder op 6.

In principe wel mee eens, maar snap wel dat het voor een trainer lastig is om een speler te dwingen die het echt niet wil. Vooral een onmisbare schakel als Schilder (steekt momenteel ver boven de rest uit) wil je niet tegen je in het harnas jagen. Het is in ieder geval beter als de speler er zelf ook heil in ziet.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Het team mist oa ervaring, bravoure en opbouw van achteruit. Vd Laan kan dat allemaal toevoegen. Boerlage is geen zekerheidje op 6 en Schilder kan dat prima. Dus lijkt me helder eat het beste is voor het team.

AL

Citaat van: Bankzitter op oktober 07, 2017, 11:11:31
Het team mist oa ervaring, bravoure en opbouw van achteruit. Vd Laan kan dat allemaal toevoegen. Boerlage is geen zekerheidje op 6 en Schilder kan dat prima. Dus lijkt me helder eat het beste is voor het team.

Maar de tekortkomingen zijn vooral meer naar voren te vinden (Schils, Kip, Kippersluis en Mathieu).
Die voegen op dit moment nog niets toe.

Jammer dat Rossi 6 weken uit de roulatie is.
Kallon, Rossi en Narsingh(als hij echt fit is) lijkt mij wel leuke voorhoede.

Bankzitter

Mee eens, achterin staat het wel goed. Maar mschien toch 's kijken welke spelers dan een linie vorruit zouden kunnen. Of met 2 spitsen als we er geen 3 hebben.

ace1974

gaat ie nog een keer minuten krijgen  :0= :0= :0=

Noordcambuur

Citaat van: ace1974 op oktober 26, 2017, 18:36:04
gaat ie nog een keer minuten krijgen  :0= :0= :0=
ik weet het niet maar misschien marinus wel :y

PePe

Martijn moet zijn kans bij blessures of schorsingen gaan pakken. (en zijn kans dan ook echt pakken)

Hendrikscc

Hij heeft de pech dat de beste speler van de selectie op zijn positie staat

Bernardo

Tijd dat Dijkhuizen hem eens de kans geeft...

zeewolde

Tijd dat hij duidelijk gaat maken dat hij een kans MOET krijgen

Yellow Army

Nog 0 minuten dit seizoen?
Area 58