Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Martijn van der Laan

Gestart door Mitar, augustus 17, 2015, 15:07:10

Vorige topic - Volgende topic

okkele

dat iemand dat gebruikte plee-papier nog in zn handen houdt snap ik niet.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Dokkumer

Citaat van: okkele op juli 29, 2017, 13:33:52
dat iemand dat gebruikte plee-papier nog in zn handen houdt snap ik niet.
Dat noemen we re-re-recycling okkele :devil

Geelblauwstiens

Citaat van: Bankzitter op juli 29, 2017, 12:08:41
29 jaartjes alweer  :proost Heeft onze nieuwe conditietrainer ook weer een leuke uitdaging.
Ik was wat sceptisch maar snap het enthousiasme van suporters wel ... zou zelf dat ook hebben bij Narsing. En het is toch wel fijn een klasse speler achter de hand te hebben mocht iemand er lang uitliggen met een vervelende blessure.

Is onze vriend Narsing nog iedere dag aan het optrainen?

justremco

Citaat van: Geelblauwstiens op juli 29, 2017, 17:07:57
Is onze vriend Narsing nog iedere dag aan het optrainen?

Is op proef bij Oxford United en zit vandaag op de bank tegen Leeds.

Geelblauwstiens

Citaat van: justremco op juli 29, 2017, 17:12:05
Is op proef bij Oxford United en zit vandaag op de bank tegen Leeds.

Oo dank, ik dacht dat ie nog bij ons meetrainde.

denistel

Citaat van: okkele op juli 29, 2017, 13:33:52
dat iemand dat gebruikte plee-papier nog in zn handen houdt snap ik niet.

kest oek gewoon op een pc lezen hoor

zeewolde

Citaat van: denistel op juli 29, 2017, 18:41:12
kest oek gewoon op een pc lezen hoor
nog veel gevaarlijker ivm virussen :_schater

D.H.Skolten

Citaat van: denistel op juli 28, 2017, 21:15:03
peersman is de vaste lb en dat blijft ie oek dat weest zelf oek wel
Je hebt gelijk, maar ben er niet blij mee. Peersman is de zwakste schakel bij Cambuur geweest de laatste tijd.

denistel

wij snappe het niet denk ik skolten

Jandehulk

Peersman  8P....Wat een drama is dat

Yellow Army

Citaat van: denistel op juli 29, 2017, 18:41:12
kest oek gewoon op een pc lezen hoor

Dat veegt zo moeilijk
Area 58

denistel

Citaat van: Jandehulk op juli 29, 2017, 21:31:26
Peersman  8P....Wat een drama is dat

ssssssssstttttt niet te kritisch he :_schater

sccvl

Geblesseerd de training verlaten, kuit blessure hopen dat het meevalt.

Jandehulk

Citaat van: sccvl op augustus 08, 2017, 13:01:12
Geblesseerd de training verlaten, kuit blessure hopen dat het meevalt.
niks ergs hoor... Had wat kramp!.. Morgen is ie er weer bij

ace1974