2-0 (0-0)
2x Hemmen
4x geel cambuur
0x rood
2x Hemmen
4x geel cambuur
0x rood
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: cambuurlegend op augustus 23, 2013, 11:56:57
Komt omdat er momenteel wel verdedigende arbeid word verricht door de overige middenvelders , waardoor hij veel minder hoeft te corrigeren en aan de noodrem moet trekken. Ritzmaier of Rose dat is een wereld van verschil hoor. Hoop dat hij er morgen bij is , zijn afwezigheid zou minstens net zo zwaar wegen als die van Hemmen.
Citaat van: cambuurlegend op augustus 22, 2013, 23:52:53
Hoop dat hij inzetbaar is tegen Zwolle !
Citaat van: Bernardo op augustus 23, 2013, 10:49:34
Hemmen, Droste en Makrini trainen allemaal mee staat op twitter
Citaat van: Ronnie tng op augustus 22, 2013, 12:46:15
Hou toch op man! De reden dat supporters andere manieren gaan verzinnen komt door het achterlijke beleid van de uitkaart. Ik schaam me gewoon dood voor mijn club bij uitwedstrijden, echt om te janken!
|:)Hooftribune, fuck the uitkaart!
Citaat van: sccer1986 op augustus 22, 2013, 12:35:04
Er zijn heel veel redenen waarom iemand niet mee gaat naar zwolle uit.
Wat ik hoor gaan er ook een heleboel op eigen gelegenheid naar toe,dit vind ik erg jammer thuis volle bak en uit naar zwolle met naar alle waarschijnlijkheid 3 bussen.
Ik zie hier mensen reageren we gaan wel naar psv,Feyenoord en Ajax uit omdat we in die stadions nog niet zijn geweest , hier zullen we alleen de punten niet gaan halen ben ik bang. hoop dat vandaag op de laatste dag alsnog supporters zich bedenken om mee te gaan naar zwolle. In zwolle valt wat te halen zeker nu men daar denkt van Cambuur pakken we ook wel even.
Citaat van: peter op augustus 22, 2013, 12:02:47
Als je de verhalen leest gaan we hier beste
voetballer binnenhalen.
wat ik wel vreemd vind aan verhaal
is dat hij 8! Weken stage heeft gelopen
bij die boeren.
Na twee weken weet je het toch wel als club.
En na 2 weken wil een speler toch
ook weten waar hij aan toe is?
Citaat van: losang09 op augustus 22, 2013, 10:12:52Finacieel misschien wel maar de grond is verkocht dus je kan geen kant op
Alleen geen gracht veur et veld met trap !
Of wel een gracht net as de kuip met allin een klein trapke. Das niet dien nek kan breke as de vanaf wurdt geduwd in de gaos.
Der is veel mogelijk. Ik bin nog steeds voor renovatie op oude vaste plek
maarja volgens vele is dat financieel niet relalistisch ...erg jammer.
Citaat van: el haj op augustus 19, 2013, 16:35:39
di 20-8 20.45 PSV - AC Milan
za 24-8 19.45 Heracles Almelo - PSV
wo 28-8 20.45 AC Milan - PSV
za 31-8 20.45 PSV - SC Cambuur
Tegen Milan gun ik ze de winst, maar hopelijk moeten ze wel het onderste uit de kan halen zodat wij er op ons dooie gemakkie overheen kunnen.
Citaat van: SCCJSK op augustus 21, 2013, 17:13:11
Die klote buscombi hebben we te danken aan het bestuur van cambuur. bijvoorbeeld dkv en nec geven altijd veel vrij vervoer die krijgen dan ook weer veel vrij vervoer terug.
dat gezeik van die uitkaart snap ik niet elke club neemt veel supporters mee ondanks uitkaart en buscombi