Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Martijn van der Laan

Gestart door Mitar, augustus 17, 2015, 15:07:10

Vorige topic - Volgende topic

denistel

laat het maar zien en ga de concurrentie aan .in ieder geval nog iemand
met power en humor en 1 die een eigen mening heeft.

okkele

iedereen heeft een eigen mening maar we begrijpen wat je hier mee wil zeggen zonder het te typen.
:_schater :_schater
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Marc S


denistel

Citaat van: okkele op juli 28, 2017, 13:22:46
iedereen heeft een eigen mening maar we begrijpen wat je hier mee wil zeggen zonder het te typen.
:_schater :_schater

verklaar je nader kerel.

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

ik ga er tegenwoordig maar vanuit dat je dat bedoelt.
maar ook al is martijn een beste vent,hij zal ook zijn werk moeten doen zoals zijn werkgever dat van hem verlangt.
eigen mening of niet.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel

uiteraard is dat zo. maar als iemand een blauwe broek aan het en ze vragen
het aan van de laan wat die kleur is dan zal ie oek blauw zegge en niet geel.

denistel

Citaat van: okkele op juli 28, 2017, 14:16:55
ik ga er tegenwoordig maar vanuit dat je dat bedoelt.
maar ook al is martijn een beste vent,hij zal ook zijn werk moeten doen zoals zijn werkgever dat van hem verlangt.
eigen mening of niet.

is je goed recht kerel.

zie het wel zitten met dijkhuizen hoor benieuwd hoe ie het neer gaat zetten
en hoe we gaan presteren ben redelijk positief.

de ts van afgelopen jaar is me op sommige punten idd dik tegen gevallen
en dat zal ik altijd laten horen maar we moeten voor uit kijken dus daar
is denk ik genoeg over gezegd.

okkele

ik ben daarentegen positief verrast afgelopen seizoen door de behaalde prestaties(met soms waardeloze fases uiteraard).
ik zie het ook zitten met de huidige staf en idd is er ook genoeg over gezegd.

zeer benieuwd waar vd belt mee aan komt zetten voor de spitspositie e/o keeper.

on-topic:
welkom terug martijn,geniet van komend seizoen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

speculeter

Welkom terug blokje beton! !

sunderland

Welkom terug en laat straks maar zien dat ik gelijk heb . Ook evt als linksback . Is ook niet zo moeilijk om 1 Vd slechtste linksbacks er uit te spelen

Scc4-ever


Jandehulk

Martijn kerel.... Vlammen maar weer in je geel blauwe outfit!... Maak ze gek en ons ook  |:)

wagen306

In het centrum met Steenvorden en van Deelen rechtsback en Schilder op linksback heb je een voor JL Begrippen top verdediging.

zeewolde

Citaat van: wagen306 op juli 28, 2017, 18:25:22
In het centrum met Steenvorden en van Deelen rechtsback en Schilder op linksback heb je een voor JL Begrippen top verdediging.
schilder gaat geen Lb spelen. Alleen cv of middenveld