Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Delfzijl/Cambuur

#1
Citaat van: wacko jacko op juni 15, 2026, 21:53:57
Mag hopen dat dit een gepasseerd station is. Diemers was te nadrukkelijk aanwezig in het veld.

Das vaak zo als je de beste bent op het veld :D
#2
Citaat van: zeewolde op juni 14, 2026, 13:56:23
Nog wat (betrouwbare) geruchten die we hier nog niet kenden?

Voor betrouwbaar moet je absoluut hier niet zijn.....

                                              :devil
#3
Citaat van: Poetser op mei 31, 2026, 11:11:26
Heb echt zin in het nieuwe seizoen vol met ondersteunende liedjes waar kanker, Heerenveen, foppe, boeren, Dkv in voorkomen.

Genieten man!

      Delfzijl/Cambuur: Heren en dames ik krijg berichten van verschillende mensen die zich ergeren aan het gebruik van het woord K..... ik weet dat jullie het in deze goed bedoelen en het ook niet eens zijn met het gebruik van de naam K in de liedjes die gezongen worden. Ook hier op het forum doet het vele mensen zeer die deze vreselijke ziekte zelf of in familiekring hebben moeten meemaken. Daarom vraag ik jullie daar rekening mee te houden. Ik dank jullie wel, Delfzijl/Cambuur.               
#4
Perfect in de bouwvak ben ik vrij.....Jahooo!
#5
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
mei 24, 2026, 16:53:43
Citaat van: Eewal link=topic :P=11.msg409431#msg409431 date=1779514683
komen er nieuwe snacks op het menu?

Volgens inside information de frikandel speciaal :P
#7
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 21, 2026, 19:15:07
Slotje komt nog niet.... als je het niet meer wilt lezen sla je het over. Als anderen er nog over willen praten...prima toch, het houd vanzelf op.
Gr. Delfzijl/Cambuur.

Zoals al eerder gezegd......
#8
Citaat van: Gabster op mei 21, 2026, 14:02:29
Waar is het slotje?

Herhaling van zetten, hergebruik van woorden? Diemers is weg.

Move on!

Slotje komt nog niet.... als je het niet meer wilt lezen sla je het over. Als anderen er nog over willen praten...prima toch, het houd vanzelf op.
Gr. Delfzijl/Cambuur.
#9
Citaat van: denistel op mei 13, 2026, 21:08:46
Look 19 jaar man speelt erg goed bij de 0  21 en scoort veel die moet je juist wel
een contract geven voordat een ander er mee vandoor gaat,

Tuurlijk Nistel, maar op dit forum heerst alleen korte termijn visie bij velen.
Grote namen in het 1ste dat willen ze. Voor Cambuur niet te betalen. Zullen het met talenten en wat ervaren spelers moeten doen die het ergens anders net niet redden.Want als er wel echte talenten doorgroeien ben je spekkoper.
Eerst paar jaartjes zelf van genieten en dan duur verkopen.
De jeugd wordt zwaar onderschat.
Ik kan wel geweldig genieten van zon Marsmannetje op de brommer vol overgave....
Bob Ross....... mooi man.
#10
Citaat van: nee,wel? op mei 13, 2026, 12:47:16
Ging ut hier nou om nieuwe speulers?   of om fatsoenridders?  of om rob adriANUS de anaalridder die dit land skient te besturen? wie ut weet mag ut segge

Ik weet niet of dit nu stoer gedrag is of waarom je zo typt eigenlijk...... :?
Ik wil je wel vragen om hier een beetje normaal taalgebruik te hanteren op dit forum.
Laten we het een beetje leuk houden hier allemaal.

Van POLITIEKE discussies hier die niks met onze club hebben te maken zit niemand op te wachten. Zoek daar een ander forum voor a.u.b.

                        DANK U !      Delfzijl/Cambuur.
#11
Wedstrijden / Re: Cambuur -Dkv
mei 05, 2026, 00:20:10
Ach jongens..... die haat en ellende maakt het plezier in het voetbal helemaal kapot voor velen.
In vroegere tijden met Cambuur - Heerenveen zat alles nog door elkaar. Geel blauw, blauw wit zat 4 stoelen verder. Hoogst irritant ook toen al , dat wel geef ik toe.
Maar geen gedonder, wie verloor baalde enorm. Maar volgende keer pakken we hun.
Zo ging dat. Nu is er haat nijd en de zwarte club,wat ik nooit zal begrijpen.
Doe je dan stoer mee met de grote clubs die het ook doen?
Onze kleuren zijn blauw geel, onderscheid je toch van de rest van nederland en keer in ons eredivisie seizoen weer terug in ons geel/blauw. De derby is weer terug, het zijn de 2 mooiste wedsrijden van het jaar. Verkloot ze niet maar koester het
#12
Citaat van: Jandehulk op mei 04, 2026, 21:08:16
want ?...wij hebben dit wel gedaan , niet om dat naam kaartje maar voor de club....machtig man..zijn er hopelijk veel
jij hebt bedrijffie Jan, hard werken veel uren, goed verdienen. Maar het merendeel van onze club supporters heeft gewoon niet dat extra geld bovenop een seizoenskaart.

Kijk ook eens naar beneden en niet altijd naar boven....

Jan |:)
#13
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 25, 2026, 17:12:10
Mobiele seizoenkaart + Naam op stoel (+ ?75,00 per kaart)

Say what? Naam op stoel?  :_schater

Idee is prima als je extra geld wilt binnenhalen, alleen de prijs is 20 x over de top. Nu zal er bijna niemand een naamplaatje doen, had maar een actie gedaan van help Cambuur aan een topspeler of zoiets met een tientje extra voor een naamsticker op je stoel !      Net als met die autostickers toen, dan hadden er heel veel 1 genomen, weet ik zeker
#14
Citaat van: LWD vak 7 op april 23, 2026, 14:56:09
4-0(2-0)

Ferrah
Ferrah
Henstra
K.Visser

4x geel

Even reposten in de pool graag LWD vak 7

|:)
#15
Ons keepert mankeert niks aan. Is jong mag hij fouten maken?
Hier op dit forum niet nee.
Zijn vele andere posities waar we ons meer druk om zouden maken.
Maar idee.... pak Jurjus van Groningen en spits Emmen... (ook Groningen)
Maar deze keepert is niks mis mee
Doe m weg en een ander plukt.