Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Jules058

Citaat van: Dokkumer op augustus 20, 2013, 20:20:07
Ik weet het goed gemaakt... Bouw een woonwijk om het nieuwe stadion heen 8P

Ik zou dit wel even kunnen tekenen ben student stedenbouw. Moet toegeven klinkt als een goed plan  :y
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Dokkumer

Citaat van: Jules058 op augustus 20, 2013, 21:14:13
Ik zou dit wel even kunnen tekenen ben student stedenbouw. Moet toegeven klinkt als een goed plan  :y
Voorkeur: Een volkswijk met een jaren '30 uitstraling en smalle wegen... :P

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op augustus 20, 2013, 21:21:10
Voorkeur: Een volkswijk met een jaren '30 uitstraling en smalle wegen... :P

en veel klinkers  8P
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op augustus 20, 2013, 21:21:10
Voorkeur: Een volkswijk met een jaren '30 uitstraling en smalle wegen... :P

ophaalbrug bij het uitvak is ook een idee met een diepe gracht, uitleg hoef ik niet te geven toch?  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22


Jules058

Zal deze gedachten gang mee nemen naar mijn concept, Bedankt voor de inspiratie!  :clint
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

losang09

Alleen geen gracht veur et veld met trap !
Of wel een gracht net as de kuip met  allin een klein trapke. Das niet dien nek kan breke as de vanaf wurdt geduwd in de gaos.
Der is veel mogelijk. Ik bin nog steeds voor renovatie op oude vaste plek
maarja volgens vele is dat financieel niet relalistisch ...erg jammer.  :clint

Roofvogel

Citaat van: losang09 op augustus 22, 2013, 10:12:52
Alleen geen gracht veur et veld met trap !
Of wel een gracht net as de kuip met  allin een klein trapke. Das niet dien nek kan breke as de vanaf wurdt geduwd in de gaos.
Der is veel mogelijk. Ik bin nog steeds voor renovatie op oude vaste plek
maarja volgens vele is dat financieel niet relalistisch ...erg jammer.  :clint
Finacieel misschien wel maar de grond is verkocht dus je kan geen kant op

justinvdbij

Ik zelf hoop dat  :scc een stadion krijgt van 20.000 en een uitbreiding tot 30.000 man |:) |:) |:)

mescc

Citaat van: justinvdbij op augustus 26, 2013, 14:50:21
Ik zelf hoop dat  :scc een stadion krijgt van 20.000 en een uitbreiding tot 30.000 man |:) |:) |:)

Ik zelf hoop dat  :scc volgend jaar champions league speult   |:) |:) |:)

666

Citaat van: justinvdbij op augustus 26, 2013, 14:50:21
Ik zelf hoop dat  :scc een stadion krijgt van 20.000 en een uitbreiding tot 30.000 man |:) |:) |:)

:clint en ik hoop dat ze een stadion krijgen met een capaciteit van 80.000 en een uitbreiding tot 120.000 en in de toekomst het veld naar beneden brengen voor een capaciteit van 500.000.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

poelie-lwd

Ik hoop op een extra pisbak en een frituurpan met nieuw vet.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Ik hoop op een speciaal zuipterras voor de orakels en andere forumwijzen :devil

jeff

Citaat van: Dokkumer op augustus 26, 2013, 20:34:22
Ik hoop op een speciaal zuipterras voor de orakels en andere forumwijzen :devil
Een terras alla egels, een bakkie op een paal? :proost

Dokkumer

Nee een fatsoenlijk terras met appetijtelijke bediening ;)