Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

veroen

Het komt er gewoon op neer dat als ze een plan hebben dat qua financiering helemaal rond is dan ben je een heel eind!
Zorg dus als club zijnde hiervoor en blijf je niet verschuilen...

IsmailvanEssen

Ik ben zelf zwaar tegen een nieuw stadion.. Ze moeten gewoon oost slopen en groter maken... Ik ben voor behoud van het stadion midden in de stad! Er is niks mis met de infrastructuur.. en als er al problemen zijn met de ruimte halen ze maar de velden van vv leeuwarden weg..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Dokkumer

Persoonlijk zou ik het ook het mooist vinden dat het stadion op de huidige locatie blijft. Alleen zal het toch helemaal opnieuw gebouwd moeten worden naar mijn mening. Oost en Zuid gaan niet lang meer mee en als je die 2 tribunes gaat herbouwen zit je weer met een half afgebouwd stadion zoals de laatste 35 jaar.

Andre-Lwd

Citaat van: IsmailvanEssen op augustus 20, 2013, 12:43:33
Ik ben zelf zwaar tegen een nieuw stadion.. Ze moeten gewoon oost slopen en groter maken... Ik ben voor behoud van het stadion midden in de stad! Er is niks mis met de infrastructuur.. en als er al problemen zijn met de ruimte halen ze maar de velden van vv leeuwarden weg..

Niks mis met infra he, pfff tis een drama man, eigen supporters kunnen met de auto nauwelijks komen, en dan de uitsupporters nog die niet te begeleiden zijn. En een nieuw stadion gaat niet alleen om zitplaatsen, gaat voor Cambuur vooral om de commerciele ruimtes waar ze nu veel te weinig van hebben, ik snap wel tis een mooi plekje middenin die woonwijk, maar als je naar de toekomst kijkt is een nieuw stadion een must.

Jules058

De huidige locatie is ook het mooiste! Jammer genoeg zal het hier nooit komen, veiligheid parkeergelegenheid van alles te weinig. Ik zal het ook liever zo hebben maar het wordt toch bij de wtc gebouwd.
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Goudvinger

Citaat van: Andre-Lwd op augustus 20, 2013, 17:29:13
Niks mis met infra he, pfff tis een drama man, eigen supporters kunnen met de auto nauwelijks komen, en dan de uitsupporters nog die niet te begeleiden zijn. En een nieuw stadion gaat niet alleen om zitplaatsen, gaat voor Cambuur vooral om de commerciele ruimtes waar ze nu veel te weinig van hebben, ik snap wel tis een mooi plekje middenin die woonwijk, maar als je naar de toekomst kijkt is een nieuw stadion een must.

Ik denk daarnaast dat niet veel sponsoren hun Bentley naast het stadion zouden willen parkeren  :y

piene hassus

Kope su mar un Skoda en make t ferskil mar over an ut speulersfonst.

vialli

Citaat van: clint op augustus 19, 2013, 07:28:15
Het is dan 'die schultenbrau veste'.

:P

Ja, en dan beginne we elke wedstried met ut Duutse volkslied en gaan we binnen de
kortste keren EUROPA IN _O_

Dokkumer

Citaat van: piene hassus op augustus 20, 2013, 18:38:35
Kope su mar un Skoda en make t ferskil mar over an ut speulersfonst.

Wat idder mis met Skoda? Ast nou seist had "Lilleke Eend" :devil

Lore

Citaat van: IsmailvanEssen op augustus 20, 2013, 12:43:33
Ik ben zelf zwaar tegen een nieuw stadion.. Ze moeten gewoon oost slopen en groter maken... Ik ben voor behoud van het stadion midden in de stad! Er is niks mis met de infrastructuur.. en als er al problemen zijn met de ruimte halen ze maar de velden van vv leeuwarden weg..

Sentiment voor realisme! Er is niets mis met de infrastructuur? Dan zou ik eventjes kijken hoe bussen van uitsupporters weg rijden. De gemeente gaat ons daar niet laten bouwen. De enige optie om door te groeien is een nieuw stadion!

Sentiment? Mee, eens ik zal het ook missen! Realisme? Ik ben de jupilerleague zat en wij moeten stappen maken!

PePe

Een nieuw stadion bouwen, met werkloze supporters. (bouwvakkers)

Dokkumer

Ken uw klassiekers... Hoe denk je dat het oorspronkelijke sportpark in de jaren '30 gebouwd is ;)

Roofvogel

Citaat van: IsmailvanEssen op augustus 20, 2013, 12:43:33
Ik ben zelf zwaar tegen een nieuw stadion.. Ze moeten gewoon oost slopen en groter maken... Ik ben voor behoud van het stadion midden in de stad! Er is niks mis met de infrastructuur.. en als er al problemen zijn met de ruimte halen ze maar de velden van vv leeuwarden weg..

Die velden zijn allang verkocht man dus kijk eerst ff alles na voor je iets roept.

Destroyer

Citaat van: Lore op augustus 20, 2013, 19:25:06
Sentiment voor realisme! Er is niets mis met de infrastructuur? Dan zou ik eventjes kijken hoe bussen van uitsupporters weg rijden. De gemeente gaat ons daar niet laten bouwen. De enige optie om door te groeien is een nieuw stadion!

Sentiment? Mee, eens ik zal het ook missen! Realisme? Ik ben de jupilerleague zat en wij moeten stappen maken!

_O_ Ik heb Telstar en Oss ook wel bekeken. Helaas voor de locatie doodzonde maar het kan echt niet anders. Ik zal het staion echt ontzetten missen in het knusse jaren 30 buurtje  ;( Maar wij willen ook Europa in de toekomst in  :proost Het is ADO, Groningen en AZ ook gelukt nadat ze een nieuw stadion hadden dus het is een must  :scc
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Ik weet het goed gemaakt... Bouw een woonwijk om het nieuwe stadion heen 8P