Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Martijn van der Laan

Gestart door Mitar, augustus 17, 2015, 15:07:10

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Nou welkom Martijn en overtuig me :y

ChantiSCC

Laat Schilder maar lekker LCV staan, een betere vindt je niet zo 1,2,3. Peersman kan prima op de back. Nog een rechtsback als back-up er bij en de verdediging staat. Middenveld staat ook, alleen nog een spits en een 2e keeper.

Noordcambuur

Citaat van: ChantiSCC op juli 28, 2017, 19:50:53
Laat Schilder maar lekker LCV staan, een betere vindt je niet zo 1,2,3. Peersman kan prima op de back. Nog een rechtsback als back-up er bij en de verdediging staat. Middenveld staat ook, alleen nog een spits en een 2e keeper.
klopt helemaal kerel.

Bernardo

Citaat van: ChantiSCC op juli 28, 2017, 19:50:53
Laat Schilder maar lekker LCV staan, een betere vindt je niet zo 1,2,3. Peersman kan prima op de back. Nog een rechtsback als back-up er bij en de verdediging staat. Middenveld staat ook, alleen nog een spits en een 2e keeper.

Dat weet ik zo nog niet, de vd Laan van zijn eerste jaar Eredivisie, was nog beter als Schilder nu. We zullen zien hoe het loopt, eerst maar wedstrijdfit.

Noordcambuur

Op voetbalprimeur zitten weer van die dkvers te reageren dat we een nieuwe zeevuik hebben binnengehaald. :_schater

denistel

Citaat van: Noordcambuur op juli 28, 2017, 20:11:48
Op voetbalprimeur zitten weer van die dkvers te reageren dat we een nieuwe zeevuik hebben binnengehaald. :_schater

alles beter dan joke schmidt :_schater

denistel

Citaat van: sunderland op juli 28, 2017, 16:18:28
Welkom terug en laat straks maar zien dat ik gelijk heb . Ook evt als linksback . Is ook niet zo moeilijk om 1 Vd slechtste linksbacks er uit te spelen

peersman is de vaste lb en dat blijft ie oek dat weest zelf oek wel

poelie-lwd

Citaat van: denistel op juli 28, 2017, 21:15:03
peersman is de vaste lb en dat blijft ie oek dat weest zelf oek wel

En mocht hij een paar ketsers hebben dan zal toch Rosheuvel of Houtkoop LB worden gezet. Vd Laan daar neer zetten is hetzelfde als een moslim koorknaap maken in een katholieke kerk
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Vlampiep

Citaat van: denistel op juli 28, 2017, 21:15:03
peersman is de vaste lb en dat blijft ie oek dat weest zelf oek wel
As Martijn fit is, kest um as cv zette en Skilder op 10, oek niet gek dacht ik. w:)

sunderland


sunderland

Citaat van: denistel op juli 28, 2017, 21:15:03
peersman is de vaste lb en dat blijft ie oek dat weest zelf oek wel
zegt voldoende over ons nivo.Over links kest niks opbouwend. Ik meende trouwens dat er vroeger nog een goeie linkspoot bij de Lions speelde, kenne ze die niet terug halen alla Vd laan ?

denistel


Bankzitter

#312
Citaat van: Agy op juli 28, 2017, 12:12:28
Welkom terug ouwe..  _O_ _O_

29 jaartjes alweer  :proost Heeft onze nieuwe conditietrainer ook weer een leuke uitdaging.
Ik was wat sceptisch maar snap het enthousiasme van suporters wel ... zou zelf dat ook hebben bij Narsing. En het is toch wel fijn een klasse speler achter de hand te hebben mocht iemand er lang uitliggen met een vervelende blessure.

denistel

duurt echter wel een paar maanden voordat ie er staat lees ik net in de lc dus
blijft afwachten he.

Grijskijkert

Citaat van: denistel op juli 29, 2017, 12:53:43
duurt echter wel een paar maanden voordat ie er staat lees ik net in de lc dus
blijft afwachten he.
En sinds wanneer geloven we de(het een)LC??
IN HENK WE TRUST!!!