Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Roofvogel

#1
Pool / Re: Pool SC Cambuur - Go Ahead Eagles
januari 07, 2014, 20:12:07
2-0 (0-0)

2x Hemmen

4x geel cambuur
0x rood
#2
Pool / Re: Pool: AZ - Cambuur
oktober 14, 2013, 22:24:20
1-0 ruststand
1-1 eindstand

1x Bakker (pen)

3x Geel
#3
Pool / Re: POOL: Cambuur - Twente
oktober 04, 2013, 19:21:42
0-2 rust
4-2 eind

2x hemmen
1x ritzmaier
1x lukoki.

6x geel
1x rood

#4
Pool / Re: POOL: GAE - Cambuur
september 17, 2013, 10:52:18
0-0 rust
0-1 Hemmen

2 x geel
#5
Pool / Re: POOL: Cambuur - Heracles
september 07, 2013, 15:32:22
0-1 rust
3-1 eind

2x hemmen
1x lukoki
3x geel

9.985 mensen op de banken
#6
Pool / Re: PSV - Cambuur
augustus 26, 2013, 19:13:13
2-0 rust
5-1 eind

Hemmen

5x geel
#7
Citaat van: cambuurlegend op augustus 23, 2013, 11:56:57
Komt omdat er momenteel wel verdedigende arbeid word verricht door de overige middenvelders , waardoor hij veel minder hoeft te corrigeren en aan de noodrem moet trekken. Ritzmaier of Rose dat is een wereld van verschil hoor. Hoop dat hij er morgen bij is , zijn afwezigheid zou minstens net zo zwaar wegen als die van Hemmen.

Daar ben ik nu ook van overtuigd.
#8
Citaat van: cambuurlegend op augustus 22, 2013, 23:52:53
Hoop dat hij inzetbaar is tegen Zwolle !

Ik zal mijn ongelijk eens toegeven vandaag, die jonge speelt erg goed en maakt ook minder domme overtredingen. positief opgevallen.
#9
Wedstrijden / Re: 24-08-2013 PEC Zwolle - Cambuur
augustus 23, 2013, 10:53:26
Citaat van: Bernardo op augustus 23, 2013, 10:49:34
Hemmen, Droste en Makrini trainen allemaal mee staat op twitter

Als je naar de foto kijkt lijkt het wel net of Hemmen apart bezig is met iemand van de TS. Hoop dat ik het fout heb gezien en dat Hemmen er morgen gewoon instaat.
#10
Wedstrijden / Re: 24-08-2013 PEC Zwolle - Cambuur
augustus 22, 2013, 13:10:08
Citaat van: Ronnie tng op augustus 22, 2013, 12:46:15
Hou toch op man! De reden dat supporters andere manieren gaan verzinnen komt door het achterlijke beleid van de uitkaart. Ik schaam me gewoon dood voor mijn club bij uitwedstrijden, echt om te janken!

|:)Hooftribune, fuck the uitkaart!  |:)

Waar het mij hier om gaat dat er maar iets mis hoeft te gaan met de mensen die buiten de combi om naar zwolle gaan en we hebben weer een aantal jaren de combi te pakken. En ja ik weet ook dat het in Emmen allemaal goed is gegaan en ik hoop dat het ook nu gebeurt. Tuurlijk als er veel mensen buiten de combi omgaan en het gaat allemaal goed dan kan het ook positief uitpakken dus hoop ik daar maar op.
#11
Wedstrijden / Re: 24-08-2013 PEC Zwolle - Cambuur
augustus 22, 2013, 12:38:04
Citaat van: sccer1986 op augustus 22, 2013, 12:35:04
Er zijn heel veel redenen waarom iemand niet mee gaat naar zwolle uit.
Wat ik hoor gaan er ook een heleboel op eigen gelegenheid naar toe,dit vind ik erg jammer thuis volle bak en uit naar zwolle met naar alle waarschijnlijkheid 3 bussen.
Ik zie hier mensen reageren we gaan wel naar psv,Feyenoord en Ajax uit omdat we in die stadions nog niet zijn geweest , hier zullen we alleen de punten niet gaan halen ben ik bang. hoop dat vandaag op de laatste dag alsnog supporters zich bedenken om mee te gaan naar zwolle. In zwolle valt wat te halen zeker nu men daar denkt van Cambuur pakken we ook wel even.

Ja en omdat er weer veel mensen op eigen gelegenheid heen gaan is het de volgende keer weer een buscombi, wordt tijd dat mensen eens gaan nadenken.
#12
Citaat van: peter op augustus 22, 2013, 12:02:47
Als je de verhalen leest gaan we hier beste
voetballer binnenhalen.
wat ik wel vreemd vind aan verhaal
is dat hij 8! Weken stage heeft gelopen
bij die boeren.
Na twee weken weet je het toch wel als club.
En na 2 weken wil een speler toch
ook weten waar hij aan toe is?

Lees je nou eerst eens in, die gast heeft daar rond gelopen maar door de bende daar was er niemand die een beslissing mocht nemen. de trainer had hem er graag bij willen hebben.
#13
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
augustus 22, 2013, 10:16:02
Citaat van: losang09 op augustus 22, 2013, 10:12:52
Alleen geen gracht veur et veld met trap !
Of wel een gracht net as de kuip met  allin een klein trapke. Das niet dien nek kan breke as de vanaf wurdt geduwd in de gaos.
Der is veel mogelijk. Ik bin nog steeds voor renovatie op oude vaste plek
maarja volgens vele is dat financieel niet relalistisch ...erg jammer.  :clint
Finacieel misschien wel maar de grond is verkocht dus je kan geen kant op
#14
Wedstrijden / Re: 31-08-2013 PSV - Cambuur
augustus 21, 2013, 18:14:09
Citaat van: el haj op augustus 19, 2013, 16:35:39
di 20-8    20.45    PSV - AC Milan    
za 24-8    19.45    Heracles Almelo - PSV    
wo 28-8    20.45    AC Milan - PSV    
za 31-8    20.45    PSV - SC Cambuur

Tegen Milan gun ik ze de winst, maar hopelijk moeten ze wel het onderste uit de kan halen zodat wij er op ons dooie gemakkie overheen kunnen.  :devil

Heb je ook nagedacht? stel dat ze winnen van AC Milan dan geeft dat een boost voor die jonge gasten die kunnen dan alles.
#15
Wedstrijden / Re: 24-08-2013 PEC Zwolle - Cambuur
augustus 21, 2013, 18:11:32
Citaat van: SCCJSK op augustus 21, 2013, 17:13:11
Die klote buscombi hebben we te danken aan het bestuur van cambuur. bijvoorbeeld dkv en nec geven altijd veel vrij vervoer die krijgen dan ook weer veel vrij vervoer terug.

dat gezeik van die uitkaart snap ik niet elke club neemt veel supporters mee ondanks uitkaart en buscombi

Rot toch op man met je gezeik dat we dat aan het bestuur te danken hebben, ga eens nadenken waar we zoveel bus combi reizen hebben, er is in het verleden teveel gebeurt waardoor we nu nog steeds de klos zijn dus ga het bestuur nou niet de schuld geven man.